Hoe zou het zijn met...?

Alle info over onze ex-spelers
Jones

Re: Hoe zou het zijn met...?

Bericht door Jones »

STimVV schreef: 29 mei 2024, 23:43 Herinnert iemand zich nog dat STVV eens interesse had in El Kaabi?
Deze avond wint Olympiacos de finale van de Conference League met 1-0 dankzij een goal van El Kaabi.
Zijn 11e europese goal in 9 matchen deze campagne. (Hij scoorde 5 goals in de 2 halve finales tegen Aston Villa)

In de zomer van 2018 wilde Tateishi een topspits binnen halen en had STVV interesse in hem. (En ook in een terugkeer van Akpom die nu bij Ajax zit) Maar hij bleek toen niet haalbaar.
Die zomer werd Buya Turay uiteindelijk gekocht als topspits. En werd Kamada gehuurd.
Klopt ! Die ging toen voor 6 miljoen naar de zandbak. Was dat ook geen international ?
Jacques

Bericht door Jacques »

De naam deed een belletje rinkelen. Ging als ik me niet vergis wel poen scheppen in China, maar bon, zelfde concept als de zandbak. :)
Overdrijven is een kunst
Yellow Feaver

Bericht door Yellow Feaver »

Hamsa Masoudi doet blijkbaar bee aan het King's Cup WK.

Ook 'local boy' Pieter Kempeneers (KVKTienen) doet mee in het team van Rocky Peeters.

https://kingsleague.pro/en/world-cup/te ... ptostra-fc
stvvilvoorde

Bericht door stvvilvoorde »

Daichi Kamada verlaat Lazio Roma na 1 jaar en trekt naar Crystal Palace in de premier league.
Zijn voormalige trainer van Frankfurt, Oliver Glasner, is nu de manager van Crystal Palace.
Afbeelding
Jacques

Bericht door Jacques »

Opvallend weetje dat ook na deze transfer overeind blijft: alle profclubs waarvoor Kamada uitkwam, hebben een vogel in hun logo.
Overdrijven is een kunst
STVVninof

Bericht door STVVninof »

stvvilvoorde schreef: 03 jun 2024, 11:03 Daichi Kamada verlaat Lazio Roma na 1 jaar en trekt naar Crystal Palace in de premier league.
Zijn voormalige trainer van Frankfurt, Oliver Glasner, is nu de manager van Crystal Palace.
Afbeelding
Is dit nu een down of upgrade? Mislukt in Rome?
zipke373
Supporter van: K.STVV

Bericht door zipke373 »

STVVninof schreef: 03 jun 2024, 21:12
stvvilvoorde schreef: 03 jun 2024, 11:03 Daichi Kamada verlaat Lazio Roma na 1 jaar en trekt naar Crystal Palace in de premier league.
Afbeelding
Is dit nu een down of upgrade? Mislukt in Rome?
Van de zevende in Italië naar de tiende in de premier league... Ik schat Lazio wat hoger in, maar denk dat het vooral de hereniging met zijn trainer van bij Frankfurt is.
Wittekop
Supporter van: Stvv

Bericht door Wittekop »

Bernd Hollerbach wordt trainer bij Hansa Rostock, dat degradeerde naar de Duitse 3de klasse.
stvvilvoorde

Bericht door stvvilvoorde »

Reno Wilmots verlaat RFC Luik en trekt naar Patro Eisden
Antismurf

Bericht door Antismurf »

Dimi de klaagsmurf laat ik HLN optekenen dat hij de ware aard van Wouter Vrancken ontdekte :grappig:
“Begin april heb ik Wouter nogmaals gevraagd of hij weg wilde en toen antwoordde hij ontkennend, om dan in volle play-offs toch de bevestiging te krijgen. Een enorme ontgoocheling. Mijn conclusie was dat zijn hart niet bij Genk lag.”
Krisaias

Bericht door Krisaias »

Antismurf schreef: 13 jun 2024, 13:54 Dimi de klaagsmurf laat ik HLN optekenen dat hij de ware aard van Wouter Vrancken ontdekte :grappig:
“Begin april heb ik Wouter nogmaals gevraagd of hij weg wilde en toen antwoordde hij ontkennend, om dan in volle play-offs toch de bevestiging te krijgen. Een enorme ontgoocheling. Mijn conclusie was dat zijn hart niet bij Genk lag.”
Zichzelf indekken heet dat dan, want wees maar zeker dat De Condé een heel belangrijke rol heeft gespeeld in de stukgelopen relatie tussen G*nk en Vrancken.

Nu ja, het is hen allemaal gegund. :)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie