Abo 2023 - 2024

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Abo 2023 - 2024

Bericht door STVVninof »

Als ik het goed zie op de nieuwe website is de prijs voor een abo hetzelfde gebleven maar wel enkele voordelen verdwenen:

* Percent cashback op aankopen drank
* gepersonaliseerde sjaal. Jammer dat ze geen ander gepersonaliseerd item aanbieden. Was toffe extra.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Mikman »

De oost-tribune staat intussen 19 jaar en de prijzen voor een abo zijn nog altijd hetzelfde als toen ze werd geopend. Je kan dat uiteraard leuk vinden als supporter, maar ergens wil het ook zeggen dat je als club iets aanbiedt dat intussen sterk gedevalueerd is, want al de rest in de samenleving is wel duurder geworden en supporters moeten dus een kleiner deel van hun inkomen besteden aan een abo.

Het experiment in Dusseldorf om supporters een jaar lang gratis toe te laten vind ik wel interessant, hoewel ik er ook wel vraagtekens bij heb. Ook hoe ze het praktisch gaan aanpakken.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Jacques »

Je zou kunnen zeggen dat het product doorheen de jaren ook effectief gedevalueerd is. Het feit dat je midden april al uitgevoetbald bent, dat wedstrijden op 101 momenten plaatsvinden en vaak pas laat aangekondigd worden, de sh*tshow met de arbitrage/VAR die dermate grotesk wordt dat mensen erdoor afhaken. Zaken waar de club niet noodzakelijk rechtstreeks vat of schuld aan heeft, maar die wel de waarde (aantrekkelijkheid) van het product mee bepalen. Daarnaast is er ook de aloude wet van vraag en aanbod. De vraag is minder, het aanbod (van alternatieve sporten of manieren om voetbal te consumeren) is groter.

Een andere manier om ernaar te kijken is door te stellen dat de uitgestoken hand van de club weer net een tikkeltje groter is geworden.
Belanden we niet stilaan op een punt van 'wie doet beter?' nl. dat je quasi nergens nog een abo vindt voor dit bedrag?

Anyway, ik zal naar goede gewoonte mijn steunkaart wel kopen.
Overdrijven is een kunst
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Geel-Blauw »

Weet iemand 100% zeker of abonnees ook dit jaar 4 vouchers krijgen voor gratis tickets? Het staat in ieder geval op de website maar daar staat ook bijvoorbeeld het bonnenboekje wat ik vorig seizoen nooit ontvangen heb. :mrgreen:
Nie zievere, speile!
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Thomas »

Geel-Blauw schreef: 10 jun 2023, 19:36 Weet iemand 100% zeker of abonnees ook dit jaar 4 vouchers krijgen voor gratis tickets? Het staat in ieder geval op de website maar daar staat ook bijvoorbeeld het bonnenboekje wat ik vorig seizoen nooit ontvangen heb. :mrgreen:
Zonet mijn abo verlengd en in de daaropvolgende mail staat als 1 van de voordelen:
"4 vouchercodes voor een gratis ticket, waarmee je iemand met een geel-blauw hart kan uitnodigen voor een normale wedstrijd (let op: je ontvangt deze vouchers voor aanvang van het seizoen. Ze zijn inwisselbaar voor alle normale wedstrijden – geen topwedstrijden - die voor 31 december 2023 gespeeld worden)"

De vorige seizoenen kregen we ook telkens 4 vouchers en die heb ik toen toch succesvol kunnen gebruiken. Een van de genodigden besloot dit seizoen zelf een abo aan te schaffen dus zo hebben we toch ons steentje bijgedragen :D .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Halenaar »

Thomas schreef: 12 jun 2023, 16:01
Geel-Blauw schreef: 10 jun 2023, 19:36 Weet iemand 100% zeker of abonnees ook dit jaar 4 vouchers krijgen voor gratis tickets? Het staat in ieder geval op de website maar daar staat ook bijvoorbeeld het bonnenboekje wat ik vorig seizoen nooit ontvangen heb. :mrgreen:
Zonet mijn abo verlengd en in de daaropvolgende mail staat als 1 van de voordelen:
"4 vouchercodes voor een gratis ticket, waarmee je iemand met een geel-blauw hart kan uitnodigen voor een normale wedstrijd (let op: je ontvangt deze vouchers voor aanvang van het seizoen. Ze zijn inwisselbaar voor alle normale wedstrijden – geen topwedstrijden - die voor 31 december 2023 gespeeld worden)"

De vorige seizoenen kregen we ook telkens 4 vouchers en die heb ik toen toch succesvol kunnen gebruiken. Een van de genodigden besloot dit seizoen zelf een abo aan te schaffen dus zo hebben we toch ons steentje bijgedragen :D .
Ik vind het wel geen slimme zet dat je die vouchers niet kan gebruiken bij topmatchen. Die vouchers geef je, of toch in mijn geval, aan mensen die maar sporadisch (of niet) het Belgisch voetbal/ STVV volgen. Het eerste seizoen onder Hollerbach kon je die vouchers wel gebruiken voor topmatchen, en ik heb toen kameraden die nog nooit een voet hadden gezet in een stadion meegenomen. Die waren meteen verkocht aan Stayen en de sfeer.

Maar bij dit systeem, wie ga je daar mee kunnen overtuigen? Je gaat geen zieltjes winnen op Stayen door mensen te laten gaan kijken naar Cercle of Kortrijk. Het zijn de matchen tegen RSCA, Genk, ...waar mensen verliefd worden op de club en nog eens mee willen komen, of zelfs een abo willen nemen. Zo is het bij mij als klein manneke ook gegaan :)
KristofSlingers
Berichten: 97
Lid geworden op: 04 jun 2022, 12:09
Supporter van: STVV

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door KristofSlingers »

Tot 31 december 2023?

Als je dan tegen ploeg X mensen wil uitnodigen maar die thuismatch valt in 2024 kan dat zelfs ook al niet.

Als je "pech" hebt met de kalender en je eerst alle topmatchen thuis hebt in de heenronde blijven er ook maar een beperkt aantal matchen over waarin je die vouchers kan gaan gebruiken.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Esteeveevee »

Als je een forum hebt en ben blij dat mensen mogen zeggen wat ze willen en het is warm buiten dan lees je hier nog beetje meer wrevel.
Grappig om te lezen dat veel mensen een zorgeloos leven hebben en zich opwinden over details van details.
Het mag daarom is er een forum.
Doe rustig verder. Uit je mening.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door STVV-fan »

Esteeveevee schreef: 17 jun 2023, 14:00 Als je een forum hebt en ben blij dat mensen mogen zeggen wat ze willen en het is warm buiten dan lees je hier nog beetje meer wrevel.
Grappig om te lezen dat veel mensen een zorgeloos leven hebben en zich opwinden over details van details.
Het mag daarom is er een forum.
Doe rustig verder. Uit je mening.
Ik vind eigenlijk dat dees nog heel goed meevalt.
Dit zijn niet meer dan opmerkingen en bedenkingen, zonder meer.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door lindoke »

vooreeuwig
Beste,
Heel fijn dat je er volgend jaar als abonnee bij zal zijn! De STVV-familie kijkt ernaar uit om je bij de competitiestart in de armen te sluiten: samen maken we er een onvergetelijk seizoen van, waarbij we onze 100ste verjaardag uitgebreid vieren.

Afhalen
Het moment waarop je jouw abonnement de eerste keer in handen hebt … dat blijft iets magisch. Wel, binnenkort kan je dit bijzondere gevoel beleven:

Koos je ervoor om jouw abonnement per post te ontvangen? Dan verzenden we begin volgende week jouw abonnement. Je zal het dus in de loop van volgende week ontvangen.
Kom je jouw abonnement afhalen in de STVV-Fanshop? Kom dan gerust langs tijdens de openingsuren
N.B. Als business partner ontvang je begin juli jouw digitale tickets, die toegang verschaffen tot onze thuiswedstrijden van komend seizoen. Zo kan je via de digitale weg makkelijk collega’s of zakelijke relaties uitnodigen.

Voordelen als abonnee
Als abonnee ben jij het kloppend hart van onze club. Daarom krijg je ook dit jaar weer heel wat extra voordelen:

4 vouchercodes voor een gratis ticket, waarmee je iemand met een geel-blauw hart kan uitnodigen voor een normale wedstrijd (let op: je ontvangt deze vouchers voor aanvang van het seizoen. Ze zijn inwisselbaar voor alle normale wedstrijden – geen topwedstrijden - die voor 31 december 2023 gespeeld worden)
Een vouchercode om 10 euro (Kaneuries) op te laden op jouw cashless card
Een uitnodiging voor onze fanconferentie, waarop je rechtstreeks in gesprek kan gaan met CEO Tateishi
Een bonnenboekje met voordelen bij de lokale handelaars
2 edities van het Kanarie-magazine én een speciaal magazine rond 100 jaar STVV
Bovendien zijn de wedstrijden voor playoff 2 en 3 inbegrepen in jouw abonnement. Tot binnenkort, op Stayen!

Met vriendelijke groeten

Het STVV-team

Ich goan tebei zen. Zin ter doa nog dei goan?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Jebus4life »

Eerlijk, prijs-kwaliteit zijn de abo's gewoon heel goed.

€250 op Oost, €175 op Noord.
Daarvoor krijg je dan nog eens 4 gratis tickets om uit te delen; €10 om iets te drinken (dat is al €70 aan waarde), nog wat kortingen bij handelaren in de stad (je mag zelf uitmaken hoe relevant dat voor je is), paar Kanarie magazines en de fandag. En typisch krijg je dan nog eens toegang tot een match of 20 voetbal.

Duur kan je dat dus eigenlijk niet noemen... De STVV tattoo die ze gaan verloten vind ik overigens ook best een ludieke actie. Bovendien gaan ze blijkbaar een reis naar Japan verloten als ze 3000 abo's halen. Toch ook ne férme prijs, amai.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Esteeveevee »

Ik ga dit historisch seizoen niet missen nee.
10 EUR per match daar gaan we niet flauw over doen als een koffie al 3,5 EUR kost op de markt.
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Thomas »

Vandaag mijn abo gaan afhalen en eens gevraagd hoe het stond. Zitten aan 2300 momenteel.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door STVVninof »

Thomas schreef: 24 jun 2023, 18:23 Vandaag mijn abo gaan afhalen en eens gevraagd hoe het stond. Zitten aan 2300 momenteel.
Is dat op schema?
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Abo 2023 - 2024

Bericht door Jebus4life »

STVVninof schreef: 24 jun 2023, 19:33
Thomas schreef: 24 jun 2023, 18:23 Vandaag mijn abo gaan afhalen en eens gevraagd hoe het stond. Zitten aan 2300 momenteel.
Is dat op schema?
Afgelopen jaar was het 3000, das ook het huidige doel in de abo campagne (dan verloten ze een reis naar Japan onder de abbonees), nadien zal het doel 3800 worden als ik de eerdere communicatie mag geloven.

Dat halen lijkt me niet realistisch, maar wel een mooie doelstelling.
Plaats reactie