Aangezien we niet ruim in de aanvallende opties zitten zeker het "onderzoeken" en/of "testen" waard.Is zeker een hele goeie speler geweest. Het is een beetje te zien welk niveau hij nog haalt.
Zomertransfers 2023
Moderator: stvvilvoorde
Re: Zomertransfers 2023
Suzuki zal toch wel aangekocht worden om dan voor meer geld verkocht te worden ga ik vanuit?,..BoemBoem schreef: ↑18 sep 2023, 15:10Yamamoto en Suzuki moeten wel nog aangekocht worden.Piana schreef: ↑18 sep 2023, 14:31Inderdaad, er staat ineens redelijk wat kapitaal op het veld. Hopelijk doen we er iets mee, zowel financieel als sportief.Positivo schreef: ↑18 sep 2023, 14:00 Ik ben ongetwijfeld een van de langst supporterende forumleden . Het jaar dat ik mij herinner dat er zich ineens zeer beloftevolle spelers aandienden , was het jaar van Marc Wilmots en Danny Boffin …..
Maar wat er zich nu plots aandient is voor mij ongezien ….ok het vraagt om bevestiging, …… en een beetje in de euforie na de overwinning tegen Kv, maar toch…..
Suzuki, Matte Smets, VanHelden, Delorge, Steukers, Fujita…..en dan wil ik het nog niet hebben over de « anciens » Bocat, Koita , Ito en misschien vergeet ik er ….
Dit kan echt een keerpunt in de geschiedenis van de club worden …
Suzuki 3,8 miljoen en Yamamoto zal ook zeker en vast niet goedkoop zijn. Zulke investeringen moèt ge doen als ge vooruit wilt.
Fujita ben ik niet zeker of hij al een definitieve transfer heeft is ook via aankoop optie is.
Ja, op die manier groei je.darion schreef: ↑18 sep 2023, 21:59Suzuki zal toch wel aangekocht worden om dan voor meer geld verkocht te worden ga ik vanuit?,..BoemBoem schreef: ↑18 sep 2023, 15:10Yamamoto en Suzuki moeten wel nog aangekocht worden.Piana schreef: ↑18 sep 2023, 14:31Inderdaad, er staat ineens redelijk wat kapitaal op het veld. Hopelijk doen we er iets mee, zowel financieel als sportief.Positivo schreef: ↑18 sep 2023, 14:00 Ik ben ongetwijfeld een van de langst supporterende forumleden . Het jaar dat ik mij herinner dat er zich ineens zeer beloftevolle spelers aandienden , was het jaar van Marc Wilmots en Danny Boffin …..
Maar wat er zich nu plots aandient is voor mij ongezien ….ok het vraagt om bevestiging, …… en een beetje in de euforie na de overwinning tegen Kv, maar toch…..
Suzuki, Matte Smets, VanHelden, Delorge, Steukers, Fujita…..en dan wil ik het nog niet hebben over de « anciens » Bocat, Koita , Ito en misschien vergeet ik er ….
Suzuki 3,8 miljoen en Yamamoto zal ook zeker en vast niet goedkoop zijn. Zulke investeringen moèt ge doen als ge vooruit wilt.
Fujita ben ik niet zeker of hij al een definitieve transfer heeft is ook via aankoop optie is.
Spelers zoals Suzuki kan je eigenlijk als STVV zijnde niet halen of houden. Kan je vergelijken met een Kamada, behalve dan dat die huur geen aankoop optie had.
Leuk voor de supporters om zo een spelers te kunnen zien spelen op Staaien én de club zal er financieel aan overhouden én het zal nog betere reclame zijn voor andere talenten van die orde om de stap richting ons te zetten.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Vanaf het ogenblik dat ze de Arabische lonen gehad hebben gaan zo een spelers echt niet meer inleveren om in Sint-Truiden te komen spelen.Lukske de Lange schreef: ↑18 sep 2023, 20:01 Met het risico op banbliksems van sommige forumleden...Zou deze aanvaller niets voor ons kunnen zijn? Of is hij te ver over zijn top?
https://www.transfermarkt.be/peniel-mla ... eler/70280
Meestal is dat wel het eindpunt na hun 30e.
