S03E01 : T-time, Mr. Tateishi. Act now!

BoemBoem

Re: S03E01 : T-time, Mr. Tateishi. Act now!

Bericht door BoemBoem »

Yellow Feaver schreef: 13 aug 2024, 12:54
BoemBoem schreef: 13 aug 2024, 12:52
Yellow Feaver schreef: 13 aug 2024, 12:32 Doet het allemaal zelf!

Het schuldig verzuim mag je steken op degenen die liever met een grote mond, op de man af en in de privésfeer willen bekritiseren op degenen die willen realiseren.

Hierdoor kan ik me echt niet meer motiveren.

Rijmen precies nog wel!
Is dat niet altijd zo?
In elke sector staan de beste stuurlui aan wal.
Iedereen is Radioloog, Politieman of rechter wanneer het ze uitkomt.

Laat er u niet aan kennen.
Uiteindelijk hebben jullie 2 jaar geleden dingen kunnen veranderen en mee geholpen om terug een positief verhaal te schrijven. Zonder die tussenkomst zou het al veel vroeger zijn foutgelopen. Iedereen die ook maar een beetje verantwoordelijkheid neemt zal door sommige neergesabeld worden. Dat is de maatschappij waar we nu in leven, spijtig genoeg.

Als jullie beslissen om het over te laten aan anderen, even veel respect en merci voor wat jullie al gedaan hebben.
Indien jullie toch verder doen, veel succes!
Ik spreek alleen voor mezelf.
Dan spreek ik rechtstreeks aan u ;)
Dikke
Supporter van: Stvv

Bericht door Dikke »

Veel mensen hier met (terechte) commentaar, maar zelf acties ondernemen neen daarvoor wordt telkens nr anderen gekeken.... :roll:.
Aan iedereen die vindt dat er nu onmiddelijk sito presto actie moet ondernomen worden, verenig jullie, spreek af, zet zelf iets op poten. Indien niet, gelieve dan ook niet de mensen die in het verleden wel al deze stappen hebben ondernomen onder druk te zetten. Niemand kan je als vrij mens verbieden om samen te komen en tot bepaalde vreedzame acties over te gaan. Steeds kijken nr anderen om de kolen uit het vuur te halen maar wel veilig achter een schermpje zitten roepen is makkelijk :grappig:.
Dit is geen kritiek aan iemand persoonlijk ma roepen, tieren en zagen achter een schermpje gaat niks oplossen.
1 zaak is zeker zaterdag ben ik op de wedstrijd met mijn 2 jongens die de kleuren geel en blauw aanbidden en niet ne Japanner, Inne van hei of Inne van erges anester. Het enige wat telt is geel en blauw de rest dat is bijzaak.
Krisaias

Bericht door Krisaias »

lindoke schreef: 13 aug 2024, 10:22
Krisaias schreef: 13 aug 2024, 09:11
lindoke schreef: 13 aug 2024, 06:31 Zitten er hier eigenlijk mensen van die "12" op het forum? Die mogen zich wat mij betreft gerust kenbaar maken hoor. Daar hoeft toch geen geheimzinnigheid over te bestaan hé.
Yellow Feaver heeft dat ondertussen toch impliciet al gedaan in een post? Cyrano vermeldt zichzelf in de podcast en Jones noemt er hier op het forum ook twee mensen met naam en toenaam, waaronder mezelf. Daar moet idd geen geheimzinnigheid rond bestaan.
Wel Kris, dan stel ik voor dat deze mensen heel dringend met Meekers, T&P rond de tafel gaan zitten om eens te horen wat die mannen van plan zijn. Je kan zelf lezen wat hier allemaal gaande is, en als die ongerustheid en ontevredenheid hier onder de supporters aanwezig is, is die ook aanwezig bij de andere supporters die niet op het forum zitten. Voor alle duidelijkheid, dit samenzitten moet ook geen 2 weken meer duren. Ik denk dat dit ondertussen wel duidelijk is.
Gij kunt dat voorstellen en wij kunnen dat voorstellen, maar daarom gebeurt het nog niet hé. Ik hoef ook het forum niet te lezen om te zien wat er gaande is. Mijn twee ogen zijn daar voldoende voor. Of denk je dat ik niet in paniek ben?
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jones

Bericht door Jones »

Voor alle duidelijkheid, ik ben niet bij die 12 doch zou dat wel willen zijn. We mogen niet berusten. Conversatie kan nooit kwaad maar dan wel met duidelijke tolking, hardop. Je kan nooit 100 % in het Engels zeggen wat je in het Nederlands kan.
Ik ben wel met een 10-tal mensen geweest die net voor de 12 met het bestuur samenzaten. Een jaar of 2 geleden. Ik ken Pinto wat, ging al met hem in conversatie.
Het gsmnr van Tateishi staat online omdat hij gerechtigd correspondent is...
lindoke
Supporter van: STVV

Bericht door lindoke »

Krisaias schreef: 13 aug 2024, 20:56
lindoke schreef: 13 aug 2024, 06:31 Zitten er hier eigenlijk mensen van die "12" op het forum? Die mogen zich wat mij betreft gerust kenbaar maken hoor. Daar hoeft toch geen geheimzinnigheid over te bestaan hé.
Yellow Feaver heeft dat ondertussen toch impliciet al gedaan in een post? Cyrano vermeldt zichzelf in de podcast en Jones noemt er hier op het forum ook twee mensen met naam en toenaam, waaronder mezelf. Daar moet idd geen geheimzinnigheid rond bestaan.
Wel Kris, dan stel ik voor dat deze mensen heel dringend met Meekers, T&P rond de tafel gaan zitten om eens te horen wat die mannen van plan zijn. Je kan zelf lezen wat hier allemaal gaande is, en als die ongerustheid en ontevredenheid hier onder de supporters aanwezig is, is die ook aanwezig bij de andere supporters die niet op het forum zitten. Voor alle duidelijkheid, dit samenzitten moet ook geen 2 weken meer duren. Ik denk dat dit ondertussen wel duidelijk is.
Gij kunt dat voorstellen en wij kunnen dat voorstellen, maar daarom gebeurt het nog niet hé. Ik hoef ook het forum niet te lezen om te zien wat er gaande is. Mijn twee ogen zijn daar voldoende voor. Of denk je dat ik niet in paniek ben?
Mijn post was niet bedoeld om te schofferen. Desondanks heb ik het gevoel - als ik jouw post lees - dat mijn woorden verkeerd binnen gekomen zijn. Mijn excuses want dat was niet de bedoeling.

Soit, dan veronderstel ik dat we allemaal met onze rug tegen de muur staan en nog enkel kunnen afwachten en hopen dat we er volgend jaar rond deze tijd nog eens goed kunnen mee lachen. Ik zit in ieder geval volgende zaterdag om 18:15 gewoon weer op tribune Noord.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones

Bericht door Jones »

Ik heb net een sms naar Tateishi gestuurd.
Dit is de inhoud :
Dear mister Tateishi,

We, the supporters, are all worried about the circumstances we are in at the moment. We all see that our team misses some quality-players, we all hope to welcome them as soon as possible. Is it possible to communicate some news please because people are very scared. We lost important points in our race in the Jupiler pro league. It seems that the clubmanament is very scared of the financial fairplay, too scared in my opinion. We have 5 years. Why do we have to do this in 2 years ? We need tot invest in quality-players and that costs many money anyway.
We need communication en acts from the clubmanagement. We lost lots of experience and talent.
Give us hope an let us hear something we need. Our beautifull club we all love must be alive and kicking...

Benieuwd of er reactie komt...
Krisaias

Bericht door Krisaias »

lindoke schreef: 13 aug 2024, 21:26
Mijn post was niet bedoeld om te schofferen. Desondanks heb ik het gevoel - als ik jouw post lees - dat mijn woorden verkeerd binnen gekomen zijn. Mijn excuses want dat was niet de bedoeling.

