STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door stvvilvoorde »

Franz schreef: 17 mar 2023, 11:39 Ik kan me de reacties van STVV-supporters al inbeelden als Tateishi een onbekende spits die zeer recent twee keer in totaal 1,5 jaar out was zou aanwerven...
Suzuki?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Franz »

stvvilvoorde schreef: 17 mar 2023, 14:00
Franz schreef: 17 mar 2023, 11:39 Ik kan me de reacties van STVV-supporters al inbeelden als Tateishi een onbekende spits die zeer recent twee keer in totaal 1,5 jaar out was zou aanwerven...
Suzuki?
Die had wel al wat renommé toen hij hier aankwam, maar was denk ik ook 0,5 jaar gekwetst geweest.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Geel-Blauw »

Ik vind nu niet dat Bormans hier slecht werk heeft geleverd. Het is niet zijn schuld dat Junior, Schoofs en Dompe moesten verkocht worden van :Roland:
Nie zievere, speile!
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jebus4life »

Mannekes, ik zit in Tokio en ik kan bevestigen, de STVV lounge bestaat echt :lollig: :geelblauw:

Die mannen waren stevig verbaasd een westerling te zien verschijnen (het ligt op zich op een paar 100 meter van Shibuya crossing (een bekende toeristische trekpleister), en dus goed gelegen, maar niet direct een plek waar een toerist "per ongeluk" zou binnenwandelen),

Toen ze doorhadden dat ik nen Truienaar was waren ze laaiend enthousiast en kreeg ik direct een "booth" in de lounge (niet dat dat een probleem was, er zat maar ne man of 5). Ze waren vooral verbaasd dat ik dat spel kende :grappig:. Toen ik doorging heb ik nog wat "goodies" gekregen (niets spectaculair, ze waren er niet op voorzien, maar ik mocht niet weg zonder iets mee te pakken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(sorry, alleen "algemene foto's, ik ga mijne kop hier nie zetten :yes:)

(en nee, kheb helaas geen korting gekregen :lol: )
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Jebus4life schreef: 30 mar 2023, 16:21 Mannekes, ik zit in Tokio en ik kan bevestigen, de STVV lounge bestaat echt :lollig: :geelblauw:

Die mannen waren stevig verbaasd een westerling te zien verschijnen (het ligt op zich op een paar 100 meter van Shibuya crossing (een bekende toeristische trekpleister), en dus goed gelegen, maar niet direct een plek waar een toerist "per ongeluk" zou binnenwandelen),

Toen ze doorhadden dat ik nen Truienaar was waren ze laaiend enthousiast en kreeg ik direct een "booth" in de lounge (niet dat dat een probleem was, er zat maar ne man of 5). Ze waren vooral verbaasd dat ik dat spel kende :grappig:. Toen ik doorging heb ik nog wat "goodies" gekregen (niets spectaculair, ze waren er niet op voorzien, maar ik mocht niet weg zonder iets mee te pakken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(sorry, alleen "algemene foto's, ik ga mijne kop hier nie zetten :yes:)

(en nee, kheb helaas geen korting gekregen :lol: )
Hoe cool is dat! :D hopelijk hebt ge u geamuseerd!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

Jebus4life schreef: 30 mar 2023, 16:21 Mannekes, ik zit in Tokio en ik kan bevestigen, de STVV lounge bestaat echt :lollig: :geelblauw:

Die mannen waren stevig verbaasd een westerling te zien verschijnen (het ligt op zich op een paar 100 meter van Shibuya crossing (een bekende toeristische trekpleister), en dus goed gelegen, maar niet direct een plek waar een toerist "per ongeluk" zou binnenwandelen),

Toen ze doorhadden dat ik nen Truienaar was waren ze laaiend enthousiast en kreeg ik direct een "booth" in de lounge (niet dat dat een probleem was, er zat maar ne man of 5). Ze waren vooral verbaasd dat ik dat spel kende :grappig:. Toen ik doorging heb ik nog wat "goodies" gekregen (niets spectaculair, ze waren er niet op voorzien, maar ik mocht niet weg zonder iets mee te pakken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(sorry, alleen "algemene foto's, ik ga mijne kop hier nie zetten :yes:)

(en nee, kheb helaas geen korting gekregen :lol: )
Top.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

Leuk om te zien :)

Geniet nog van uw vakantie, en als je wat tips hebt over Japan mag je die altijd delen :mrgreen: een trip naar Japan staat hier nog steeds hoog op de bucket list :)
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jebus4life »

Halenaar schreef: 31 mar 2023, 08:21 Leuk om te zien :)

Geniet nog van uw vakantie, en als je wat tips hebt over Japan mag je die altijd delen :mrgreen: een trip naar Japan staat hier nog steeds hoog op de bucket list :)
Helaas vlieg ik over een uurtje of 12 terug naar huis. Maar ik zal komende week ofzo een PB sturen ;)

Het was in alle geval zeer de moeite, echt speciaal volkje die Japanners, en dat bedoel ik dan vooral erg positief!
STVV-fan schreef: 30 mar 2023, 18:03
Jebus4life schreef: 30 mar 2023, 16:21 Mannekes, ik zit in Tokio en ik kan bevestigen, de STVV lounge bestaat echt :lollig: :geelblauw:
Hoe cool is dat! :D hopelijk hebt ge u geamuseerd!
Ja! Ik twijfelde nog even om te gaan (want het paste niet "ideaal" in de dagplanning en het is uiteindelijk maar een bar/restaurant), maar mijn vriendin zei "Op de voetbal gaan ze ferm met u lachen als ge gaat vertellen dat ge voor de deur gestaan hebt, maar te tam waart om s'avonds terug te gaan wanneer het effectief open was" :grappig:
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door wiekes »

Een speciaal volkje die Japanners, zo ken ik er nog en dat zijn geen Japanners 🥱
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Piana »

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230418_95537367

Wij geven 1,1 miljoen aan makelaars. :shock: :gek: Hebben wij zelfs 1,1 miljoen gegeven aan transfers het afgelopen seizoen?
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STVV-fan »

Piana schreef: 18 apr 2023, 18:51 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230418_95537367

Wij geven 1,1 miljoen aan makelaars. :shock: :gek: Hebben wij zelfs 1,1 miljoen gegeven aan transfers het afgelopen seizoen?
Op papier zullen die ander wel minder geven....
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Onze licentie zou ok zijn …..
Het is wel eens ooit anders geweest, dat Rd en zijn heel familie moest inspringen met kunst- en andere grepen om de meubelen te redden.

Gaan andere clubs ook zonder slag of stoot hun licentie halen ?
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Yellow Feaver »

Piana schreef: 18 apr 2023, 18:51 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230418_95537367

Wij geven 1,1 miljoen aan makelaars. :shock: :gek: Hebben wij zelfs 1,1 miljoen gegeven aan transfers het afgelopen seizoen?
Makelaarscommissies zijn er ook voor de uitgaande transfers.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jebus4life »

Piana schreef: 18 apr 2023, 18:51 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230418_95537367

Wij geven 1,1 miljoen aan makelaars. :shock: :gek: Hebben wij zelfs 1,1 miljoen gegeven aan transfers het afgelopen seizoen?
"Omdat sommige clubs rechtstreeks de makelaars betalen, anderen via de spelers gaan en ook de loonlasten en het aantal verrichte transfers enorm uit mekaar liggen, zouden appelen met citroenen worden vergeleken."
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door stvvilvoorde »

Positivo schreef: 19 apr 2023, 14:23 Onze licentie zou ok zijn …..
Het is wel eens ooit anders geweest, dat Rd en zijn heel familie moest inspringen met kunst- en andere grepen om de meubelen te redden.

Gaan andere clubs ook zonder slag of stoot hun licentie halen ?
Alle 1A ploegen hebben een licentie gekregen voor 1A
Plaats reactie