Speeldagen 5 tot en met 16 worden bekendgemaakt op dinsdag 3 september
Seizoen 2024 2025 eerste klasse
Re: Seizoen 2024 2025 eerste klasse
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
-
Bijna vijf speeldagen ver en nu pas door dat Standard veruit de beste defensie heeft met 1 tegentreffer...maar tegelijk ook veruit de zwakste aanval met 1 doelpunt heeft...is dat geen soort van record?
Correctie: 2 doelpunten gescoord dusver
Correctie: 2 doelpunten gescoord dusver
-
Ondertussen zit Cercle ook in de probleemhoek. Binnenkort moeten ze bijna iedere week midweek wedstrijden erbij pakken Europees en in de beker...en de voorrondes Europees hebben nu al gezorgd dat hun kern tegen limieten botst... 4 op 18.
Bovendien zullen ze eigenlijk deze winter Denkey moeten verkopen, vóór hij in zijn laatste contractjaar komt...begin er maar aan
Bovendien zullen ze eigenlijk deze winter Denkey moeten verkopen, vóór hij in zijn laatste contractjaar komt...begin er maar aan
- Brusselmans 2.0
- Supporter van: FC Kuttekoven
Genk ondertussen aan de leiding, Fink pocht dat hij streng is !
Wat ik mij afvraag : is die hier een jaar de toerist komen uithangen met zijne Vespa ?
Hij had toch Suzuki/Smets, Bocat/Koita, Delorge/Fujita/Ito, Hashioka/Steuckers, ne spits had hij niet nodig, ook Berta niet !
Was hij streng bij 10 off-days ?
PO2 ? Nie te veel goesting in ?
Wat ik mij afvraag : is die hier een jaar de toerist komen uithangen met zijne Vespa ?
Hij had toch Suzuki/Smets, Bocat/Koita, Delorge/Fujita/Ito, Hashioka/Steuckers, ne spits had hij niet nodig, ook Berta niet !
Ach, hij beseft ook wel dat het hier bij ons minder van te moeten was dan daar bij Genk. Hier was "erin blijven" meer dan voldoende en ook niet al te moeilijk met het spelersmateriaal dat hij ter beschikking had. In Genk zal het minstens top 3 moeten zijn maar ook dat gaat niet al te moeilijk zijn met het spelersmateriaal dat hij daar ter beschikking heeft.Brusselmans 2.0 schreef: ↑17 sep 2024, 23:26 Genk ondertussen aan de leiding, Fink pocht dat hij streng is !
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.