Abo 2023 - 2024

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Plaats reactie
STVVninof

Abo 2023 - 2024

Bericht door STVVninof »

Als ik het goed zie op de nieuwe website is de prijs voor een abo hetzelfde gebleven maar wel enkele voordelen verdwenen:

* Percent cashback op aankopen drank
* gepersonaliseerde sjaal. Jammer dat ze geen ander gepersonaliseerd item aanbieden. Was toffe extra.
Mikman

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Mikman »

De oost-tribune staat intussen 19 jaar en de prijzen voor een abo zijn nog altijd hetzelfde als toen ze werd geopend. Je kan dat uiteraard leuk vinden als supporter, maar ergens wil het ook zeggen dat je als club iets aanbiedt dat intussen sterk gedevalueerd is, want al de rest in de samenleving is wel duurder geworden en supporters moeten dus een kleiner deel van hun inkomen besteden aan een abo.

Het experiment in Dusseldorf om supporters een jaar lang gratis toe te laten vind ik wel interessant, hoewel ik er ook wel vraagtekens bij heb. Ook hoe ze het praktisch gaan aanpakken.
Jacques

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Jacques »

Je zou kunnen zeggen dat het product doorheen de jaren ook effectief gedevalueerd is. Het feit dat je midden april al uitgevoetbald bent, dat wedstrijden op 101 momenten plaatsvinden en vaak pas laat aangekondigd worden, de sh*tshow met de arbitrage/VAR die dermate grotesk wordt dat mensen erdoor afhaken. Zaken waar de club niet noodzakelijk rechtstreeks vat of schuld aan heeft, maar die wel de waarde (aantrekkelijkheid) van het product mee bepalen. Daarnaast is er ook de aloude wet van vraag en aanbod. De vraag is minder, het aanbod (van alternatieve sporten of manieren om voetbal te consumeren) is groter.

Een andere manier om ernaar te kijken is door te stellen dat de uitgestoken hand van de club weer net een tikkeltje groter is geworden.
Belanden we niet stilaan op een punt van 'wie doet beter?' nl. dat je quasi nergens nog een abo vindt voor dit bedrag?

Anyway, ik zal naar goede gewoonte mijn steunkaart wel kopen.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie