Abo's 2024-2025

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
truieneer
Supporter van: STVV

Re: Abo's 2024-2025

Bericht door truieneer »

Vandaag in fanshop geweest.
Blijkbaar probleem bij het overzetten van bedragen oude abo naar nieuwe abo.
Zou snel in orde moeten zijn, daarna volgt mailtje dat het klaar is.
Oscar

Bericht door Oscar »

Namiddag de mail ontvangen voor ons nieuw abonnement. Vanaf morgen kunnen we het gaan afhalen in de fanshop.
Goed nieuws dus.
pat@
Supporter van: stvv

Bericht door pat@ »

Als de losse verkoop voor Charleroi niet gemengd is met de abo verkoop zijn er nu een 3800 abo's verkocht.
lindoke

Bericht door lindoke »

Ik heb mijn abo gisteren in de bus gekregen. Eindelijk zou ik zeggen
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
reborn

Bericht door reborn »

Ik heb deze week ook mijn nieuwe abo ontvangen per post.
Vandaag gekoppeld aan mijn account, en de tegoeden overgezet van de oude naar de nieuwe kaart.
Maar: er stond 63 euro en een klets op de oude. Na overzetten staat er nog slecht 15.71 euro op de nieuwe ?!

Zijn er nog mensen die dit probleem gehad hebben?
Tompie

Bericht door Tompie »

reborn schreef: 02 aug 2024, 09:35 Ik heb deze week ook mijn nieuwe abo ontvangen per post.
Vandaag gekoppeld aan mijn account, en de tegoeden overgezet van de oude naar de nieuwe kaart.
Maar: er stond 63 euro en een klets op de oude. Na overzetten staat er nog slecht 15.71 euro op de nieuwe ?!

Bij mij gelijkaardig probleem. De helft mee over, de andere helft niet. Als je het dan nog eens probeert krijg je foutcodes. Mailtje gestuurd en als antwoord gekregen dat dit om KanEuries ging, die niet overdraagbaar zijn…

Daarna kwam de algemene mail dat ze zelf alles hadden overgedragen en toen had ik ineens een totaal ander bedrag op mijn kaart (maar in mijn voordeel, dus case closed wat mij betreft 😉).

Zou toch proberen hen hier ook over te mailen, misschien komen ze dan toch met een oplossing.

Heb ook nooit geweten dat die KanEuries op moesten of hoe ik die prioritair op kon gebruiken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
reborn

Bericht door reborn »

reborn schreef: 02 aug 2024, 09:35 Ik heb deze week ook mijn nieuwe abo ontvangen per post.

gemaild en uitgeklaard.
Het lijkt erop dat er eerst foutief weergegeven werd dat er 63 euro opstond. In werkelijkheid stond er slechts 15 euro op.
Dus geen administratieve of financiële fout. Maar een fout in de weergave hoeveel er op de oude kaart stond. (Ook niet OK natuurlijk, maar in elk geval is mijn geld niet in rook opgegaan)
Krisaias

Bericht door Krisaias »

reborn schreef: 02 aug 2024, 10:57

gemaild en uitgeklaard.
Het lijkt erop dat er eerst foutief weergegeven werd dat er 63 euro opstond. In werkelijkheid stond er slechts 15 euro op.
Dus geen administratieve of financiële fout. Maar een fout in de weergave hoeveel er op de oude kaart stond. (Ook niet OK natuurlijk, maar in elk geval is mijn geld niet in rook opgegaan)
Bij mij hetzelfde. Verkeerd bedrag weergegeven in de app, want we hebben de details van de laatste transacties bekeken en dan kwamen we perfect uit bij het overgezette bedrag...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie