Zomertransfers 2024

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Yellow Feaver

Re: Zomertransfers 2024

Bericht door Yellow Feaver »

Canak huren zou leuk zijn, niet meer dan dat :).

Had toch moeite met doorbreken in een ploeg met weinig concurrentie en die hopeloos op zoek was naar een lichtpunt.
Elgromi

Bericht door Elgromi »

Yellow Feaver schreef: 11 jun 2024, 16:58 Canak huren zou leuk zijn, niet meer dan dat :).

Had toch moeite met doorbreken in een ploeg met weinig concurrentie en die hopeloos op zoek was naar een lichtpunt.
Daar zeg je het toch een beetje zelf, zat geen dragende speler in , kun je moeilijk als jonge gast in een ploeg dat draait goei minuten maken lijkt me
BoemBoem

Bericht door BoemBoem »

Elgromi schreef: 11 jun 2024, 17:15
Yellow Feaver schreef: 11 jun 2024, 16:58 Canak huren zou leuk zijn, niet meer dan dat :).

Daar zeg je het toch een beetje zelf, zat geen dragende speler in , kun je moeilijk als jonge gast in een ploeg dat draait goei minuten maken lijkt me
Canak zelf zou zeker welkom zijn.
Heeft wel nog kritiek gekregen van Leko dat hij ‘eerst iets moet bewijzen voor hij mag klagen’ dit seizoen. Heb wel al vaker gehoord dat het een moeilijke jongen zou zijn waardoor zijn doorbraak wat uitblijft. Stond enkele jaren geleden geboekt als hét grote talent van Standard. Als het er hier zou kunnen uitkomen, goeie transfer.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Verrekeskop

Bericht door Verrekeskop »

Brol schreef: 11 jun 2024, 14:36 Smets en Delorge naar Union :grappig: dan blijven ze veel beter bij STVV want dat sprookje bij Union blijft niet duren en zou komend seizoen al wel eens veel minder kunnen zijn.
Dat horen we al 3 seizoenen. En hun campagne de laatste drie jaar kunnen wij alleen maar van #durvendromen.
Brol

Bericht door Brol »

Ik bedoel er zijn toch betere ploegen in Belgie en het buitenland dan Union wanneer men hoger wil raken.
Lukske de Lange

Bericht door Lukske de Lange »

BoemBoem schreef: 11 jun 2024, 17:23
Elgromi schreef: 11 jun 2024, 17:15

Canak zelf zou zeker welkom zijn.
Heeft wel nog kritiek gekregen van Leko dat hij ‘eerst iets moet bewijzen voor hij mag klagen’ dit seizoen. Heb wel al vaker gehoord dat het een moeilijke jongen zou zijn waardoor zijn doorbraak wat uitblijft. Stond enkele jaren geleden geboekt als hét grote talent van Standard. Als het er hier zou kunnen uitkomen, goeie transfer.
Canak in - barnes out zou serieuze verbetering zijn 😉 niet vergeten dat hij nog maar net 19 is en al verder staat dan een Steuckers op die leeftijd bijvoorbeeld
Laatst gewijzigd door Lukske de Lange op 11 jun 2024, 19:18, 2 keer totaal gewijzigd.
stvvilvoorde

Bericht door stvvilvoorde »

Brol schreef: 11 jun 2024, 18:56 Ik bedoel er zijn toch betere ploegen in Belgie en het buitenland dan Union wanneer men hoger wil raken.
Als je enkel de laatste drie jaar in beschouwing neemt, doet alleen Brugge beter.
Zie ze ook graag naar een subtopper in het buitenland gaan.
Nederlandse competitie zou hen ook goed liggen.
STVV1924

Bericht door STVV1924 »

Voor 6M doen ik ook al ne strik rond Suzuki en rij hem persoonlijk wel naar Brussel en rij ineens door om Liam Bossin, Sieben Dewaele en Mohammed Berte in Oostende af te halen.
vdl

Bericht door vdl »

