Zomertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 29 mei 2023, 01:50 Voor een speler als Vertessen zou het ook niet slecht zijn om even wat af te zakken. Bij zowel PSV als Union kan hij geen basisplaats afdwingen. Een club aan de top lijkt me momenteel te hoog gegrepen voor hem. Zo'n type zou je bij een club als STVV volgens mij wel goed kunnen gebruiken.
Ik dacht dat er ook fysiologisch iets niet klopte.
Spieren die te kort zijn ifv bovenbeen.
Heeft ondanks zijn jonge leeftijd al heel veel blessureleed gehad (altijd hamstring-, adductoren- of liesblessure).
Bij Union nu ook al een keer of 2 hamstringblessure en hinkte gisteren ook weer met spierblessure van het veld.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door BoemBoem »

Als ge kijkt naar Belgen die bij topclubs niet doorbreken zou ik toch eens naar Dwomoh kijken.
Nog altijd maar 18 jaar en toch al wat laten zien.
Antwerpen, Portugal en Oostende gespeeld maar nog altijd niet écht kunnen doorbreken.

Omring hem en geef hem stabiliteit naast het veld en ben er zeker van dat het met zo iemand altijd goed komt.
+ ge kunt Genk nog een klopt aftrekken als het lukt.
Al vrees ik dat de prijs te hoog gaat liggen.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door smol »

STVV-fan schreef: 28 mei 2023, 13:03
lindoke schreef: 28 mei 2023, 11:03 Wat ik de laatste jaren wel vreemd vind is dat veel spelers echt weg WILLEN bij STVV. Bruno, Leistner, Bauer, Schmidt, Hashioka en zelfs Janssens. Ik vergeet er waarschijnlijk nog een aantal. Ik heb ook vaak het gevoel dat de reden van die spelers om te vertrekken niet altijd is om een stap hogerop te zetten.

Als het niet is om zich te verbeteren, waarom dan weg gaan?
Bruno is simpel: die kan overal naartoe.
Leistner was ern transfer van de trainer, zonder die trainer zou die hier ook nie staan.
Bauer: tja. Als zijn madam weent en de club geeft u alle tijd om alles op orde te krijgen en ge wilt toch weg, bestaat daar maar 1 woord voor: onrespectvol.
Schmidt: als ge drie seizoenen op rij 1 van de betere keepers zijt in de Pro League.
Jannsens: na 6 seizoenen STVV wou hij gewoon nog een buitenlands avontuur.

Over het algemeen:
STVV is geen topclub.

Spelers komen niet naar ons voor de prestige.

Als ze goed spelen willen ze de stap.hogerop zetten.
Akkoord over je uitleg voor Bruno, Bauer en Co maar niet voor Janssens. Als Wolke op een eerlijke manier behandelt was zou hij niet vertrokken zijn.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

BoemBoem schreef: 29 mei 2023, 09:35 Als ge kijkt naar Belgen die bij topclubs niet doorbreken zou ik toch eens naar Dwomoh kijken.
Nog altijd maar 18 jaar en toch al wat laten zien.
Antwerpen, Portugal en Oostende gespeeld maar nog altijd niet écht kunnen doorbreken.

Omring hem en geef hem stabiliteit naast het veld en ben er zeker van dat het met zo iemand altijd goed komt.
+ ge kunt Genk nog een klopt aftrekken als het lukt.
Al vrees ik dat de prijs te hoog gaat liggen.
Dwomoh geeft me een hoog Dompé gehalte...onmiskenbaar talent, maar als je een groep wil smeden, zou ik mijn huis niet bouwen met zo'n figuur in de fundering :cool:

@smol: Is Wolke Janssens niet correct behandeld geweest hier?
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door smol »

Lukske de Lange schreef: 29 mei 2023, 09:51
BoemBoem schreef: 29 mei 2023, 09:35 Als ge kijkt naar Belgen die bij topclubs niet doorbreken zou ik toch eens naar Dwomoh kijken.
Nog altijd maar 18 jaar en toch al wat laten zien.
Antwerpen, Portugal en Oostende gespeeld maar nog altijd niet écht kunnen doorbreken.

Omring hem en geef hem stabiliteit naast het veld en ben er zeker van dat het met zo iemand altijd goed komt.
+ ge kunt Genk nog een klopt aftrekken als het lukt.
Al vrees ik dat de prijs te hoog gaat liggen.
Dwomoh geeft me een hoog Dompé gehalte...onmiskenbaar talent, maar als je een groep wil smeden, zou ik mijn huis niet bouwen met zo'n figuur in de fundering :cool:

@smol: Is Wolke Janssens niet correct behandeld geweest hier?
Tijdens dit seizoen op sportieve basis niet nee.
Als je ziet welke fratsen Bauer heeft uitgehaald en steeds de voorkeur kreeg op Wolke dan stel ik me daar vragen bij.
Na de winterstop werd hij alleen nog maar gebruikt als depanneur !
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STimVV »

Het is hier niet populair om een andere mening te hebben ivm Wolke Janssens. Maar ik vind dat het wel es mag stoppen met dat gezaag over een gebrek aan respect voor hem.
Ik heb nog nooit geweten dat de club zo veeeel kansen heeft gegeven aan, en zo veel geduld heeft gehad met een speler die 4a5 jaar aan een stuk in 1A mocht spelen terwijl hij daar toen niet goed genoeg voor was. Hij heeft jarenlang het niveau niet gehaald voor 1A en toch heeft hij er dankzij stvv een carriere kunnen maken.
Het is pas de laatste 1,5 a 2 seizoenen dat hij wél die kwaliteit heeft gebracht.

Alle respect voor Wolke, want hij is echt beter geworden (mede dankzij het jarenlange geduld vd club) en speelde onder Hollerbach goed als rechtsvoetige centrale verdediger. Maar ik vond het heel logisch dat Bauer de voorkeur kreeg als linkse centrale verdediger. Bauer was onze enige verdediger die met links een pass naar voor kon geven. (Ook al is Bauer rechtsvoetig, die kon met links wél een juiste pass geven onder druk) Bij Wolke was elke pass naar voor die hij met links moest geven een verloren bal. Dat was zijn grote manco tov Bauer. Als je dat nooit gezien hebt kijk je met oogkleppen.
Ook met rechts is uitvoetballen jarenlang een probleem geweest voor Wolke. Dat werd beter onder het risicoloze voetbal van Hollerbach.
Maar Matte Smets kreeg op rechts de voorkeur op Wolke. (Niet Bauer op links) Want ook Matte zn passing is beter dan die van Wolke.
Laatst gewijzigd door STimVV op 29 mei 2023, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door smol »

STimVV schreef: 29 mei 2023, 15:14 Het is hier niet populair om een andere mening te hebben ivm Wolke Janssens. Maar ik vind dat het wel es mag stoppen met dat gezaag over een gebrek aan respect voor hem.
Ik heb nog nooit geweten dat de club zo veeeel kansen heeft gegeven aan, en zo veel geduld heeft gehad met een speler die 4a5 jaar aan een stuk in 1A mocht spelen terwijl hij daar toen niet goed genoeg voor was. Hij heeft jarenlang het niveau niet gehaald voor 1A en toch heeft hij er dankzij stvv een carriere kunnen maken.
Het is pas de laatste 1,5 a 2 seizoen dat hij wél die kwaliteit heeft gebracht.

Alle respect voor Wolke, want hij is echt beter geworden (mede dankzij het jarenlange geduld vd club) en speelde onder Hollerbach goed als rechtsvoetige centrale verdediger. Maar ik vond het heel logisch dat Bauer de voorkeur kreeg als linkse centrale verdediger. Bauer was onze enige verdediger die met links een pass naar voor kon geven. Bij Wolke was elke pass naar voor die hij met links moest geven een verloren bal. Als je dat nooit gezien hebt kijk je met oogkleppen.
Ook met rechts is uitvoetballen jarenlang een probleem geweest voor Wolke. Dat werd beter onder het risicoloze voetbal van Hollerbach.
Maar Matte Smets kreeg op rechts de voorkeur op Wolke. (Niet Bauer op links) Want ook Matte zn passing is beter dan die van Wolke.
Over de kansen die Bauer kreeg na al zijn fratsen zullen we maar zwijgen dan zeker ...
Net zoals Rocco Reitz werd teruggehaald terwijl eigen jeugdspelers dit net even goed hadden kunnen doen (Stan, Delorge).
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Yellow Feaver »