Soit, dan veronderstel ik dat we allemaal met onze rug tegen de muur staan en nog enkel kunnen afwachten en hopen dat we er volgend jaar rond deze tijd nog eens goed kunnen mee lachen. Ik zit in ieder geval volgende zaterdag om 18:15 gewoon weer op tribune Noord.
Nee hoor dat is niet zo... ik wou gewoon meegeven dat wij nu ook niet meteen een rechtstreekse lijn hebben. Maar toegegeven, als ik het terug lees, komt mijn antwoord wel wat kortaf over. Niet de bedoeling. Even goei vrienden, hoor Lindoke. Tot zaterdag!
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
lindoke

Bericht door lindoke »

Krisaias schreef: 13 aug 2024, 22:30
lindoke schreef: 13 aug 2024, 21:26

Nee hoor dat is niet zo... ik wou gewoon meegeven dat wij nu ook niet meteen een rechtstreekse lijn hebben. Maar toegegeven, als ik het terug lees, komt mijn antwoord wel wat kortaf over. Niet de bedoeling. Even goei vrienden, hoor Lindoke. Tot zaterdag!
:hug:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Brusselmans 2.0
Supporter van: FC Kuttekoven

Bericht door Brusselmans 2.0 »

Wat moet er nog gezegd of geschreven worden ???
Hoe moet je iemand beoordelen die zegt dat ze met een competitieve ploeg bij de start van het seizoen, Genk het vuur aan de schenen willen leggen, en dan ziet waarmee ze op de proppen komen ???
Hoe moet je iemand beoordelen die zijn topscorer gewoon NIET vervangt, 2de jaar op rij ???

Ik denk dat alle moeite vergeefs is, van wie dan ook !
Laat het ons houden met goed bedoeld, maar redelijk simpel en allesbehalve accuraat ...
Dat kan je ook merken in zijn filmpjes trouwens.
Ik denk zelfs dat de man gelukkig is !
Sjaack
Supporter van: Stvv

Bericht door Sjaack »

Een leeg stadion zou wel degelijk over komen! Dat gaat rond op de sociale media en komt aan bij het bestuur...wees maar zeker.... vraag is...hoe organiseren?
Sinttruin

Bericht door Sinttruin »

Sjaack schreef: 14 aug 2024, 19:30 Een leeg stadion zou wel degelijk over komen! Dat gaat rond op de sociale media en komt aan bij het bestuur...wees maar zeker.... vraag is...hoe organiseren?
Zoiets kan je best de 1e 5 of 10 minuten bij aanvang van de match doen..
Dit kan makkelijk aan de ingang verkondigd worden.

Ik vind nu ook niet (hoe oneens ik het ook ben) dat je je ploeg 90 minuten in de steek laat.

Je moet een signaal naar het bestuur geven, niet naar de spelersgroep.
lindoke

Bericht door lindoke »

Brusselmans 2.0 schreef: 14 aug 2024, 07:19 Wat moet er nog gezegd of geschreven worden ???
Hoe moet je iemand beoordelen die zegt dat ze met een competitieve ploeg bij de start van het seizoen, Genk het vuur aan de schenen willen leggen, en dan ziet waarmee ze op de proppen komen ???
Hoe moet je iemand beoordelen die zijn topscorer gewoon NIET vervangt, 2de jaar op rij ???

Ik denk dat alle moeite vergeefs is, van wie dan ook !
Laat het ons houden met goed bedoeld, maar redelijk simpel en allesbehalve accuraat ...
Dat kan je ook merken in zijn filmpjes trouwens.
Ik denk zelfs dat de man gelukkig is !
Wei heite se zoe iet in 't plat sintruins? Een simpel daaf!
voetballiefhebber

Bericht door voetballiefhebber »

Sinttruin schreef: 14 aug 2024, 19:43
Sjaack schreef: 14 aug 2024, 19:30 Een leeg stadion zou wel degelijk over komen! Dat gaat rond op de sociale media en komt aan bij het bestuur...wees maar zeker.... vraag is...hoe organiseren?
Zoiets kan je best de 1e 5 of 10 minuten bij aanvang van de match doen..
Dit kan makkelijk aan de ingang verkondigd worden.

Ik vind nu ook niet (hoe oneens ik het ook ben) dat je je ploeg 90 minuten in de steek laat.

Je moet een signaal naar het bestuur geven, niet naar de spelersgroep.
Inderdaad! Communiceren om in minuut 12 pas het stadion binnen te komen. Dat kun je ook bespreken om dat bijvoorbeeld in het grootste supportersvak te organiseren. Daar spreekt de pers ook over en komt toch in beeld. Geen goede reclame voor de matchen die in Japan worden uitgezonden. Heeft misschien nog meer effect dan een stadion dat zo goed als leeg blijft.

Minuut 12, is de minuut van de 'twaalfde man' (het publiek dus)
Plaats reactie