tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door kenniksvanvoetbal »

:fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door STVV-fan »

kenniksvanvoetbal schreef::fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:
Maar abo's mogen wel "gratis binnen" in PO II :lol: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Krisaias »

STVV-fan schreef:
kenniksvanvoetbal schreef::fuckyou: :fuckyou: :fuckyou:
Maar abo's mogen wel "gratis binnen" in PO II :lol: :grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
Als we die halen ...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Brusselmans »

eerder uw eigen int zak gezet !

ik heb er geen last van !
Geen cent hebben ze gekregen van mij ....
feels good !
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Mikman »

Was je misschien niet vol bij je verstand toen je in augustus je abo ( één b ) kocht? Zette men een pistool tegen je hoofd? Je kan je als abo in het zak gezet voelen omdat er sterkhouders werden verkocht tijdens de winterstop, maar je bedrogen voelen omdat men nu tickets aan 5€ verkoopt lijkt me eerder een vorm van afgunst. Er houdt u ook niemand tegen om uw abo tegen €4 te verkopen voor de resterende match ;)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Iniesta »

Mikman schreef:Was je misschien niet vol bij je verstand toen je in augustus je abo ( één b ) kocht? Zette men een pistool tegen je hoofd? Je kan je als abo in het zak gezet voelen omdat er sterkhouders werden verkocht tijdens de winterstop, maar je bedrogen voelen omdat men nu tickets aan 5€ verkoopt lijkt me eerder een vorm van afgunst. Er houdt u ook niemand tegen om uw abo tegen €4 te verkopen voor de resterende match ;)
Het is inderdaad te overwegen om mensen die een abo bij STVV blijven kopen te onderwerpen aan een psychiatrisch onderzoek :lol:

En afgunst tov iemand die dit wil aanzien vind ikzelf ook serieus overdreven.

Ze hadden het natuurlijk anders kunnen aanpakken en de abohouders ook iets kunnen aanbieden maar commercieel, communicatief noch sportief zijn ze niet zo sterk als in het onophoudelijk beliegen en bedriegen van mensen.
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Mikman schreef:Was je misschien niet vol bij je verstand toen je in augustus je abo ( één b ) kocht? Zette men een pistool tegen je hoofd? Je kan je als abo in het zak gezet voelen omdat er sterkhouders werden verkocht tijdens de winterstop, maar je bedrogen voelen omdat men nu tickets aan 5€ verkoopt lijkt me eerder een vorm van afgunst. Er houdt u ook niemand tegen om uw abo tegen €4 te verkopen voor de resterende match ;)
meer nog ,het was zelfs september :grappig: :grappig: :grappig: :geelblauw:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Jack »

Mikman schreef:Was je misschien niet vol bij je verstand toen je in augustus je abo ( één b ) kocht? Zette men een pistool tegen je hoofd? Je kan je als abo in het zak gezet voelen omdat er sterkhouders werden verkocht tijdens de winterstop, maar je bedrogen voelen omdat men nu tickets aan 5€ verkoopt lijkt me eerder een vorm van afgunst. Er houdt u ook niemand tegen om uw abo tegen €4 te verkopen voor de resterende match ;)
Bwa ik begrijp toch ergens wel wat hij wil zeggen.
Hoeveel voordeel zit er op een abonnement tov telkens losse tickets? (serieuze vraag)
Als ze hier dan ineens 15 euro korting geven smelt je voordeel misschien al flink weg...
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Jack schreef:
Mikman schreef:Was je misschien niet vol bij je verstand toen je in augustus je abo ( één b ) kocht? Zette men een pistool tegen je hoofd? Je kan je als abo in het zak gezet voelen omdat er sterkhouders werden verkocht tijdens de winterstop, maar je bedrogen voelen omdat men nu tickets aan 5€ verkoopt lijkt me eerder een vorm van afgunst. Er houdt u ook niemand tegen om uw abo tegen €4 te verkopen voor de resterende match ;)
Bwa ik begrijp toch ergens wel wat hij wil zeggen.
Hoeveel voordeel zit er op een abonnement tov telkens losse tickets? (serieuze vraag)
Als ze hier dan ineens 15 euro korting geven smelt je voordeel misschien al flink weg...
Het gaat hem hier zelfs helemaal niet over die 15€ maar het principe, voor mijn part steken ze hun 15 € ...
Louter commercieel gezien trekt dit op gene orgel , ze willen alleen maar zeggen ....Koop nooit een abo !
Wie van het sportieve nog gene degout moest hebben , kan hier dan terecht. :kots: :kots:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Iniesta »

Test geestelijke gezondheid voor STVV-abohouders

Kies telkens 1 optie en tel de punten op.

1. Ik ben momenteel al x jaren abohouder:
O 1 jaar of meer (0 Twijfelgeval)
O 5 jaar of meer (-2 Recidivist)
O ik heb mijn abo geruild voor losse tickets (1 Ontkenningsfase)
O ik koop al enkele jaren geen abo meer (2 Jaren van verstand)

2. Als abohouder kan ik me vinden in het beleid van STVV
O Ja, volledig (-2 Bestuurslid)
O Ja, vooral de beslissingen waar mijn zaak direct voordeel uit haalt (0 Opportunist)
O Neen (1 Realist)
O Welk beleid? (2 Voetbalkenner)

3. Als abohouder zou ik graag het volgende zien gebeuren in de toekomst:
O Meer huurlingen uit het RD-netwerk (0 Dag Roland)
O Langere aankondigingen vóór de wedstrijd en tijdens de rust (0 Dag Ivo)
O Een speech op de middenstip door een ex-voorzitter (0 Roland, je moet kiezen)
O Minder wedstrijden op zaterdagavond (0 Dag Filip)
O Alle bovenstaande opties (-2 Dit is uw optie, Bart)
O Geen enkele van bovenstaande opties (2 Oei, een voetbalfan)

4. Wat moet het bestuur doen na een goede competitiestart?
O Zichzelf feliciteren en daarna niets meer 0
O Onmiddellijk proberen de trainer te verpatsen 0
O Zoveel mogelijk spelers verkopen voor zo weinig mogelijk 0
O Alle bovenstaande opties -2
O Ambitie bijstellen naar boven 2

5. Hoe beschrijft u uw gevoel na een wedstrijd van STVV?
O ik ben dolgelukkig dat ich tebij was -2
O ik verdrink mijn miserie in de kantine, santé 0
O ik ben overtuigd dat het volgende keer wel gaat lukken 0
O Veurwa was ich wirremol zoe zot vur da te oanzin!!! 2

6. Als Bart Lammens spreekt dan…
O voel ik mij als een kind dat te horen krijgt dat de Sint eraan komt -2
O ben ik argwanig 1
O hou ik mijn beide oren dicht en denk ik “LEUGENAAR” 2

7. Wat is voor u een passende naam voor het stadion?
O Stayen 0
O Golden Palace 0
O Duchateleum -2
O Staaien 2

8. Wanneer zou u de trainer vervangen?
O Als hij te weinig punten pakt 1
O Als hij evenveel gezag/uitstraling heeft als behaalde punten 1
O Bij (dreigende) degradatie 1
O bij elk van bovenstaande gevallen 2
O Enkel als er een andere trainer uit de RD-stal vrij komt -2
O Enkel als hij tegen het bestuur in gaat -2

9. Welke reactie wenst u te zien bij degradatatiegevaar?
O Kapitein verkopen -1
O Ontkennen, ontkennen, ontkennen! 0
O Mathematische modellen lanceren 0
O Supporters oproepen om alweer achter het team te staan 0
O Ramptoeristen goedkoper dan abohouders binnenlaten 0
O Bovenstaande reacties zijn zo goed dat ik niet kan kiezen -2
O Trainer ontslaan en spelers op plichten wijzen 2

10. Degraderen na een superstart en uitverkoop zou mij als volgt doen reageren:
O Ik was toch tebij en wa moet ich anders doen? -2
O Wie had dat nu kunnen denken? -1
O KBVB is maffia!!! -1
O Wai, wai, wai zo een schandaal moet wel een record zijn 2


Berekening

Enkel 1 optie per vraag aanduiden. Tel de cijfers naast de aangekruiste optie op.

