Tickets (algemeen)

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Jacques »

Aan de Tiense loopt er gewoontegetrouw wel meer fout:
Amper 1 toegangspoort voor 1 200 man.
Die toegangspoort dan nog maar half open zetten.
Ocharm 2 arm schapen met hun scanbakske, maar allez, toch beter dan die fake onzin van vorig jaar of het totaal gebrek aan controle tegen KVO toen er niks gescand werd.
Nog altijd maar amper 1 verdeler voor jetons.

Geen primeur, wel tweewekelijks terugkerend.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Iniesta »

stvv'er schreef:Inderdaad vak K toch nog enkele 10-tallen plaatsen vrij. (zie foto)
Blijkbaar zijn er in vak K veel abonnementen gegeven aan jeugdspelers en trainers van BJK St-Truiden?
Pas op, mooie geste, maar als ze nog niet voldoende volk meekrijgen voor een match tegen Genk ...
Kan dat nu echt niet anders geregeld worden? Idem voor de "kids-box" die amper voor 20 % gevuld was.
Op de staanplaatsen mogen naar 't schijnt niet meer tickets worden verkocht (veiligheid?).
De volledige VIP-tribune was wel zo goed als vol.

't Is maar kwestie van nog enkele tientallen mensen blij te maken met een ticket, met het oog op de toppers tegen Standard en Anderlecht. En iedereen baat erbij want zij willen ervoor betalen ...
Dat zijn inderdaad de plaatsen voor de jeugdspelers. Het oplossen is niet zo eenvoudig maar met een slimme ingreep kan dit wel verminderd worden. Laat die plaatsen telkens bevestigen voor een topwedstrijd en dan kan je die lege plaatsen vermijden.
Gargamel
Berichten: 125
Lid geworden op: 11 mei 2015, 19:05

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Gargamel »

Jacques schreef:Aan de Tiense loopt er gewoontegetrouw wel meer fout:
Amper 1 toegangspoort voor 1 200 man.
Die toegangspoort dan nog maar half open zetten.
Ocharm 2 arm schapen met hun scanbakske, maar allez, toch beter dan die fake onzin van vorig jaar of het totaal gebrek aan controle tegen KVO toen er niks gescand werd.
Nog altijd maar amper 1 verdeler voor jetons.

Geen primeur, wel tweewekelijks terugkerend.
Ik zou zeggen, stuur een mail naar [email protected]!
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets AA Gent/ Racing Genk

Bericht door Since '54 »

Iniesta schreef:
stvv'er schreef:Inderdaad vak K toch nog enkele 10-tallen plaatsen vrij. (zie foto)
Blijkbaar zijn er in vak K veel abonnementen gegeven aan jeugdspelers en trainers van BJK St-Truiden?
Pas op, mooie geste, maar als ze nog niet voldoende volk meekrijgen voor een match tegen Genk ...
Kan dat nu echt niet anders geregeld worden? Idem voor de "kids-box" die amper voor 20 % gevuld was.
Op de staanplaatsen mogen naar 't schijnt niet meer tickets worden verkocht (veiligheid?).
De volledige VIP-tribune was wel zo goed als vol.

't Is maar kwestie van nog enkele tientallen mensen blij te maken met een ticket, met het oog op de toppers tegen Standard en Anderlecht. En iedereen baat erbij want zij willen ervoor betalen ...

Dat zijn inderdaad de plaatsen voor de jeugdspelers. Het oplossen is niet zo eenvoudig maar met een slimme ingreep kan dit wel verminderd worden. Laat die plaatsen telkens bevestigen voor een topwedstrijd en dan kan je die lege plaatsen vermijden.(quote]

Inderdaad dit moet praktisch te verwezenlijken zijn maar:
1.wie had op voorhand kunnen denken dat ze enerzijds niet gingen komen naar topmatchen zoals tegen Club Brugge en Rac. Genk?
2. wie had de huidige stand van stvv kunnen voorspellen
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door enrique »

Vraagje
Sorry als het antwoord al vermeld is
Als je tickets bestelt, print je dan zelf een voucher/ticket af of moet je de tickets gewoon gaan afhalen aan balie hotel ?
Thnx
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door StvvBoy »

enrique schreef:Vraagje
Sorry als het antwoord al vermeld is
Als je tickets bestelt, print je dan zelf een voucher/ticket af of moet je de tickets gewoon gaan afhalen aan balie hotel ?
Thnx
Ik weet niet als er 2 opties zijn ma mijn vriend moest ze afprinte toen hij er online bestelde :)
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door VaNeSsA »

enrique schreef:Vraagje
Sorry als het antwoord al vermeld is
Als je tickets bestelt, print je dan zelf een voucher/ticket af of moet je de tickets gewoon gaan afhalen aan balie hotel ?
Thnx
Zelf printen...
VaNeSsA
Berichten: 36
Lid geworden op: 26 apr 2015, 16:03
Locatie: Sint-Truiden

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door VaNeSsA »

Een vraagje ivm ticketverkoop STVV - Standard. Als je als abonnee kaarten besteld, hoe betaal je deze dan? Ook gewoon direct met je bankkaart of via een saldo wat op je binkenkaart staat?
Piet
Berichten: 309
Lid geworden op: 02 sep 2012, 13:57
Supporter van: STVV

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Piet »

VaNeSsA schreef:Een vraagje ivm ticketverkoop STVV - Standard. Als je als abonnee kaarten besteld, hoe betaal je deze dan? Ook gewoon direct met je bankkaart of via een saldo wat op je binkenkaart staat?
je kan met beiden betalen.
De binkenkaart mits voldoende saldo.
Je betaalkaart zelfs zonder voldoende saldo :lol:
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Chimedza4ever13 »

Een vraagje i.v.m. online tickets bestellen.

Zijn er nog mensen die na het bestellen van online tickets, geen bevestigingsmail ontvangen hebben om de tickets af te drukken ?

Er stond wel degelijk een bevestiging, dat de geldtransactie ( master card ) gelukt was !!!
Als zichtbaar in het bankoverzicht ( Stayen cashless - 49€ )

Een mail 3 dagen geleden al naar de Heer Niessen, leverde tot nu toe ook geen antwoord op. ( maar ook dat is nog al gebeurd )
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Dreke »

Chimedza4ever13 schreef:Een vraagje i.v.m. online tickets bestellen.

Zijn er nog mensen die na het bestellen van online tickets, geen bevestigingsmail ontvangen hebben om de tickets af te drukken ?

Er stond wel degelijk een bevestiging, dat de geldtransactie ( master card ) gelukt was !!!
Als zichtbaar in het bankoverzicht ( Stayen cashless - 49€ )

Een mail 3 dagen geleden al naar de Heer Niessen, leverde tot nu toe ook geen antwoord op. ( maar ook dat is nog al gebeurd )
Mail eens naar Sven Menten.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door enrique »

In principe heb je die bevestigingsmail zelfs niet nodig
Je kan onmiddellijk uw tickets laten afdrukken of in pdf zetten

Maar als je dat niet doet en je hebt geen mail ...
Ben30
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 dec 2014, 18:52

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door Ben30 »

Heb het zelfde voor gehad ook geen mail gehad .
Om 22 u heb ik naar STVV gemaild en om 22 10 mail terug gehad met de tickets .
De mail kwam van het hotel receptie/fanshop .
bjorn81
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:31

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door bjorn81 »

ik heb voor mijn moeder die rolstoelgebruiker is een ticket nodig voor tegen Gent nu zondag.

Kan iemand me aub op weg helpen want ik vindt helemaal niets van informatie omtrent de aankoop van tickets voor mindervaliden.

ik heb iemand zijn abonnement om online tickets te kunnen kopen maar geraak er niet wijs uit.

Hopelijk kan iemand me daarmee op weg helpen want ik had dat voor haar als verrassing gepland.

Dank bij voorbaat


Björn :stvv: :stvv:
StvvBoy
Berichten: 1178
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Tickets (algemeen)

Bericht door StvvBoy »

bjorn81 schreef:ik heb voor mijn moeder die rolstoelgebruiker is een ticket nodig voor tegen Gent nu zondag.

Kan iemand me aub op weg helpen want ik vindt helemaal niets van informatie omtrent de aankoop van tickets voor mindervaliden.

ik heb iemand zijn abonnement om online tickets te kunnen kopen maar geraak er niet wijs uit.

Hopelijk kan iemand me daarmee op weg helpen want ik had dat voor haar als verrassing gepland.

Dank bij voorbaat


Björn :stvv: :stvv:
Heb er geen ervaring bij maar ik zou aanraden naar het secretariaat te belle van hotel Stayen(waar je ook de tickets kunt kopen)

Zei zullen u het beste weten te vertellen wat je hiervoor moet doen en zullen u normaal goed kunnen helpen.
Plaats reactie