Klassement pronospel - seizoen 2023-2024

Voorspel de uitslagen van de wedstrijden uit de Jupiler Pro League!
stvv'er

Re: Klassement pronospel - seizoen 2023-2024

Bericht door stvv'er »

Aangepast klassement n.a.v. Standard-Westerlo

Standard-Westerlo eindigt zoals verwacht in een forfaitzege (0-5) voor de bezoekers.

https://sporza.be/nl/2024/05/28/geen-ov ... 897164078/

Dit heeft behoorlijk wat gevolgen voor ons prono-klassement.

Louis XIV heeft blijkbaar een glazen bol thuis staan, want zag dit scenario aankomen en pakt vijf erg belangrijke punten.

Hierdoor wordt hij, met nog één wedstrijd te gaan, de nieuwe leider met 258 punten.

Ronnieking wordt tweede met 257 punten, Krisaias derde met 256 punten.

Dit trio mag dus uitmaken wie met goud, zilver en brons aan de haal gaat.

Brozieteam (250 punten), de nummer 4, is uitgeteld voor de ereplaatsen.

Wat een spanning dus, en de punten moesten hiervoor niet eens gehalveerd worden :cool: ;)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ronnieking

Bericht door ronnieking »

stvv'er schreef: 28 mei 2024, 20:46 Aangepast klassement n.a.v. Standard-Westerlo

Standard-Westerlo eindigt zoals verwacht in een forfaitzege (0-5) voor de bezoekers.

Louis XIV heeft blijkbaar een glazen bol thuis staan, want zag dit scenario aankomen en pakt vijf erg belangrijke punten.

Hierdoor wordt hij, met nog één wedstrijd te gaan, de nieuwe leider met 258 punten.

Wat een spanning dus, en de punten moesten hiervoor niet eens gehalveerd worden :cool: ;)
Misschien kun je overwegen om een artikel in het reglement toe te voegen bij een dergelijke situatie. De drie kanshebbers zouden privé een pronostiek kunnen doorsturen die pas bij de aanvang van de wedstrijd op het forum verschijnt. Zo zou de spanning in ieder geval langer kunnen duren.
stvv'er

Bericht door stvv'er »

ronnieking schreef: 31 mei 2024, 22:18
stvv'er schreef: 28 mei 2024, 20:46 Aangepast klassement n.a.v. Standard-Westerlo

Misschien kun je overwegen om een artikel in het reglement toe te voegen bij een dergelijke situatie. De drie kanshebbers zouden privé een pronostiek kunnen doorsturen die pas bij de aanvang van de wedstrijd op het forum verschijnt. Zo zou de spanning in ieder geval langer kunnen duren.
Dit vind ik eigenlijk wel een goed idee, ik zal erover nadenken om het voor volgend seizoen in het reglement op te nemen. Bedankt ! :toppie:
stvv'er

Bericht door stvv'er »

Het eindklassement volgt morgen, maar alvast proficiat aan de zonnekoning ! ;)

1. Louis XIV
2. ronnieking
3. Krisaias
Louis XIV

Bericht door Louis XIV »

stvv'er schreef: 02 jun 2024, 15:34 Het eindklassement volgt morgen, maar alvast proficiat aan de zonnekoning ! ;)

1. Louis XIV
2. ronnieking
3. Krisaias
stvv’er allereerst mijn dank voor de organisatie van deze prono en jouw wekelijkse toewijding aan dit spel. ‘t is maar een spel maar eerlijk gezegd ben ik content op plaats 1 ten mogen eindigen. Ronnie en Kris lagen op de loer en uiteindelijk eindigen we op een habbekrats van elkaar. Ik heb goede play-offs gespeeld, maar het zijn de supps van Standard De Liège die me een handje geholpen hebben. Match tegen Westerlo ging ik uit van rellen in het stadion met forfait als gevolg , ‘t was uiteindelijk nog eenvoudiger , men is zelfs niet aan het stadion geraakt .
Aan Ronnie en Kris proficiat met de podium plaatsen.
Tot volgend seizoen en laat ons vooral hopen op een competitieve ploeg.
Fijne zondag en voor binnenkort een deugddoende vakantie toegewenst ! Louis de 14’
Krisaias

Bericht door Krisaias »

Proficiat met de eindwinst, Louis XIV, en nogmaals dank aan stvv'er voor de wekelijkse organisatie en het telwerk.

Tot volgend seizoen!
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
ronnieking

Bericht door ronnieking »

Ik heb tot het laatste nippertje geprobeerd om Louis XIV het vuur aan de schenen te leggen maar tevergeefs... Top van hem om te denken aan mogelijke rellen in Standard-Westerlo en zo de basis te leggen voor de eindzege.. Daar heb ik me dan nederig bij neer te leggen en hem een welgemeende proficiat toe te wensen.. Aan de andere kant ben ik toch blij dat ik mee heb kunnen zorgen voor wellicht de spannendste editie van de pronostiek. Ook proficiat aan Kris die spijtig genoeg voor hem het Union bleek te zijn van de reguliere competitie.. Mijn dank ook nog maar eens aan stvv'er voor de organisatie en aan de andere medespelers voor wie komend seizoen misschien een hoofdrol is weggelegd. Tot dan en een leuke vakantie
stvv'er

Bericht door stvv'er »

EINDKLASSEMENT PRONOSPEL 2023/24

Na een erg spannende editie van het pronospel gaat Louis XIV uiteindelijk met de eindwinst lopen en vervoegt zich zo bij onderstaand lijstje van laureaten:

Jan Bulder
den ief
Trunekson
Tendens
Dreke (2x)
Ronnieking
Krisaias

Het is voor de zonnekoning zijn eerste winst in het pronospel, na een derde plaats vorig seizoen. Opmerkelijk: hij begon aan de play-offs op plaats 6 met 20 punten achterstand op de leider. Straffe prestatie dus!

Ronnieking eindigt als tweede en voor de tweede keer in de top-3, na zijn eindwinst twee jaar geleden.

Ook voor Krisaias - als derde geeïndigt - is het de tweede maal op het podium, hij werd vorig jaar nog de eindwinnaar.

In bijlage vinden jullie dus het eindklassement, alsook zoals jaarlijks een bestandje met enkele gegevens, bvb. indien je een algemeen overzicht per seizoen wilt bekijken of voor jezelf eens wilt zien op welke plaatsen je uiteindelijk geland bent.

Tot slot wederom hartelijk dank aan alle deelnemers voor hun deelname en tot eind juli voor een nieuwe jaargang 2024/25, het tiende al ...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Luc

Bericht door Luc »

Dank aan stvv'er voor het organiseren van deze pronostiek! Volgend seizoen terug van de partij.
Plaats reactie