Het enigste dat Wolke moet zeggen is : Merci STVV.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Yellow Feaver »

lindoke schreef: 28 mei 2023, 11:03 Wat ik de laatste jaren wel vreemd vind is dat veel spelers echt weg WILLEN bij STVV. Bruno, Leistner, Bauer, Schmidt, Hashioka en zelfs Janssens. Ik vergeet er waarschijnlijk nog een aantal. Ik heb ook vaak het gevoel dat de reden van die spelers om te vertrekken niet altijd is om een stap hogerop te zetten.

Als het niet is om zich te verbeteren, waarom dan weg gaan?
Toch simpel. Bruno, Schmidt, Hashioka kunnen zich sportief en financieel verbeteren. Bauer is hier enkel gekomen omdat we zijn vangnet komen en wou al weg voor hij hier was. Leistner heeft geen verlenging gekregen door zijn blessure.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door vdl »

Yellow Feaver schreef: 29 mei 2023, 16:21
lindoke schreef: 28 mei 2023, 11:03 Wat ik de laatste jaren wel vreemd vind is dat veel spelers echt weg WILLEN bij STVV. Bruno, Leistner, Bauer, Schmidt, Hashioka en zelfs Janssens. Ik vergeet er waarschijnlijk nog een aantal. Ik heb ook vaak het gevoel dat de reden van die spelers om te vertrekken niet altijd is om een stap hogerop te zetten.

Als het niet is om zich te verbeteren, waarom dan weg gaan?
Toch simpel. Bruno, Schmidt, Hashioka kunnen zich sportief en financieel verbeteren. Bauer is hier enkel gekomen omdat we zijn vangnet komen en wou al weg voor hij hier was. Leistner heeft geen verlenging gekregen door zijn blessure.
Waar gaat hij naar toe ,of wie gaat Hashioka pakken ,want zo een hoogvlieger is het niet he.
Schmidt zou zich wel moeten kunnen verbeteren,en Leistner heeft zelf niet verlengd, omdat hij terug naar Duitsland wil.
En wat Bruno betreft,ja die is nooit van ons geweest, hebben we nooit kans op gehad,is zich hier weer in de kijker komen spelen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

Heeft iemand IETS opgevangen met betrekking tot het inkomende?
Ik begin stillekes aan toch ook wel wat zenuwachtig te worden :geel:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef: 29 mei 2023, 18:24 Heeft iemand IETS opgevangen met betrekking tot het inkomende?
Ik begin stillekes aan toch ook wel wat zenuwachtig te worden :geel:
Dat is veel te vroeg. Transfers verwacht ik pas rond begin augustus, dus om nu al zenuwachtig te worden......
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door wiekes »

Dat bestaat niet stvv-fan dat gij zenuwachtig wordt over transfers die uitblijven of is het om het vuur 🔥 aan te wakkeren.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STimVV »

Bij Proximus zijn ze bezig met het opstellen van een ploeg met de beste spelers per positie uit 1B. Kan interessant zijn voor ons.

Beste keeper: Beau Reus (Beveren)
Beste rechtsback: Rafik Belghali (Lommel)
Beste rechtse centrale verdediger: Jake O'Brien (RWDM)
Beste linkse centrale verdediger: Aleksander Vukotic (Beveren)
Beste linksback: Joaquin Seys (Club NXT)
Beste 6: Ryan Sanusi (Beerschot)
Beste 8: Guillaume DeSchryver (Lierse)
Beste 10: Youssef Challouk (RWDM)
De 3 beste aanvallers werden nog niet gekozen.
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV1924 »

Fandag zonder inkomende transfers is als een café zonder bier toch?
Gesloten