Voetbalseizoen 2024-2025

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl

Re: Voetbalseizoen 2024-2025

Bericht door vdl »

pat@ schreef: 10 jul 2024, 10:48 Gisteren nog snel de eerste helft herbekeken. Dat ging voetballend bij ons toch af en toe redelijk snel. De verdediging is momenteel een heikel punt, daar komt hopelijk verandering in.
De uitslag zegt (n)iets natuurlijk, vorig seizoen hebben we voor het "eggie" een paar keer zo een pandoering gehad, dan krijg ik ze liever nu.
Verdedigen is niet alleen de achterlijn he,dat begint op het middenveld en wat balvastheid hebben is dan ook geen luxe,daar gaan we Steuckers toch nog missen.
Positivo

Bericht door Positivo »

vdl schreef: 09 jul 2024, 23:57 Met deze trainer zal het niks worden, denkt dat hij het voetbal opnieuw heeft uitgevonden.
Backs tegen hun voet laten spelen, waar is de logica, weet je hoe moeilijk dat is om te tackelen..
Ruimte tussen middenveld en verdediging is ook veel te groot in balverlies.
Zahiroleslam en Barnes zijn al helemaal niet geschikt voor dit systeem.
Zahiroleslam moet ballen van de flank krijgen en Barnes is zeker geen spits,eerder een flankspeler.
Trainer wordt afgevoerd voor de competitie begint!
Straf.
Brusselmans 2.0
Supporter van: FC Kuttekoven

Bericht door Brusselmans 2.0 »

En ik die dacht dat hier iedereen zijn eigen mening mocht hebben !
Toch niet dus, want dan wordt je onmiddellijk tot de orde geroepen !
Dan zijt ge ne straffe of gefrustreerde ...
voetballiefhebber

Bericht door voetballiefhebber »

Positivo schreef: 11 jul 2024, 11:44
vdl schreef: 09 jul 2024, 23:57 Met deze trainer zal het niks worden, denkt dat hij het voetbal opnieuw heeft uitgevonden.
Backs tegen hun voet laten spelen, waar is de logica, weet je hoe moeilijk dat is om te tackelen..
Zahiroleslam moet ballen van de flank krijgen en Barnes is zeker geen spits,eerder een flankspeler.
Straf.
Is al gebeurd hé, vorig seizoen nog bij RWDM. Bijna vlak voor de start van de competitie werd Euvrard daar al ontslagen.

Bij STVV herinner ik me ooit dat 'Tintin' Marques na 2 speeldagen werd ontslagen. Ik ben benieuwd naar deze trainer, die in het begin van de competitie al veel spelers zal moeten missen en weinig nieuwkomers zal kunnen inzetten.
Yellow Feaver

Bericht door Yellow Feaver »

voetballiefhebber schreef: 11 jul 2024, 14:21
Positivo schreef: 11 jul 2024, 11:44
Straf.
Is al gebeurd hé, vorig seizoen nog bij RWDM. Bijna vlak voor de start van de competitie werd Euvrard daar al ontslagen.

Bij STVV herinner ik me ooit dat 'Tintin' Marques na 2 speeldagen werd ontslagen. Ik ben benieuwd naar deze trainer, die in het begin van de competitie al veel spelers zal moeten missen en weinig nieuwkomers zal kunnen inzetten.
Tintin had dan nog zijn eerste match gewonnen :D
stvvilvoorde

Bericht door stvvilvoorde »

Voor mij persoonlijk is het echt wait and see tot eind augustus.
De afstand begint letterlijk en figuurlijk te groot te worden.
Hoe ze de contracten en mercato aanpakken, alsook de japanse filosofie, het brengt me vooral frustratie.
Als ze eind Augustus onderaan moesten bengelen, dan ga ik ze niet meer steunen,dan trek ik alvast voorlopig de stvv-deur achter me dicht.
Positivo

Bericht door Positivo »

De verschillende meningen kleuren het forum en Ik roep niemand tot de orde. Ik ben hier wel geen politieagent. Zo ben ik tegen de ban van Verrekeskop.

Ik stel alleen maar vast dat sommige forumleden wel echt geen geduld hebben.
Is de aanpak van de trainer ongewoon ? Ja.
Nu weet iedereen, dat met bewandelde paden te betreden, je het niet ver schopt ... Dus laat ons de man een kans geven.

De competitie starten met Wolke en Godeau ?
We hebben er nu al 9 in ons doos gekregen op 3 wedstrijden.... tegen waaronder godbetert Patro Eisden . Er zal wat moeten gebeuren.
De forumleden die de woorden van Tateishi letterlijk nemen (we weten niet eens wat hij juist gezegd heeft, we kennen alleen een vertaling) die zijn er volgens mij aan voor de moeite.

Ik ken niks van voetbal.
Maar Moest ik coach zijn, ik zou als eerste mijn verdediging op punt zetten. Met wat geluk en wat vitesse komt dat in orde voor tegen Anderlecht.
Dreke

Bericht door Dreke »

Positivo schreef: 11 jul 2024, 14:59 De verschillende meningen kleuren het forum en Ik roep niemand tot de orde. Ik ben hier wel geen politieagent. Zo ben ik tegen de ban van Verrekeskop.
Lees de post van Tompie nog eens. Het gaat helemaal niet om verschillende meningen, maar om een absoluut minimum aan respect, fatsoen en manieren.
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber

Bericht door voetballiefhebber »

Vrijdagmiddag 12/07 om 15u speelt STVV tegen FC Utrecht, maar je leest er niets over. Het Belang van Limburg schrijft dat STVV in de namiddag het oefenkamp verlaat, dat zal dan vlak na de wedstrijd tegen Utrecht zijn, neem ik aan.

Op de website van FC Utrecht staat dat het een wedstrijd achter gesloten deuren is. Toch jammer eigenlijk dat STVV zoveel oefenwedstrijden heeft gespeeld zonder nieuwkomers. Pinto noemt Yamamoto en Ogawa de eerste zomertransfers omdat ze deze gehuurde spelers nu definitief hebben overgenomen, maar persoonlijk aanzie ik hun niet als echte transfers omdat ze er al waren (ook al was het toen nog maar op huurbasis).
lindoke
Supporter van: STVV

Bericht door lindoke »

voetballiefhebber schreef: 11 jul 2024, 23:52 Vrijdagmiddag 12/07 om 15u speelt STVV tegen FC Utrecht, maar je leest er niets over. Het Belang van Limburg schrijft dat STVV in de namiddag het oefenkamp verlaat, dat zal dan vlak na de wedstrijd tegen Utrecht zijn, neem ik aan.

Op de website van FC Utrecht staat dat het een wedstrijd achter gesloten deuren is. Toch jammer eigenlijk dat STVV zoveel oefenwedstrijden heeft gespeeld zonder nieuwkomers. Pinto noemt Yamamoto en Ogawa de eerste zomertransfers omdat ze deze gehuurde spelers nu definitief hebben overgenomen, maar persoonlijk aanzie ik hun niet als echte transfers omdat ze er al waren (ook al was het toen nog maar op huurbasis).
Correct. Zij zijn geen uitbreiding van de kern, laat staan zelfs geen sportieve versterking voor zover we weten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef: 12 jul 2024, 00:18
voetballiefhebber schreef: 11 jul 2024, 23:52 Vrijdagmiddag 12/07 om 15u speelt STVV tegen FC Utrecht, maar je leest er niets over. Het Belang van Limburg schrijft dat STVV in de namiddag het oefenkamp verlaat, dat zal dan vlak na de wedstrijd tegen Utrecht zijn, neem ik aan.

Correct. Zij zijn geen uitbreiding van de kern, laat staan zelfs geen sportieve versterking voor zover we weten.
Kom Lindo, dat geldt toch zeker niet voor Ogawa?
3800
Supporter van: stvv

Bericht door 3800 »

stvvilvoorde schreef: 11 jul 2024, 14:42 Voor mij persoonlijk is het echt wait and see tot eind augustus.
Hoe ze de contracten en mercato aanpakken, alsook de japanse filosofie, het brengt me vooral frustratie.
Als ze eind Augustus onderaan moesten bengelen, dan ga ik ze niet meer steunen,dan trek ik alvast voorlopig de stvv-deur achter me dicht.
Het is ook niet zo simpel als 'allez we gaan eens een goeie spits halen en binnen 2 dagen staat die hier'. Kijk naar Anderlecht , die trekken ook met 0 nieuwe namen op stage. Bij STVV hebben ze intussen bewezen dat ze niet voor de eerste de beste optie gaan maar de geschikte targets proberen te halen en daarvoor geduld voor opbrengen. Het is nog te vroeg om de mercato nu al te beoordelen
ertee

Bericht door ertee »

3800 schreef: 12 jul 2024, 08:18
stvvilvoorde schreef: 11 jul 2024, 14:42 Voor mij persoonlijk is het echt wait and see tot eind augustus.
Het is ook niet zo simpel als 'allez we gaan eens een goeie spits halen en binnen 2 dagen staat die hier'. Kijk naar Anderlecht , die trekken ook met 0 nieuwe namen op stage. Bij STVV hebben ze intussen bewezen dat ze niet voor de eerste de beste optie gaan maar de geschikte targets proberen te halen en daarvoor geduld voor opbrengen. Het is nog te vroeg om de mercato nu al te beoordelen
De mercato loopt tegenwoordig helaas zelfs tot 31 januari.
Piana

Bericht door Piana »

lindoke schreef: 12 jul 2024, 00:18

Gij hebt Ogawa niet zien spelen in het voorjaar?
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana

Bericht door Piana »

3800 schreef: 12 jul 2024, 08:18
Op de contractverlengingen na (maar ja, toen was er ook gewoon geen interesse in onze spelers dus dat maakt het ook wat makkelijker) deed Roland juist hetzelfde. De duurste spelers, werden laat in de mercato gehaald. Pas op, voor mij mocht het ook wat sneller gaan. Maar dat het niet makkelijk is een goeie spits te overhalen met een klein budget, daar kan ik wel inkomen.

Wat die goalgetters betreft hebben ze trouwens, sinds ze hier zijn, slechts 2 seizoenen geen speler gehad die meer dan 10 doelpunten scoorde. In 2017-2018 hadden ze er zelfs 2 (Boli en Kamada). Ze hebben er zelfs 3 seizoenen één gehad die er 15 of meer maakte.

Alleen Schepers en Massa kunnen betere resultaten voorleggen op dat vlak. Roland is het slechts 2 x gelukt een speler te hebben die meer dan 10 doelpunten scoorde. De Japanners verdienen dus wel iets meer krediet, lijkt me.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie