Wintertransfers 2023

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique

Re: Wintertransfers 2023

Bericht door enrique »

Moet nie vragen wa ne goeie trainer wij hier hadden vorig seizoen
En dan gaan ze hem nog een half jaar uitlenen ook
En nu al goed genoeg voor de Bundesliga
In een half jaar van de Belgische tweede klasse naar de Bundesliga
Sterk !

Met die van Westerlo hadden we ook zo een geval
BoemBoem

Bericht door BoemBoem »

STVV-fan schreef: 21 nov 2023, 12:45
Jebus4life schreef: 21 nov 2023, 12:36 HBVL geeft aan dat onder andere Frankfurt nadrukkelijk achter Delorge hengelt. Het was te verwachten dat het niet bijster lang ging duren voor de eerste geruchten voor 1 van onze jonge gasten er zou komen.

Overigens wel een prachtige club dus al een mooie eerste optie voor Mattias. Nu is het kwestie van slim beleid voeren van STVV en een overeenkomst a la Vandevoort te versieren (of dat nu met Frankfurt of een andere club is) met een schoon transferbedrag + een percentje op de doorverkoop en de jong hier nog anderhalf jaar ofzo te laten rijpen.

(ja, er zal weer genurkt worden over "uitverkoop" en weet ik veel, ik snap dat, maar de speler ziet z'n pree al snel vervijf of zelfs vertienvoudigen dus die wil eigenlijk zelf ook weg en dan is het een kwestie van een evenwichtig akkoord te vinden. Bij Koita zal het niet anders zijn...)
Je hebt trouwens nog altijd Yamamoto en Fujita achter de hand.

Dus een verkoop van Delorge NU, zou niet al te erg zijn.

Tja Jebus, die uitspraken heb je altijd.
Ook al verkoop je Delorge voor 8 miljoen, dan nog zijn er onnozelaars die "uitverkoop" roepen.

Spelers die een maand ervoor niet goed genoeg werden geacht voor provincial, zijn plots wereldspelers die we nooit mogen laten gaan.

En altijd gaan we nest en miserie halen en de cirkel draait voort.

Dat gezaag is nog het minste.

Zeer goed dat er achter Matthias nog ouders staan met een zeer nuchtere kijk.

Dony zal zich wel amuseren in 2de klasse.

We zullen zien wat er van komt.

Een verkoop NU is het einde van de wereld (totaal) niet.
Dat zegt ge ook alleen maar omdat Delorge in uw ogen te kort komt. Dat hebt ge ondertussen al -tig keer duidelijk gemaakt.
Fujita heeft buiten de match op Gent en 15’ tegen Mechelen nog NIKS bewezen. Alle andere minuten dat die gemaakt heeft was hij zwak en onzichtbaar. Delorge eruit tegen eender wie in onze selectie is een downgrade. Niet meer, niet minder.

Een deal die ingaat vanaf volgende zomer zou beter zijn voor alle partijen. Tegen dan weten we hopelijk of Suzuki en Yamamoto de investering waard zullen zijn. Fujita was dacht ik al gekocht door ons.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef: 21 nov 2023, 13:42 Moet nie vragen wa ne goeie trainer wij hier hadden vorig seizoen
Sterk !

Of van de bank van Standard naar rode duivel. Ge moet niet vragen hoe slecht die trainer was dan.
Brusselmans 2.0
Supporter van: FC Kuttekoven

Bericht door Brusselmans 2.0 »

enrique schreef: 21 nov 2023, 13:42 Moet nie vragen wa ne goeie trainer wij hier hadden vorig seizoen
Sterk !

Jomma, die heeft wel alles geleerd in de Kempen !
enrique

Bericht door enrique »

BoemBoem schreef: 21 nov 2023, 13:44
Sterk !

Of van de bank van Standard naar rode duivel. Ge moet niet vragen hoe slecht die trainer was dan.
De bank van Standard ? Dat valt nogal mee.
Wat ik wil zeggen, die voetbaltrainers lijden nogal aan tunnelvisie. Wat er voor hun ogen gebeurt en afwijkt, zien ze dikwijls niet.
Of willen ze niet zien.
STVV-fan
Supporter van: STVV

Bericht door STVV-fan »

BoemBoem schreef: 21 nov 2023, 13:43
STVV-fan schreef: 21 nov 2023, 12:45
Jebus4life schreef: 21 nov 2023, 12:36 HBVL geeft aan dat onder andere Frankfurt nadrukkelijk achter Delorge hengelt. Het was te verwachten dat het niet bijster lang ging duren voor de eerste geruchten voor 1 van onze jonge gasten er zou komen.

Overigens wel een prachtige club dus al een mooie eerste optie voor Mattias. Nu is het kwestie van slim beleid voeren van STVV en een overeenkomst a la Vandevoort te versieren (of dat nu met Frankfurt of een andere club is) met een schoon transferbedrag + een percentje op de doorverkoop en de jong hier nog anderhalf jaar ofzo te laten rijpen.

(ja, er zal weer genurkt worden over "uitverkoop" en weet ik veel, ik snap dat, maar de speler ziet z'n pree al snel vervijf of zelfs vertienvoudigen dus die wil eigenlijk zelf ook weg en dan is het een kwestie van een evenwichtig akkoord te vinden. Bij Koita zal het niet anders zijn...)
Je hebt trouwens nog altijd Yamamoto en Fujita achter de hand.

Dus een verkoop van Delorge NU, zou niet al te erg zijn.

Tja Jebus, die uitspraken heb je altijd.
Ook al verkoop je Delorge voor 8 miljoen, dan nog zijn er onnozelaars die "uitverkoop" roepen.

Spelers die een maand ervoor niet goed genoeg werden geacht voor provincial, zijn plots wereldspelers die we nooit mogen laten gaan.

En altijd gaan we nest en miserie halen en de cirkel draait voort.

Dat gezaag is nog het minste.

Zeer goed dat er achter Matthias nog ouders staan met een zeer nuchtere kijk.

Dony zal zich wel amuseren in 2de klasse.

We zullen zien wat er van komt.

Een verkoop NU is het einde van de wereld (totaal) niet.
Dat zegt ge ook alleen maar omdat Delorge in uw ogen te kort komt. Dat hebt ge ondertussen al -tig keer duidelijk gemaakt.

Een deal die ingaat vanaf volgende zomer zou beter zijn voor alle partijen. Tegen dan weten we hopelijk of Suzuki en Yamamoto de investering waard zullen zijn. Fujita was dacht ik al gekocht door ons.
Soms gewoon ne stap te traag.
Enkel dat. En sorry, soms blijf ik dat herhalen omdat het mij heel erg opvalt :D of ik kan dat soms "willen" zien, dat misschien ook.

Fujita is inderdaad aangekocht!

Yamamoto en Suzuki zijn gehuurd met aankoopoptie
Halenaar

Bericht door Halenaar »

Ale, en volgens sommige kenners hier zou Delorge beter op de bank gaan zitten :yes:
BoemBoem

Bericht door BoemBoem »

enrique schreef: 21 nov 2023, 14:02
BoemBoem schreef: 21 nov 2023, 13:44
Sterk !

De bank van Standard ? Dat valt nogal mee.
Wat ik wil zeggen, die voetbaltrainers lijden nogal aan tunnelvisie. Wat er voor hun ogen gebeurt en afwijkt, zien ze dikwijls niet.
Of willen ze niet zien.
Wat gij zegt is ook tunnelvisie.

Niemand kan zeggen of Delorge verder had gestaan in zijn ontwikkeling als hij vorig seizoen zijn kans had gekregen.
De matchen die ik gezien heb van Delorge bij Lierse waren trouwens ook niet wat het nu is hoor. Degelijk zonder meer. Stak er zeker en vast niet bovenuit en er was weinig tot geen enkele reden om aan te nemen dat hij 1 jaar later zo ver zou staan als hij nu staat.
In die optiek is zijn uitleenbeurt een succes geweest voor hem om de nodige ervaring op te doen.

