Abonnementen seizoen 2014-2015

Alle info over abonnementen en tickets (thuis - en uitwedstrijden) vind je hier.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Tompie »

Wie onder jullie heeft zijn/haar abonnement voor het seizoen 2014-2015 al beet?

Blijkbaar waren er gisteren heel wat problemen met de zogenaamde "Stayen card", waardoor er losse tickets werden meegegeven voor de 1ste wedstrijden van de kanaries?

Op minder dan 2 weken voor de start van het nieuwe voetbalseizoen toch zorgwekkend...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door tbird »

Tompie schreef:Wie onder jullie heeft zijn/haar abonnement voor het seizoen 2014-2015 al beet?

Blijkbaar waren er gisteren heel wat problemen met de zogenaamde "Stayen card", waardoor er losse tickets werden meegegeven voor de 1ste wedstrijden van de kanaries?

Op minder dan 2 weken voor de start van het nieuwe voetbalseizoen toch zorgwekkend...
Ik heb mijn abo de eerste zaterdag van de gereserveerde aboverkoop gaan halen en tot op heden nog niets ontvangen.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Jronbe
Berichten: 131
Lid geworden op: 13 apr 2011, 00:32

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Jronbe »

tbird schreef:
Tompie schreef:Wie onder jullie heeft zijn/haar abonnement voor het seizoen 2014-2015 al beet?

Blijkbaar waren er gisteren heel wat problemen met de zogenaamde "Stayen card", waardoor er losse tickets werden meegegeven voor de 1ste wedstrijden van de kanaries?

Op minder dan 2 weken voor de start van het nieuwe voetbalseizoen toch zorgwekkend...
Ik heb mijn abo de eerste zaterdag van de gereserveerde aboverkoop gaan halen en tot op heden nog niets ontvangen.
Ik heb ook nog niets ontvangen ;)
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Motörhead »

Allez dan, de eerste grap op het forum :lol:
Onze site manager ( of hoe dat ook zo mooi heet) stelde dus voor om vanaf dit seizoen met zo een soort (bank) kaart te werken. Voor alle duidelijkheid dit idee kwam van Nv Stayen, niet van Stvv.
Nu blijkt dat ze het niet tijdig klaar krijgen, bijgevolg zal STVV de abonnees tickets opsturen voor de eerste 7 wedstrijden. :zot:
Kost: 5€ per abonee, STVV wil dat niet betalen, dus draait Nv Stayen voor die kosten op.

En nu niet zeggen dat we azijnpissers zijn, maar zoeken ze het niet zelf een beetje ;)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Tompie »

Dat zijn jammer genoeg toch wel schrijnende taferelen.

STVV zal dit seizoen sowieso minder abonnees tellen dan vorig seizoen. Als je dan diegenen die wel nog een abo willen nemen ook nog eens op zo'n manier toont hoe onprofessioneel er gewerkt wordt, is dat de zoveelste deuk in ons imago.

Ik neem in principe wel een abonnement op de Noordtribune. Ik zal dan nog maar even wachten, in de hoop dat de problemen zich snel oplossen. Of is dat wishfull thinking? :)
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Krisaias »

Om dan nog maar te zwijgen over de afgeprinte tickets. Bijna allemaal hebben ze 19u staan als aanvangsuur. Voor de woensdagmatch tegen OHL staat er zelfs 18u30 op staan. Ik zie zo al een aantal Truienaars veel te vroeg op Staaien staan: jo ma, da stie toch zoe op dei kaot :lol:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door tbird »

allee, gisteren brief in de bus met nen hele uitleg op, veel bla bla bla. Conclusie ge moet uw tickets volgende week komen afhalen. Wel tof als ge niet echt in de buurt van Sint-Truiden woont.
Bende amateurs.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Tompie »

Er zouden tot dusver een 2000-tal abonnementen verkocht zijn.

Dat is niet bepaald veel, maar onlogisch is dat zeker niet.
Neem daarbij nog het feit dat het abonnementensysteem nog niet klaar is, en je begrijpt dat supporters de deur op Stayen niet plat lopen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door bruintje67 »

Tompie schreef:Er zouden tot dusver een 2000-tal abonnementen verkocht zijn.

Dat is niet bepaald veel, maar onlogisch is dat zeker niet.
Neem daarbij nog het feit dat het abonnementensysteem nog niet klaar is, en je begrijpt dat supporters de deur op Stayen niet plat lopen.
Hoeveel waren het er verleden seizoen in het totaal ?
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Krisaias »

bruintje67 schreef:
Tompie schreef:Er zouden tot dusver een 2000-tal abonnementen verkocht zijn.

Dat is niet bepaald veel, maar onlogisch is dat zeker niet.
Neem daarbij nog het feit dat het abonnementensysteem nog niet klaar is, en je begrijpt dat supporters de deur op Stayen niet plat lopen.
Hoeveel waren het er verleden seizoen in het totaal ?
Iets minder dan 4.000 dacht ik...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door bruintje67 »

Krisaias schreef:
bruintje67 schreef:
Tompie schreef:Er zouden tot dusver een 2000-tal abonnementen verkocht zijn.

Dat is niet bepaald veel, maar onlogisch is dat zeker niet.
Neem daarbij nog het feit dat het abonnementensysteem nog niet klaar is, en je begrijpt dat supporters de deur op Stayen niet plat lopen.
Hoeveel waren het er verleden seizoen in het totaal ?
Iets minder dan 4.000 dacht ik...
Dan is er nog werk aan de winkel...............met 3000 mogen ze al tevreden zijn zeker.
Als de supporters het laten afweten zie ik ons eerlijk gezegd binnen de kortste keren van de aardbol verdwijnen, we konden het forum al niet missen..................wat dan als STVV er helemaal niet meer is.
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door DJ Amiga »

augustus is nog niet aangebroken en de voetbal begint weer. Heel wat mensen zijn nog op verlof.

Kijk eens naar de stadia in eerste; uitgezonderd bij de topclubs was er toch weinig volk: beveren (tegen club brugge), westerlo (de eerste match terug in eerste), zulte waregem (derby tegen kortrijk)

traditioneel kopen heel wat mensen bij stvv hun abo de laatste dagen voor de eerste match; ik moet er ook nog 5 gaan halen...

OHL heeft er ook 2000; een heel pak minder dan de vorige jaren...

andere vraag: er was bij een niet-promotie toch een korting op de abo's belooft voor de mensen die een mini-abo voor de eindronde hadden genomen. Wordt dat in rekening gebracht?
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door bruintje67 »

DJ Amiga schreef:augustus is nog niet aangebroken en de voetbal begint weer. Heel wat mensen zijn nog op verlof.

Kijk eens naar de stadia in eerste; uitgezonderd bij de topclubs was er toch weinig volk: beveren (tegen club brugge), westerlo (de eerste match terug in eerste), zulte waregem (derby tegen kortrijk)

traditioneel kopen heel wat mensen bij stvv hun abo de laatste dagen voor de eerste match; ik moet er ook nog 5 gaan halen...

OHL heeft er ook 2000; een heel pak minder dan de vorige jaren...

andere vraag: er was bij een niet-promotie toch een korting op de abo's belooft voor de mensen die een mini-abo voor de eindronde hadden genomen. Wordt dat in rekening gebracht?
Ja je krijgt de korting op je abo zoals beloofd ;)
Thomas
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 nov 2010, 19:19

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Thomas »

Blijkbaar 2400 abonnementen verkocht op dit moment volgens de facebookpagina van STVV.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Abonnementen seizoen 2014-2015

Bericht door Iniesta »

Als het daar staat dan moet het wel juist zijn, wor :grappig:
Plaats reactie