De Ziekenboeg
Re: De Ziekenboeg
Het kan zijn dat ik het ergens gemist heb, maar weet iemand iets over de blessure van Kaya?
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Artikel van HBVL van vandaag:
Goed nieuws voor Fatih Kaya: onderzoek wees uit dat de STVV-spits tegen KV Mechelen geen zware blessure heeft opgelopen. Of hij de Limburgse derby van zondag haalt, is nog een vraagteken.
STVV genoot dinsdag van een vrije dag. Coach Thorsten Fink vloog naar goede gewoonte over en weer naar München om enkele uren bij zijn familie te vertoeven. Op het thuisfront onderging Fatih Kaya een MRI-scan van de voet. De spits moest tegen KV Mechelen voor rust vervangen worden, nadat hij bij een povere doelpoging slecht was neergekomen en zijn enkel verzwikte. De scan in het ziekenhuis bracht geen ernstige schade aan het licht. Het valt af te wachten hoe Kaya woensdag en donderdag de trainingen kan afwerken, pas dan is duidelijk of hij zondag inzetbaar is in de derby. Fink heeft alvast goede hoop. De Truiense coach rekent ook stilaan op Kahveh Zahiroleslam. De Amerikaanse aanvaller viel tegen KV Mechelen nog naast de kern, in Genk zal dat wellicht anders zijn.
Bron: https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230919_96241097
Ananou 4 tot 6 weken out met spierblessure weeral, bij zijn vorige club ook meer gekwetst dan iets anders zal goeie koop geweest zijn zeker.
Goed medisch gescreend vooral
Dat is nu al de tweede spierblessure op korte tijd....
Maar goed dat het interlandbreak is en Hashioka kan herstellen.... anders moest je daar Janssens zetten en Diriken op de bank zetten
Als ik op de oefenmatchen en beker verder ga is Van Wesemael de nummer 3 op de rechterkant. Diriken en Librici waren er niet bij in Westerlo. Grote kans dus dat Van Wesemael/Ogawa mee op de feuille komt tegen Antwerp.
- Missé-Missé
Librici zal er zelfs nooit meer bij zijnpat@ schreef: ↑16 nov 2023, 16:53Als ik op de oefenmatchen en beker verder ga is Van Wesemael de nummer 3 op de rechterkant. Diriken en Librici waren er niet bij in Westerlo. Grote kans dus dat Van Wesemael/Ogawa mee op de feuille komt tegen Antwerp.
Ola, watskeburt?Missé-Missé schreef: ↑17 nov 2023, 17:26Librici zal er zelfs nooit meer bij zijnpat@ schreef: ↑16 nov 2023, 16:53Als ik op de oefenmatchen en beker verder ga is Van Wesemael de nummer 3 op de rechterkant. Diriken en Librici waren er niet bij in Westerlo. Grote kans dus dat Van Wesemael/Ogawa mee op de feuille komt tegen Antwerp.
-
Librici is veel te licht bevonden. Al heeft Fink hem nog heel veel kansen willen geven door zijn grote inzet.
Van Wesemael zal nooit mijn kameraad worden.
Teuchy zou blijkbaar wel goede indruk maken.
Oei, toch uw lief niet afgepakt hopelijk?Yellow Feaver schreef: ↑21 nov 2023, 21:52 Librici is veel te licht bevonden. Al heeft Fink hem nog heel veel kansen willen geven door zijn grote inzet.
-
Al bijna 10 jaar geringd, manneke weet niet waar ter aan zou beginnenBoemBoem schreef: ↑22 nov 2023, 18:10Oei, toch uw lief niet afgepakt hopelijk?Yellow Feaver schreef: ↑21 nov 2023, 21:52 Librici is veel te licht bevonden. Al heeft Fink hem nog heel veel kansen willen geven door zijn grote inzet.
Geen Schmidt vandaag op training, is dit de voorbode van zijn vertrek ? Verder trainde Zahiro deels met de groep, deels met de kiné.
André Pinto en zijn discipelen zaten bovenaan de tribune. Ik had niet het gevoel dat ze openstonden voor een gesprek dus geen nieuws te rapen op het transferfront.
Voor de rest iedereen aanwezig en fit
André Pinto en zijn discipelen zaten bovenaan de tribune. Ik had niet het gevoel dat ze openstonden voor een gesprek dus geen nieuws te rapen op het transferfront.
Voor de rest iedereen aanwezig en fit
En wat zegt uw gevoel hierbij wat betreft het uitgaande/inkomende 'transferitis-virus':
Zodat we een inschatting kunnen maken over hoeveel actieve en sluimerende beweging er zal zijn in de snoepwinkel van:
Sint
Truidense
Voetbal
Vitrine
Een meervoudige richtvraag hierbij:
Hoe zat het met de focus, grinta en trainingsintensiteit wbt de spelers die in de picture staan?
-
- Supporter van: STVV
Ik was niet aanwezig op de training volgens een insider van de club viel het volgende op:
Er was een gesprek tussen Pinto en een onbekende man met een bolhoed, Pinto schudde tijdens dat gesprek eens veelzeggend neen. Conclusie: de nieuwe spits komt er niet!
Delorge had letterlijk een mes tussen zijn tanden, qua grinta kan dat tellen, hij is dus met zekerheid een blijver.
Smets had een zonnebril op van Gucci, dat ondanks het grijze weer. Hij is duidelijk voor de oliedollars gegaan, hem zien we na de winterstop niet meer terug.
Koita had een wit lijveke aan, op een gegeven moment kwam dat in contact met het blauw van zijn truitje. Ontegensprekelijk vertrekt hij naar Gent.
Steuckers liep vrolijk en geïnspireerd rond, thans iets wat hij nooit doet tijdens een wedstrijd. Bij hem is de conclusie niet duidelijk: OF hij heeft een verbeterd contract gekregen voor 5 seizoenen OF hij heeft zijn buitenlands paspoort gekregen en trekt naar The States OF hij heeft eindelijk zijn voetbalvreugde gevonden.
De andere jongens deden allemaal hun best
Er was een gesprek tussen Pinto en een onbekende man met een bolhoed, Pinto schudde tijdens dat gesprek eens veelzeggend neen. Conclusie: de nieuwe spits komt er niet!
Delorge had letterlijk een mes tussen zijn tanden, qua grinta kan dat tellen, hij is dus met zekerheid een blijver.
Smets had een zonnebril op van Gucci, dat ondanks het grijze weer. Hij is duidelijk voor de oliedollars gegaan, hem zien we na de winterstop niet meer terug.
Koita had een wit lijveke aan, op een gegeven moment kwam dat in contact met het blauw van zijn truitje. Ontegensprekelijk vertrekt hij naar Gent.
Steuckers liep vrolijk en geïnspireerd rond, thans iets wat hij nooit doet tijdens een wedstrijd. Bij hem is de conclusie niet duidelijk: OF hij heeft een verbeterd contract gekregen voor 5 seizoenen OF hij heeft zijn buitenlands paspoort gekregen en trekt naar The States OF hij heeft eindelijk zijn voetbalvreugde gevonden.
Pas op, sommige gaan het als waar aanzien.Gerry's pull schreef: ↑23 dec 2023, 11:19 Ik was niet aanwezig op de training volgens een insider van de club viel het volgende op:
Wat is de schade bij Van Helden? Heb het ergens gemist, of is het niet gecommuniceerd?
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.