Zomertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

Mikkel Kaufmann geniet de interesse van Werder Bremen(bundesliga), een Franse en 2 niet nader genoemde Belgische clubs.
Kaufmann is een Deense targetspits van 22j die het afgelopen seizoen door zijn club Kopenhagen aan Karlsruhe(2.bundesliga) werd uitgeleend.

misschien is STVV 1 van de geïnteresseerde clubs? Er is een mogelijke link met het netwerk van Fink (HSV & Karlsruhe).De transferprijs is op 1m gezet.

https://www.getfootballnewsgermany.com/ ... openhagen/
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door enrique »

vdl schreef: 04 jun 2023, 01:25 Dat is nu net de point Ito was geen grote vis,speelde in de tweede klasse en koste niks.
Deze zou een grote vis zijn,maar is op zijn 25ste zelfs geen international,dat noemen types als mij geen grote vis.
Types gelijk ja
We weten het niet helemaal
Maar er zijn voorbeelden, voorgangers legio
Zelfs Belgen die op latere leeftijd international werden en nog niet zo'n klein beetje...
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

Positivo schreef: 04 jun 2023, 07:13 De indruk die je krijgt door de beelden die beschikbaar zijn , dan is dit een speler die heel wat potentieel heeft. Na al die jaren nadat Dmm heeft overgenomen, weten we dat dit de filosofie is . Een speler die al doorgebroken is, is onhaalbaar met ons beperkt budget. Dat zou iedereen onderhand toch al moeten weten, niet dus.

Als ze er van die kwaliteit een stuk of 10 kunnen halen (dat moeten er echt geen 15 zijn) , dan zullen er wel voldoende tussen zijn , die slagen. Dan zal de 100 - jarige viering, naar mijn gevoel, wel een succes worden.

Wat ik niet begrijp in Hbvl is dat deze transfer te linken is aan een reeks kleinere sponsors ?

Wat de 100 jarige viering ook tot een succes zou maken is zich een abo aanschaffen.
Misschien dat zij de transfer bekostigen? Soortgelijks als bij Okazaki en Kagawa ;)
Zou goed zijn voor ons budget :cool:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door lindoke »

stvvilvoorde schreef: 04 jun 2023, 09:11 Mikkel Kaufmann geniet de interesse van Werder Bremen(bundesliga), een Franse en 2 niet nader genoemde Belgische clubs.
Kaufmann is een Deense targetspits van 22j die het afgelopen seizoen door zijn club Kopenhagen aan Karlsruhe(2.bundesliga) werd uitgeleend.

misschien is STVV 1 van de geïnteresseerde clubs? Er is een mogelijke link met het netwerk van Fink (HSV & Karlsruhe).De transferprijs is op 1m gezet.

https://www.getfootballnewsgermany.com/ ... openhagen/
Ik heb wat YouTube filmpjes bekeken en ik ben eerlijk gezegd niet erg onder de indruk van hem. 10 doelpunten in 32 wedstrijden als diepe spits is in de 2e Bundesliga is niet echt denderend te noemen.

Na edit: Als ze met 1 diepe spits willen spelen en willen shoppen in de 2e Bundesliga dat ze dan maar voor deze gaan:
https://www.transfermarkt.nl/tim-kleind ... ler/193033
Als kopen niet mogelijk is, zeker huren. Is een garantie op goals.
Laatst gewijzigd door lindoke op 04 jun 2023, 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

stvvilvoorde schreef: 04 jun 2023, 09:11 Mikkel Kaufmann geniet de interesse van Werder Bremen(bundesliga), een Franse en 2 niet nader genoemde Belgische clubs.
Kaufmann is een Deense targetspits van 22j die het afgelopen seizoen door zijn club Kopenhagen aan Karlsruhe(2.bundesliga) werd uitgeleend.

misschien is STVV 1 van de geïnteresseerde clubs? Er is een mogelijke link met het netwerk van Fink (HSV & Karlsruhe).De transferprijs is op 1m gezet.

https://www.getfootballnewsgermany.com/ ... openhagen/
Toen ik dat artikel las gisteren of eergisteren, dacht ik ook direct aan ons.

