wiekes schreef: ↑07 sep 2023, 09:06
Dony arnaud naar Dender heeft het ver gebracht.
Als ge niet aan spelen toekomt, is het beter een stap terug te zetten.
Ik herinner me vaag dat die oorspronkelijk bij een club zat waar hij kansen kreeg...
Maar geen contract had en toen kwam Union op de proppen...
Kortrijk is recent op krak dezelfde manier die 16jarige middenvelder kwijtgespeeld aan Anderlecht.
Die ging zelfs liever vr de futures in 1b spelen dan in de basis bij Kortrijk in 1a
Keito Nakamura die in 20-21 bij ons speelde oogst veel lof momenteel. Scoorde 2x in de interland Japan - Turkije die Japan won met 4-2. Scoorde bij ons 1 x in een wedstrijd tegen Moeskroen. Heeft volgens transfermarkt een waarde van 8 miljoen achter zijn naam staan. Ik kan me hem niet meer herinneren eerlijk gezegd maar moet toch een meer dan degelijke speler zijn die bij ons spijtig genoeg toch wat in de anonimiteit gebleven is.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
lindoke schreef: ↑14 sep 2023, 10:44
Keito Nakamura die in 20-21 bij ons speelde oogst veel lof momenteel. Scoorde 2x in de interland Japan - Turkije die Japan won met 4-2. Scoorde bij ons 1 x in een wedstrijd tegen Moeskroen. Heeft volgens transfermarkt een waarde van 8 miljoen achter zijn naam staan. Ik kan me hem niet meer herinneren eerlijk gezegd maar moet toch een meer dan degelijke speler zijn die bij ons spijtig genoeg toch wat in de anonimiteit gebleven is.
Yuma zei dat hem veel duels won zwerf rond mij en zo was zijn goal gevallen. Eerste match dat hij speelde tegen gent hadden we een penalty moeten krijgen door hem. Wel niet gekregen, vond het jammer dat hij niet doorbrak.
lindoke schreef: ↑14 sep 2023, 10:44
Yuma zei dat hem veel duels won zwerf rond mij en zo was zijn goal gevallen. Eerste match dat hij speelde tegen gent hadden we een penalty moeten krijgen door hem. Wel niet gekregen, vond het jammer dat hij niet doorbrak.
Nja, die was hier tijdens het Muscat-seizoen. De puzzelstukken moeten ook allemaal juist vallen natuurlijk. Kijk naar Bamba...
Elke club kan zo wel enkele namen opnoemen.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Leistner ook basisspeler bij Hertha en ondanks een neusbreuk in augustus alles gespeeld. Gisteren wel verloren van Sankt Pauli die mee met HSV aan kop staan nu.
Kwam onlangs nog de naam Douglas Tanque tegen.
Is hier een mercato of 3 geleden heel lang in beeld geweest als vervanger van Boli.
Speelt nu al enkele seizoenen in Turkije, eerst bij Samsunspor, nu bij Kocaelispor.
Hij is uitermate goed aan het seizoen gestart daar met 4 goals in 5 duels.