Goed gewerkt dus van STVV én Hollerbach.

Het is maar hoe ge het bekijkt.
En uiteindelijk varen we er alleen maar goed bij.
Goeie speler voor ons en kan ons aardige cent opleveren. Alleen maar goei nieuws dus.
pat@
Supporter van: stvv

Bericht door pat@ »

Eens benieuwd hoe er, bij STVV en de familie Delorge, gaat worden omgesprongen met de verregaande interesse.
We zijn nog maar net voorbij half november en het spel begint nu al.
Wat er ook zal gebeuren, er staat een 1/1 vervanger klaar.
Aan Smets en Koita zullen ze kortstondig ook beginnen ruiken.
De juiste valuta krijgen, daar kunnen we met Tateishi op vertrouwen. Graag zou ik ook eens zien dat als er een speler wordt verkocht er daags nadien iemand anders klaar staat. Dat is bij mijn weten nog niet gebeurd.
Positivo

Bericht door Positivo »

Over goed of niet goed, traag of niet traag.
Een zaak is zeker : Als er meerdere ploegen geinteresseerd zijn, zijn er meerderen die de kwaliteiten van de speler herkennen ...

Ik weet niet hoe het komt maar ik moet aan Radja Naigolan denken in een interview .....
"maaine starke kant ies da ekkik ne ploeg beiter lot speilen .... ge zie da nie hè, moa da ies zoe .... Maar ik dacht dat toen de Radja dat zei , er weinig of geen geinteresseerden meer waren.
Positivo

Bericht door Positivo »

pat@ schreef: 21 nov 2023, 15:20 Eens benieuwd hoe er, bij STVV en de familie Delorge, gaat worden omgesprongen met de verregaande interesse.
We zijn nog maar net voorbij half november en het spel begint nu al.
Wat er ook zal gebeuren, er staat een 1/1 vervanger klaar.
Aan Smets en Koita zullen ze kortstondig ook beginnen ruiken.
De juiste valuta krijgen, daar kunnen we met Tateishi op vertrouwen. Graag zou ik ook eens zien dat als er een speler wordt verkocht er daags nadien iemand anders klaar staat. Dat is bij mijn weten nog niet gebeurd.
Bij Delorge ? Wees maar zeker : voetjes op de grond en respectvol naar de club.
zipke373
Supporter van: K.STVV

Bericht door zipke373 »

Allemaal heel spijtig dat ge eigenlijk geen degelijke spits /centrale verdediger hebt gehad. Dan stond je top 6 en waren ze allemaal nog meer waard en gegeerd.
wiekes

Bericht door wiekes »

Volgens sommige kenners Delorge komt te kort? Ja in Frankfurt zullen ze er ook niks van kennen zeker 😒.
STVV-fan
Supporter van: STVV

Bericht door STVV-fan »

pat@ schreef: 21 nov 2023, 15:20 Dat is bij mijn weten nog niet gebeurd.
Ze hebben het deze zomer zelfs beter gedaan.

De vervanger stond er al!

Aan de anderen: Letterlijk het enige wat ik gezegd heb, is dat Delorge soms ne stap te traag komt, waardoor een aanval afgebroken wordt of de tegenstander kan counteren.

Dat is niet, niet goed genoeg, dat is simpelweg wat het zegt: soms ne stap te traag :D

@Wiekes: dan zullen ze zich in Brugge voor het hoofd stootten dat ze ook niet voor de 2de Delorge gegaan zijn dan? ;) :D

Hoe het ook zij: positief is dit ook naar andere jeugdspelers toe: "Kijk nekeer, HIER krijgde de kans om te groeien en een mooie transfer te versieren als ge goed genoeg zijt".
Kanariepiet
Supporter van: Stvv

Bericht door Kanariepiet »

Ook Belgische topclub geïnteresseerd in Delorge btw
Plaats reactie