Dan heeft het Japan-verhaal ook zin. Als het is om de Kinoshita's van deze wereld te zien spelen, dan hoeft het niet. Als het échte meerwaardes zijn, zoals ze er ondertussen toch al verschillende gehaald hebben, is er geen enkele supporter die een probleem heeft met enkele Japanners op het veld.BoemBoem schreef: ↑19 sep 2023, 05:33Ja, op die manier groei je.darion schreef: ↑18 sep 2023, 21:59Suzuki zal toch wel aangekocht worden om dan voor meer geld verkocht te worden ga ik vanuit?,..BoemBoem schreef: ↑18 sep 2023, 15:10Yamamoto en Suzuki moeten wel nog aangekocht worden.Piana schreef: ↑18 sep 2023, 14:31Inderdaad, er staat ineens redelijk wat kapitaal op het veld. Hopelijk doen we er iets mee, zowel financieel als sportief.Positivo schreef: ↑18 sep 2023, 14:00 Ik ben ongetwijfeld een van de langst supporterende forumleden . Het jaar dat ik mij herinner dat er zich ineens zeer beloftevolle spelers aandienden , was het jaar van Marc Wilmots en Danny Boffin …..
Spelers zoals Suzuki kan je eigenlijk als STVV zijnde niet halen of houden. Kan je vergelijken met een Kamada, behalve dan dat die huur geen aankoop optie had.
Leuk voor de supporters om zo een spelers te kunnen zien spelen op Staaien én de club zal er financieel aan overhouden én het zal nog betere reclame zijn voor andere talenten van die orde om de stap richting ons te zetten.
Eigenlijk is deze mix ideaal: jonge Limburgers/Belgen gekoppeld met Japanners. Op Japans vlak zal de mix wel verder kunnen lopen, ik hoop dat de Belgische kant niet weer droog valt. Al besef ik uiteraard dat de huidige weelde moeilijk te herhalen valt.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
-
Spelers als Lendfers en Soye Ndime komen er binnen afzienbare tijd nog aan om Suzuki en Barnes :p op te volgen.Piana schreef: ↑19 sep 2023, 08:10Dan heeft het Japan-verhaal ook zin. Als het is om de Kinoshita's van deze wereld te zien spelen, dan hoeft het niet. Als het échte meerwaardes zijn, zoals ze er ondertussen toch al verschillende gehaald hebben, is er geen enkele supporter die een probleem heeft met enkele Japanners op het veld.BoemBoem schreef: ↑19 sep 2023, 05:33Ja, op die manier groei je.darion schreef: ↑18 sep 2023, 21:59Suzuki zal toch wel aangekocht worden om dan voor meer geld verkocht te worden ga ik vanuit?,..BoemBoem schreef: ↑18 sep 2023, 15:10Yamamoto en Suzuki moeten wel nog aangekocht worden.
Eigenlijk is deze mix ideaal: jonge Limburgers/Belgen gekoppeld met Japanners. Op Japans vlak zal de mix wel verder kunnen lopen, ik hoop dat de Belgische kant niet weer droog valt. Al besef ik uiteraard dat de huidige weelde moeilijk te herhalen valt.
Dan heb je Francis en Lenoir nog, de jonge Curto,.... Kan ook wel wat worden...maar werken met jeugd is vaak koffiedik kijken, er kan vanalles hun ontwikkeling remmen of net bevorderen.
Zeer belabgrijk is ook dat je op de moment dat die mannen op de eventuele deur van de A kern kloppen, een trainer hebt die ze DURFT opstellen.Lukske de Lange schreef: ↑19 sep 2023, 08:51Spelers als Lendfers en Soye Ndime komen er binnen afzienbare tijd nog aan om Suzuki en Barnes :p op te volgen.Piana schreef: ↑19 sep 2023, 08:10Dan heeft het Japan-verhaal ook zin. Als het is om de Kinoshita's van deze wereld te zien spelen, dan hoeft het niet. Als het échte meerwaardes zijn, zoals ze er ondertussen toch al verschillende gehaald hebben, is er geen enkele supporter die een probleem heeft met enkele Japanners op het veld.BoemBoem schreef: ↑19 sep 2023, 05:33Ja, op die manier groei je.darion schreef: ↑18 sep 2023, 21:59Suzuki zal toch wel aangekocht worden om dan voor meer geld verkocht te worden ga ik vanuit?,..BoemBoem schreef: ↑18 sep 2023, 15:10
Yamamoto en Suzuki moeten wel nog aangekocht worden.
Dan heb je Francis en Lenoir nog, de jonge Curto,.... Kan ook wel wat worden...maar werken met jeugd is vaak koffiedik kijken, er kan vanalles hun ontwikkeling remmen of net bevorderen.
Fink durft dit
Misschien hoort het niet echt thuis onder zomertransfers maar omdat het hier gaat over de nieuwe lichting.
Nhaili, Hossni, Diallo, Teuchy, Lendtfers, Sahir, Curto, Lenoir is dat niet zo wat de nieuwe lichting waar we naar uitkijken?
Ik heb geregeld contact met de opa van huidig Ajaxied en ex-Genkie Mika Godts. Mika was een target voor STVV maar toen het aanbod van Ajax kwam heeft hij resoluut voor het buitenlandse avontuur gekozen, gezien de gedegen en prestigieuze opleidingschool bij Jong Ajax.
Hiernaast vraag ik me af of er nog iets resteert van samenwerking met le centre de formation van UWR NAMUR, als ik het mij goed herinner is er bij de overname van onze Haspengouwse club een samenwerkingsakkoord getekend met deze club uit Waals Haspengouw.
Nhaili, Hossni, Diallo, Teuchy, Lendtfers, Sahir, Curto, Lenoir is dat niet zo wat de nieuwe lichting waar we naar uitkijken?
Ik heb geregeld contact met de opa van huidig Ajaxied en ex-Genkie Mika Godts. Mika was een target voor STVV maar toen het aanbod van Ajax kwam heeft hij resoluut voor het buitenlandse avontuur gekozen, gezien de gedegen en prestigieuze opleidingschool bij Jong Ajax.
Hiernaast vraag ik me af of er nog iets resteert van samenwerking met le centre de formation van UWR NAMUR, als ik het mij goed herinner is er bij de overname van onze Haspengouwse club een samenwerkingsakkoord getekend met deze club uit Waals Haspengouw.
STVV1924 schreef: ↑19 sep 2023, 09:03 Misschien hoort het niet echt thuis onder zomertransfers maar omdat het hier gaat over de nieuwe lichting.
Namen, dat ligt toch niet in Waals Haspengouw hoor, STVV1924. Daar zitten we al in de Condroz.
-
- Supporter van: STVV
Akkoord. Hollerbach stuurt o.a. Delorge weg, Fink geeft de vier jeugdspelers kansen en waardering. Je moet het willen en durven. Knap van Fink! Goed voor de jeugdwerking!STVV-fan schreef: ↑19 sep 2023, 08:57Zeer belabgrijk is ook dat je op de moment dat die mannen op de eventuele deur van de A kern kloppen, een trainer hebt die ze DURFT opstellen.Lukske de Lange schreef: ↑19 sep 2023, 08:51Spelers als Lendfers en Soye Ndime komen er binnen afzienbare tijd nog aan om Suzuki en Barnes :p op te volgen.Piana schreef: ↑19 sep 2023, 08:10Dan heeft het Japan-verhaal ook zin. Als het is om de Kinoshita's van deze wereld te zien spelen, dan hoeft het niet. Als het échte meerwaardes zijn, zoals ze er ondertussen toch al verschillende gehaald hebben, is er geen enkele supporter die een probleem heeft met enkele Japanners op het veld.BoemBoem schreef: ↑19 sep 2023, 05:33Ja, op die manier groei je.
Fink durft dit
Wel een probleem... Bij STVV zijn het afgelopen seizoen meer dan 40 jeugdspelers weggeplukt door G*nk (rond de 20 dit seizoen alleen al), OHL (+-10), Anderlecht, Standard, Brugge (o.a. Delorge junior), Antwerp, Gent, PSV ... Door G*nk blijkbaar al zelfs bij ons spelertjes van 8 jaar, waar het elite 1 en 2 verhaal toch nog niet speelt, denk ik? En G*nk maar stoefen met hun jeugdwerking...
Delorge was vorig jaar niet klaar om te brengen wat hij nu brengt. Idem voor Van Helden en Steuckers.
Hun ‘wegsturen’ voor 12/6 maand was het beste wat hun kon overkomen.
De vergelijking hollerbach/Fink mag stilaan stoppen.
Hun ‘wegsturen’ voor 12/6 maand was het beste wat hun kon overkomen.
De vergelijking hollerbach/Fink mag stilaan stoppen.
-
Elke inspanning die je doet om in het hoogste label te vallen is er één te veel. De volgende stap is dat er een competitie komt bij de jeugd onder 8 ploegen. Netjes gespeeld van onze groteren om hier de beste jeugdspelers overal weg te trekken.Met11tegen12 schreef: ↑19 sep 2023, 12:15 [
Wel een probleem... Bij STVV zijn het afgelopen seizoen meer dan 40 jeugdspelers weggeplukt door G*nk (rond de 20 dit seizoen alleen al), OHL (+-10), Anderlecht, Standard, Brugge (o.a. Delorge junior), Antwerp, Gent, PSV ... Door G*nk blijkbaar al zelfs bij ons spelertjes van 8 jaar, waar het elite 1 en 2 verhaal toch nog niet speelt, denk ik? En G*nk maar stoefen met hun jeugdwerking...
Nu, laat ze maar doen, we zullen ze wel wegplukken als ze ze doorsturen of niet genoeg kansen kunnen geven.
-