Toyota in Webbekom bij Diest is het centrum van Toyota’s Europees en wereldwijd distributienetwerk van onderdelen. Er werken meer dan 1000 mensen. Ik ben er vrij zeker van dat eerder de vestiging in Zaventem en/of Diegem klein bier is vergeleken met Diest.stvvilvoorde schreef: ↑29 okt 2023, 08:46 [
Jep, Toyota Diest is nog maar klein bier tegenover wat er in zaventem en diegem zit.
https://www.toyota-europe.com/about-us/ ... tor-europe
Ik vermoed dat TME de grootste japanse multinational is die in ons land zit.
STVV gaat over in Japanse handen
Re: STVV gaat over in Japanse handen
- stvvilvoorde
TME is het european HQ van Toyota.Jacobus schreef: ↑29 okt 2023, 10:30Toyota in Webbekom bij Diest is het centrum van Toyota’s Europees en wereldwijd distributienetwerk van onderdelen. Er werken meer dan 1000 mensen. Ik ben er vrij zeker van dat eerder de vestiging in Zaventem en/of Diegem klein bier is vergeleken met Diest.stvvilvoorde schreef: ↑29 okt 2023, 08:46 [
Jep, Toyota Diest is nog maar klein bier tegenover wat er in zaventem en diegem zit.
https://www.toyota-europe.com/about-us/ ... tor-europe
Ik vermoed dat TME de grootste japanse multinational is die in ons land zit.
Anyway Toyota zou sowieso een geslaagde hoofdsponsor zijn.
Het overnemen van STVV door DMM is zeker positief .
Maar het sportief beleid van de club laat veel te wensen over!!
Dit jaar geluk dat de jongeren goed presteren.Niemand had dit verwacht!!
Het spitsenprobleem.
BTW wie heeft Barnes zijn statistieken bekeken??? Zijn spitsbroeder in de aanval van zijn vroegere club had veel betere statistieken.
Het spitsenprobleem.
BTW wie heeft Barnes zijn statistieken bekeken??? Zijn spitsbroeder in de aanval van zijn vroegere club had veel betere statistieken.
Het is nochtans het beste sportief beleid van de club sinds Paul Massa.bert1924 schreef: ↑26 nov 2023, 08:19 Het overnemen van STVV door DMM is zeker positief .
Het spitsenprobleem.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Controversiel. Maar ik zet Leon Schepers op 2.Piana schreef: ↑26 nov 2023, 18:04Het is nochtans het beste sportief beleid van de club sinds Paul Massa.bert1924 schreef: ↑26 nov 2023, 08:19 Het overnemen van STVV door DMM is zeker positief .
Het spitsenprobleem.
Njaa... Ik kan u wel ergens volgen. De factor Boffin is daar wel heel bepalend in.enerkey schreef: ↑27 nov 2023, 10:18Controversiel. Maar ik zet Leon Schepers op 2.Piana schreef: ↑26 nov 2023, 18:04Het is nochtans het beste sportief beleid van de club sinds Paul Massa.bert1924 schreef: ↑26 nov 2023, 08:19 Het overnemen van STVV door DMM is zeker positief .
Het spitsenprobleem.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!