Zomertransfers 2017-2018

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door BoemBoem »

Jacques schreef:
BoemBoem schreef:
Jacques schreef:Hmm, dan zal het toch ook zijn zoals Eupen met Sylla vorig jaar deed: optie lichten om meteen met winst door te verkopen. Een zuiver zakelijke transactie dus.
De kans dat ze een jaar langer voor ons spelen, lijkt me quasi nihil. Als die prul Onana met zijn 500 000 euro 8 jaar later nog altijd als een excuus aangehaald wordt, zie ik ons niet snel +1 miljoen op tafel leggen voor een speler of Roland/DMM moet het ineens heel groots zien.
Op deze manier blijft ge altijd klein en ga je nooit groeien
Deels akkoord, maar je moet ook zien waar je van komt. Ik ben bij wijze van spreken al blij als ze geen solden houden in januari... ;)
Misschien is het beter om te kijken waar je als club naartoe wil.
Dan zal je op bepaalde ogenblikken toch moeten investeren is spelers.
De 2 Grieken bewijzen tot nu toe dat ze elke euro van de afkoopsom waard zijn, dus misschien is het nu het ogenblik om iets te investeren en aan iedereen te laten zien dat het menens deze keer..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Jacques »

In de marge: Langil vindt uiteindelijk onderdak bij...NEC in de Nederlandse 2de klasse.
http://sporza.be/permalink/1.3070879

Toch ook wel onder zijn waarde. Weet er iemand wat er scheelt met die jongen? Slecht karakter? Te hoge looneisen?
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door STimVV »

Jacques schreef:In de marge: Langil vindt uiteindelijk onderdak bij...NEC in de Nederlandse 2de klasse.
http://sporza.be/permalink/1.3070879

Toch ook wel onder zijn waarde. Weet er iemand wat er scheelt met die jongen? Slecht karakter? Te hoge looneisen?
Ik las enkele weken geleden onderstaande artikel waarin Langil zegt dat hij hoopt dat de clubs de roddels niet geloven dat hij een blessure zou hebben. Omwille van een normale blessure zal een club een speler met zijn capaciteiten toch niet links laten liggen?
Ik dacht dus dat er misschien toch een dieper liggend probleem is. Eén of andere ergere sluimerende blessure ofzo. Chimedza heeft bijvoorbeeld ook lang gespeeld met gaten in het kraakbeen van zn knie, tot het op een bepaald moment niet meer ging. Je weet nooit dat er met hem ook zoiets aan de hand is. Dat zijn dingen die niemand naar buiten zal brengen, niet zijn club omdat hij een bepaald kapitaal vertegenwoordigd, en ook hijzelf of zijn entourage natuurlijk niet. Het was sowieso al vreemd dat Legia zomaar zn contract ontbond terwijl hij na 6 goede maanden toch wel een bepaalde waarde had. En ook Beveren had blijkbaar geen interesse om hem te houden? Misschien omwille van die reden.

Maar... dit zijn natuurlijk pure gissingen van mij. Omdat ik het ook een vreemde situatie vind voor iemand met zijn kwaliteiten en ervaring.

https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... -uitdaging
Tendens
Berichten: 286
Lid geworden op: 29 nov 2011, 14:05

Re: Zomertransfers 2017-2018

Bericht door Tendens »

Ik meen ooit gelezen te hebben dat er iets mis was met de knieschijf van Langil (waardoor die volgens toenmalige trainer Vreven een apart trainingsregime kreeg)? Iets in de aard van de blessure('s) van Robben?
Plaats reactie