Re: Tweede klasse: seizoen 2014-2015

Alles over de Jupiler Pro League, buitenlandse en Europese competities, enz.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Tweede klasse: seizoen 2015-2016

Bericht door BoemBoem »

Caravaggio schreef:
BoemBoem schreef: In Antwerpen zal nooit een sportploeg de echte top nog halen..
Kijk naar de Giants in het basket, met ruime voorsprong de rijkste ploeg van het land en toch geen echte prijs meer gehaald de laatste jaren..
Voetbal van hetzelfde zoals gij beschrijft..

Als die mannen eens overeen zouden komen he, ge zou er op alle vlakken een topploeg bij hebben..
Ik denk dat je hier niet juist bent: Bc Oostende & Spirou Charleroi hebben een groter budget... dit vooral dankzij de subsidies van de Sossen
Ook Okapi Aalstar heeft een groter budget dan Antwerp Giants denk ik

na edit;
-> Beerschot en Antwerp fc gaan nooit samen; daarvoor zijn ze te fier en spelen ze nog liever een reeks lager
In principe is Antwerpen toch één van de steden waar er 2 clubs zouden kunnen bestaan. Ze moeten gewoon 1 gezamenlijk top stadion bouwen
Met een "betere" trainer (lees de Antwerp fora maar eens) stond the great old in 1A
Ze hadden dit gewoon moeten afmaken, jammer maar helaas voor hun. Hoera voor STVV zoals hierboven vermeld, WS Brussel is het beste wat STVV kon overkomen; nu gaan ze weer gokken met minimale spelers denkende dat WS achter STVV gaat eindigen
Het gaat plezanter worden; topaffiches; Westerlo / Waasland / Moeskroen / Ws Brussel...[/quote

Mijn fout dan, had altijd gehoord dat Antwerpen hun budget veel hoger was..
Nuja, na zoveel jaren zonder prijs is het niet verwonderlijk dat andere ploegen doorgroeien he..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Tweede klasse: seizoen 2015-2016

Bericht door Caravaggio »

BoemBoem schreef: Mijn fout dan, had altijd gehoord dat Antwerpen hun budget veel hoger was..
Nuja, na zoveel jaren zonder prijs is het niet verwonderlijk dat andere ploegen doorgroeien he..
Dat is een feit... ze hebben ook een vrij goede jeugdwerking maar toch stromen er té weinig spelers door naar de A-ploeg
Denis Donkor (momenteel 2de seizoen Hubo Lim Utd) heeft nooit z'n kans gehad en is dan ook vertrokken net als Nic Celis (momenteel 2de klasse, vorig jaar Limb utd)
Half november heeft Roel Moors de job als hoofdcoach aangenomen bij de Giants, sindsdien zijn ze aan een remonte bezig. De Giants zijn ook zeer sterk voor de dag gekomen in de Fiba Cup (quart finale, net geen final4). o.a. Dorian Marchant (Bel) & Joeri Schoepen (Bel) spelen vaak.
Momenteel lijkt het erop dat Hubo Limburg United & Antwerp Giants elkaar treffen in de kwartfinale van de Playoffs waarbij Lim Utd het thuisvoordeel heeft...match 1 (best of 3) gaat a.s. dinsdag 10 mei id Alverberg door..
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Tweede klasse: seizoen 2015-2016

Bericht door BoemBoem »

Caravaggio schreef:
BoemBoem schreef: Mijn fout dan, had altijd gehoord dat Antwerpen hun budget veel hoger was..
Nuja, na zoveel jaren zonder prijs is het niet verwonderlijk dat andere ploegen doorgroeien he..
Dat is een feit... ze hebben ook een vrij goede jeugdwerking maar toch stromen er té weinig spelers door naar de A-ploeg
Denis Donkor (momenteel 2de seizoen Hubo Lim Utd) heeft nooit z'n kans gehad en is dan ook vertrokken net als Nic Celis (momenteel 2de klasse, vorig jaar Limb utd)
Half november heeft Roel Moors de job als hoofdcoach aangenomen bij de Giants, sindsdien zijn ze aan een remonte bezig. De Giants zijn ook zeer sterk voor de dag gekomen in de Fiba Cup (quart finale, net geen final4). o.a. Dorian Marchant (Bel) & Joeri Schoepen (Bel) spelen vaak.
Momenteel lijkt het erop dat Hubo Limburg United & Antwerp Giants elkaar treffen in de kwartfinale van de Playoffs waarbij Lim Utd het thuisvoordeel heeft...match 1 (best of 3) gaat a.s. dinsdag 10 mei id Alverberg door..
Idd..
Weet nog dat Mwema ook twijfelachtig begon aan zijn carriere.. ondertussen toch wel mooi bezig
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Tweede klasse: seizoen 2015-2016

Bericht door Mikman »

Geen licentie voor WS Brussels, Eupen promoveert.

Bron: VTM stadion website.

Afwachten hoe ver men juridisch nog kan tegenspartelen, zeker? (BAS, burgerlijke...)
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Tweede klasse: seizoen 2015-2016

Bericht door Dreke »

Ik meende gelezen te hebben dat alleen nog beroep mogelijk is voor een burgerlijke rechtbank maar dat dit alvast niet opschortend werkt.

- Goed nieuws voor de Qatarese academie
- Extra bitter voor den Aantwaarp
- Meevaller voor de grootste vod, VDE
A loyal football fan only supports the shirt...
Caravaggio
Berichten: 1103
Lid geworden op: 16 jun 2012, 14:55
Supporter van: Hubo Limburg United

Re: Tweede klasse: seizoen 2015-2016

Bericht door Caravaggio »

Allé van één gedrocht is de Belgische 1A al af, nu Moeskroen nog...
"De Kanarie zingt niet meer. Voetbal, volk en vuur, ik zie het niet meer. Het doet de supporter pijn"
Plaats reactie