Brol schreef: 11 jun 2024, 18:56 Ik bedoel er zijn toch betere ploegen in Belgie en het buitenland dan Union wanneer men hoger wil raken.
Tja hoeveel ploegen spelen een positieve Europese campagne, op Union na niet veel de laatste jaren, dus u in de kijker spelen kan heel goed bij hun.
stvvilvoorde

Bericht door stvvilvoorde »

Anderlecht zou zijn zinnen gezet hebben op Matte Smets als vervanger van Zeno Debast.
Genk heeft Smets al een ultimatum voorgesteld en bedenktijd gegeven tot vrijdag.
Jacques

Bericht door Jacques »

Die voelen dat er andere, grotere kapers op de kust zijn die momenteel nog even afwachten. Zou dom zijn van Matte om zich onder druk te laten zetten door een club die niet eens Europees speelt.
Overdrijven is een kunst
Tompie
Supporter van: STVV

Bericht door Tompie »

Reims en Watford, ik had precies toch nog andere teams verwacht voor Smets.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Brusselmans 2.0
Supporter van: FC Kuttekoven

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Tompie schreef: 13 jun 2024, 06:38 Reims en Watford, ik had precies toch nog andere teams verwacht voor Smets.
Ahja ?
Het wordt hoog tijd dat heel velen hier best eens realist worden, ipv te denken dat hier 4 sterhouders van de Rode Duivels rondgelopen hebben, want zo ver gaat de blinde adoratie, gewoon omdat ze in een straal van pakweg 30 kilometer van hier geboren werden !
Is het een slechte speler ? Nee !
Is het een speler voor een topploeg ? Nee !

60+ tegendoelpunten als leider van de verdediging, 0 goals of assists, en mede-strikker op eigen helft, daarmee kan je naar Reims of Watford, of Anderlecht, of Genk waar je zeker mag spelen omdat pa Fink daar rondloopt, maar niet naar Chelsea, Man City, Dortmund, Bayern, PSG, Atletico, zelfs niet een middenmoter van die landen ....
Laat Al Dakhil het voorbeeld zijn, helemaal verdwenen van de landkaart ondertussen !
Niet komen zeggen dat ik dat niet voorspeld had hè !
Een Kamada trekt naar Crystal Palace, om u een idee te geven !
Positivo

Bericht door Positivo »

Brusselmans 2.0 schreef: 13 jun 2024, 07:15
Tompie schreef: 13 jun 2024, 06:38 Reims en Watford, ik had precies toch nog andere teams verwacht voor Smets.
Ahja ?
Het wordt hoog tijd dat heel velen hier best eens realist worden, ipv te denken dat hier 4 sterhouders van de Rode Duivels rondgelopen hebben, want zo ver gaat de blinde adoratie, gewoon omdat ze in een straal van pakweg 30 kilometer van hier geboren werden !

60+ tegendoelpunten als leider van de verdediging, 0 goals of assists, en mede-strikker op eigen helft, daarmee kan je naar Reims of Watford, of Anderlecht, of Genk waar je zeker mag spelen omdat pa Fink daar rondloopt, maar niet naar Chelsea, Man City, Dortmund, Bayern, PSG, Atletico, zelfs niet een middenmoter van die landen ....
Laat Al Dakhil het voorbeeld zijn, helemaal verdwenen van de landkaart ondertussen !
Soms eens iets anders lezen dan het forum helpt.
Uw voorspelling was duidelijk fout.
https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... te-doen-he
Lukske de Lange

Bericht door Lukske de Lange »

Brusselmans 2.0 schreef: 13 jun 2024, 07:15
Ahja ?

Centraal in defensie opnieuw een rots/breker zou echt wel mogen. Smets is beter op de positie van een Van Helden. En ik zie hem en Delorge toch echt wel Rode Duivel worden. Reims is geen schande he. Een andere Rode Duivel is daar ook heengegaan als tussenstap.

Endo speelt ook bij Liverpool ondertussen, net als Mignolet voorheen. En Suzuki? Die zie ik binnen afzienbare tijd ook in de Premier League staan 😉
Plaats reactie