U resultaat is:
-20 : dag Roland!
tussen -20 en -10: maak dringend een afspraak voor een onderzoek en rij vooral niet zelf naar Sancta Maria
tussen -10 en 0: in uw geval kunt u best de bus naar Ziekeren nemen maar u mag toch af en toe los rondlopen.
tussen 0 en 10: er zijn ernstige tekenen van mentale vermoeidheid in uw reacties waar te nemen, toch handelt u af en toe redelijk normaal. Rij zelf naar een psychiatrische instelling van uw keuze, mits de nodige zorg komt het misschien nog goed.
tussen 10 en 20: U heeft wel al eens zot gedaan maar u bent gelukkig aan de beterhand.
20: Proficiat, u bent volledig genezen!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Jack »

Haha, tijd teveel?
Hilarisch wel!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door stvv'er »

Prachtig! :lol:
Komt in aanmerking voor "post van 't jaar" !
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Mikman »

Jack schreef:
Mikman schreef:Was je misschien niet vol bij je verstand toen je in augustus je abo ( één b ) kocht? Zette men een pistool tegen je hoofd? Je kan je als abo in het zak gezet voelen omdat er sterkhouders werden verkocht tijdens de winterstop, maar je bedrogen voelen omdat men nu tickets aan 5€ verkoopt lijkt me eerder een vorm van afgunst. Er houdt u ook niemand tegen om uw abo tegen €4 te verkopen voor de resterende match ;)
Bwa ik begrijp toch ergens wel wat hij wil zeggen.
Hoeveel voordeel zit er op een abonnement tov telkens losse tickets? (serieuze vraag)
Als ze hier dan ineens 15 euro korting geven smelt je voordeel misschien al flink weg...

In mijn geval ( vak C tribune Oost ) : abo 225€ en losse tickets 325€ ( 10 x 20 € en 5 x 25€ ). Als je de korting van Lokeren ( -15€) er af trekt, 310€ voor de matchen in de reguliere competitie. Dat is wel exclusief eventuele PO2. Als je dat meerekent en als men dan dezelfde prijzen hanteert ( en ik reken de korting tegen Lokeren mee ) dan zit je aan 370€. Dus de winst door een abo te nemen is in mijn geval 145 €.

Het verschil kan nog oplopen moest STVV de finale van play-off 2 of de testwedstrijden halen en je abo zou dan ook geldig zijn. Maar als ik gewoon uitga van reguliere competitie plus PO2 min de korting heb je als abo toch 40% korting. Dat die korting flink weg smelt is dus nogal overdreven ;)

Dat als je het puur financieel bekijkt. Maar ik ken nogal wat mensen die een abo nemen, ook al weten ze dat ze maar 3 of 4 keer op een seizoen kunnen komen kijken. Zo zijn ze gerust voor de topmatchen en de rest van de matchen geven ze hun abo weg.


Mijn punt bij de eerste reactie was vooral dat men nogal de neiging heeft om te kijken wat een ander heeft en niet wat men zelf heeft. Afgunst als moderne welvaartsziekte. Als je baas je een auto cadeau geeft, dan ben je blij. Maar als je collega de week nadien een grotere auto cadeau krijgt, voel je je benadeeld. Terwijl je nog altijd meer had dan je daarvoor had.


Dat het commercieel nogal met haken en ogen aan elkaar hangt, ben ik het mee eens. Ik heb al vaker gezegd dat men zo'n acties beter via de abo's doet, dat je beter hun mensen laat meenemen, want de kans is groter dat je zo supporters aan je bindt ipv dat het een éénmalig uitstapje wordt zoals nu.
Maar blijkbaar slaat de actie wel aan want ik zie nog nauwelijks beschikbare plaatsen. Al kunnen we natuurlijk niet inschatten hoeveel abo's gaan thuisblijven en hoeveel tickets gratis zijn weggegeven.


Staan toeteren dat je een genie bent omdat men geen abo heeft genomen, is niet aan mij besteed. Iedereen weet dat een abo bij STVV prijs/kwaliteit niet het beste product is dat je je kan aanschaffen. Dan moet je supporter van een topclub worden. Of voor televisie volgen. Maar dat is toch niet hetzelfde. Ik wist perfect wat ik deed en wat de "risico's" waren toen ik mijn abo kocht. Had STVV het hele jaar onderaan gestaan en zich nu nog kunnen redden, zou de perceptie ook anders zijn bij velen, wellicht. Hoeveel Leicester-abo's zouden eind vorig seizoen hebben afgehaakt? ;)
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: tickets aan 5€ tribune Noord en Oost !!!! De abbo's worden nog eens extra in het zak gezet !!

Bericht door Iniesta »

Jack schreef:Haha, tijd teveel?
Hilarisch wel!
Neen, eerder ergernissen teveel. Het is een beetje lachen om niet te moeten grinsen van miserie ;)

PS Hoeveel scoorde je?
Plaats reactie