Over Ito: Als Japanners niet snappen dat hij naar ons komt ( altijd nog afwachten tot hij tekent). Als Celtic hem wou binnenrijven ( die met Maeda, Furihashi, Hatate,...),
Japans talent genoeg hebben en de markt kennen.
Dan snap ik niet dat er getwijfeld wordt aan de kwaliteiten.

Dat hij zich zal moeten aanpassen?
Tuurlijk, maar daarom is hij waarschijnlijk ook de eerste inkomende transfer, om de volledige voorbereiding mee te maken
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

Zou het toeval zijn dat Koki Ogawa gisteren niet in de selectie zat bij Yokohama? ;)
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

Lukske de Lange schreef: 04 jun 2023, 10:11 Zou het toeval zijn dat Koki Ogawa gisteren niet in de selectie zat bij Yokohama? ;)
Ja.
Hij zat vorige winter tijdens de transferperiode ook niet in de selectie.
Toen is hij ook gewoon in Jaoan gebleven.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door stvvilvoorde »

lindoke schreef: 04 jun 2023, 09:58 Als ze met 1 diepe spits willen spelen en willen shoppen in de 2e Bundesliga dat ze dan maar voor deze gaan:
https://www.transfermarkt.nl/tim-kleind ... ler/193033
Als kopen niet mogelijk is, zeker huren. Is een garantie op goals.
Die promoveert nr de 1.Bundesliga, die zit goed bij Heidenheim.
Heeft paar jaar terug half seizoen bij Gent gespeeld, was daar niet geweldig en werd doorgestuurd.
Maar heeft er nu bij Heidenheim een geweldig seizoen opzitten.
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Lukske de Lange »

STVV-fan schreef: 04 jun 2023, 10:14
Lukske de Lange schreef: 04 jun 2023, 10:11 Zou het toeval zijn dat Koki Ogawa gisteren niet in de selectie zat bij Yokohama? ;)
Ja.
Hij zat vorige winter tijdens de transferperiode ook niet in de selectie.
Toen is hij ook gewoon in Jaoan gebleven.
Goed, maar itt vorig jaar bewijst hij zich in de J1 en wordt hij 26 binnenkort.
Misschien zijn er vorige keer afspraken gemaakt en is de transfer daardoor niet tot stand gekomen (cfr. Onuachu)
Als hij nog naar Europa zou willen gaan...is het nu wél dé moment lijkt me :cool:
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Franz »

Jones schreef: 04 jun 2023, 00:44 Ito voltooit transfer naar België 1e divisie Sint-Truiden Met als doel dit seizoen de pauze in te gaan A-team en zijn vaardigheden in het buitenland te verbeteren

Ryotaro Ito (25), die dit seizoen een grote doorbraak maakt in J1, wordt tegen de 3e volledig overgeplaatst naar Sint-Truiden, de eerste divisie van België. Volgens de functionarissen zal er een transfersom worden gemaakt omdat het contract blijft staan, maar het algemene akkoord tussen de clubs wordt bereikt. Ito, die sterk gehecht was aan Niigata, besloot na zorgvuldige overweging ook over te stappen om een ​​volgende sprong te maken.

Sint-Truiden werd in november 2017 overgenomen door het Japanse bedrijf DMM Group. Sindsdien heeft hij DF Tomiyasu en MF Wataru Endo overgenomen, die zijn uitgegroeid tot de steunpilaren van het Japanse nationale team, en heeft hij hen opgevoed tot eersteklas spelers. Ook de nieuwe Duitse coach Fink, die ooit Kobe coachte, is lovend over het talent van Ito. Het mag gezegd worden dat het een ideale transferbestemming is voor Ito, die als doel heeft om in het A-elftal te komen.
Dat lijkt me een uitstekende transfer: 7 goals en een reeks assists in 16 matchen.
In onze competitie zijn er maar een handvol spelers die dat halen, en die zouden we allemaal blindelings aanwerven.
Goede leeftijd ook, zijn positie aanvallende mid is ook wat we zeker nodig hebben.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door lindoke »

Jones schreef: 04 jun 2023, 00:44 Ito voltooit transfer naar België 1e divisie Sint-Truiden Met als doel dit seizoen de pauze in te gaan A-team en zijn vaardigheden in het buitenland te verbeteren

Ryotaro Ito (25), die dit seizoen een grote doorbraak maakt in J1, wordt tegen de 3e volledig overgeplaatst naar Sint-Truiden, de eerste divisie van België. Volgens de functionarissen zal er een transfersom worden gemaakt omdat het contract blijft staan, maar het algemene akkoord tussen de clubs wordt bereikt. Ito, die sterk gehecht was aan Niigata, besloot na zorgvuldige overweging ook over te stappen om een ​​volgende sprong te maken.

Sint-Truiden werd in november 2017 overgenomen door het Japanse bedrijf DMM Group. Sindsdien heeft hij DF Tomiyasu en MF Wataru Endo overgenomen, die zijn uitgegroeid tot de steunpilaren van het Japanse nationale team, en heeft hij hen opgevoed tot eersteklas spelers. Ook de nieuwe Duitse coach Fink, die ooit Kobe coachte, is lovend over het talent van Ito. Het mag gezegd worden dat het een ideale transferbestemming is voor Ito, die als doel heeft om in het A-elftal te komen.
Hopelijk wordt deze transfer effectief gerealiseerd. Lijkt me een zeer goede 10 die niet alleen tamelijk doelgericht is maar ook zowel links als rechts een goede pass in de voet heeft.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door Jebus4life »

stvvilvoorde schreef: 04 jun 2023, 10:14
lindoke schreef: 04 jun 2023, 09:58 Als ze met 1 diepe spits willen spelen en willen shoppen in de 2e Bundesliga dat ze dan maar voor deze gaan:
https://www.transfermarkt.nl/tim-kleind ... ler/193033
Als kopen niet mogelijk is, zeker huren. Is een garantie op goals.
Die promoveert nr de 1.Bundesliga, die zit goed bij Heidenheim.
Heeft paar jaar terug half seizoen bij Gent gespeeld, was daar niet geweldig en werd doorgestuurd.
Maar heeft er nu bij Heidenheim een geweldig seizoen opzitten.
Waanzinnig parcours ook dat Heidenheim, echt bizar; alsof Zepperen-Brustem of FC Alken over 10 jaar in eerste klasse speelt.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door tesneusdoek »

Franz schreef: 04 jun 2023, 10:37
Jones schreef: 04 jun 2023, 00:44 Ito voltooit transfer naar België 1e divisie Sint-Truiden Met als doel dit seizoen de pauze in te gaan A-team en zijn vaardigheden in het buitenland te verbeteren

Ryotaro Ito (25), die dit seizoen een grote doorbraak maakt in J1, wordt tegen de 3e volledig overgeplaatst naar Sint-Truiden, de eerste divisie van België. Volgens de functionarissen zal er een transfersom worden gemaakt omdat het contract blijft staan, maar het algemene akkoord tussen de clubs wordt bereikt. Ito, die sterk gehecht was aan Niigata, besloot na zorgvuldige overweging ook over te stappen om een ​​volgende sprong te maken.

Sint-Truiden werd in november 2017 overgenomen door het Japanse bedrijf DMM Group. Sindsdien heeft hij DF Tomiyasu en MF Wataru Endo overgenomen, die zijn uitgegroeid tot de steunpilaren van het Japanse nationale team, en heeft hij hen opgevoed tot eersteklas spelers. Ook de nieuwe Duitse coach Fink, die ooit Kobe coachte, is lovend over het talent van Ito. Het mag gezegd worden dat het een ideale transferbestemming is voor Ito, die als doel heeft om in het A-elftal te komen.
Dat lijkt me een uitstekende transfer: 7 goals en een reeks assists in 16 matchen.
In onze competitie zijn er maar een handvol spelers die dat halen, en die zouden we allemaal blindelings aanwerven.
Goede leeftijd ook, zijn positie aanvallende mid is ook wat we zeker nodig hebben.
https://www.newsdirectory3.com/pros-and ... ibe-japan/

Pros and cons of STVV Niigata MF Ryotaro Ito’s transfer report “Compared to Celtic…” | Football Tribe Japan

June 4, 2023
Afbeelding
MEIJI YASUDA J1 LEAGUE Albirex Niigata midfielder Ryotaro Ito has been linked with a move to Celtic, but it is almost certain that he will move to Sint-Truiden VV (STVV) in the Belgian First Division. Although he is expected to be trained by former Vissel Kobe coach Torsten Fink, various opinions are flying around the player’s transfer destination.

The player transferred entirely from Urawa Reds to Niigata last year. In the first year after joining the club, he scored 9 goals in each of the J2 league games and contributed greatly to the club’s promotion to J1. So far this season, he has scored 7 goals and 4 assists in 15 league appearances. He made a full appearance in the J1 Round of 16 match against Shonan Bellmare on the 3rd scoring two assists.

According to the report of Belgian newspaper “HBVL”, STVV is determined to acquire Ito through a complete transfer while several players such as former Japanese national team FW Shinji Okazaki are leaving the team. “It’s a big blow for Niigata…” “I want him to go to the Bundes with a step-up transfer from STVV” “It’s surprising that STVV is the transfer destination”, etc. “Ryotaro Ito” is trending on Twitter. .

In addition, as the British newspaper “Daily Record” reported on the possibility of a move to Celtic, he said, “I thought a Celtic transfer would not happen from the beginning,” “Celtia and STVV are almost the same,” and “Celtic was better.” I have fans to compare.

In addition, some Niigata fans said positively, “I want to see Shion Homma fight” and “I can see Shion Homma and Ryotaro Ito in Belgium!” Honma transferred from Niigata to Club Brugge’s second team, Club NXT, in July last year. In the 2022/23 season, he played in the Belgian second division league, but made his team debut on the 28th of last month in the Belgian first division play-offs.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef: 04 jun 2023, 09:59
Over Ito: Als Japanners niet snappen dat hij naar ons komt ( altijd nog afwachten tot hij tekent). Als Celtic hem wou binnenrijven ( die met Maeda, Furihashi, Hatate,...),
Japans talent genoeg hebben en de markt kennen.
Dan snap ik niet dat er getwijfeld wordt aan de kwaliteiten.
Ik kan het altijd moeilijk inschatten als er spelers van daar komen.
Ik zie dat hij tot oktober nog in de japanse 2e klasse speelde? Op zn 24e dus nog in 2e? Ik kan het niveau van de japanse 2e klasse echt niet taxeren. Stelt dat wat voor?
Z'n statistieken dit seizoen in J1 zijn top, zeker voor een aanvallende middenvelder. Beter dan die van Hayashi waren bij een vergelijkbare club qua niveau denk ik? En dat was dan wél een spits.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2023

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 04 jun 2023, 13:04
STVV-fan schreef: 04 jun 2023, 09:59
Over Ito: Als Japanners niet snappen dat hij naar ons komt ( altijd nog afwachten tot hij tekent). Als Celtic hem wou binnenrijven ( die met Maeda, Furihashi, Hatate,...),
Japans talent genoeg hebben en de markt kennen.
Dan snap ik niet dat er getwijfeld wordt aan de kwaliteiten.
Ik kan het altijd moeilijk inschatten als er spelers van daar komen.
Ik zie dat hij tot oktober nog in de japanse 2e klasse speelde? Op zn 24e dus nog in 2e? Ik kan het niveau van de japanse 2e klasse echt niet taxeren. Stelt dat wat voor?
Z'n statistieken dit seizoen in J1 zijn top, zeker voor een aanvallende middenvelder. Beter dan die van Hayashi waren bij een vergelijkbare club qua niveau denk ik? En dat was dan wél een spits.
Op zich stelt het niveau van de Japanse 2de klasse niet veel voor, daarom moet er ook gekeken worden naar de speler zelf.
Scoutingsfilmpjes en dergelijke.

Op zich mag de overgang van Ito geen probleem opleveren, zeker niet als een club als Celtic (die met Furuhashi, Hatate en Maeda -die een niet zo succesvolle passage bij een Portugese club- to h wel telkens
voltreffers is gaan halen in Japan)

Junya Ito speelde bij Kashiwa Reysol. Een laagvlieger uit de Japanse eerste klasse die regelmatig schippert tussen de 1ste en 2de divisie, die had in België wel even tijd nodig, maar kijk, aar die nu staat.

Kijk Kamada.

Wat ik wil zeggen is: Het talent is er. De jong kan het. Hij moet zich gewoon aanpassen aan Europees voetbal.
Gesloten