Bouw nieuwe tribune spoorweg

Alles over het beleid van onze club
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Dreke »

Dat is geen voetbaltribune, maar een gebouw met een andere invulling waar ook nog een tribune aan moest hangen. Dit heeft niets met voetbal te maken. Net als de 2 andere tribunes. Ook de verbouwing van het stadion heeft een impact op de sfeer en de belevenis gehad. Ze hebben het verneukt. Punt.
A loyal football fan only supports the shirt...
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door STVV-fan »

Op zich is de, eeeuuuhhmmm, "tribune" in zijn volledigheid wel ok, maar de zit-, en staanplaatsen daaronder zijn echt op provinciaal niveau.

Het onderste stuk lijkt haast letterlijk op de hoofdtribune van Spouwen-Mopertingen, alleen hebben wij iets minder rijen.

Dat is een uitnodiging voor dat randmarginaal volk van Antwerp, Brugge en Genk om nóg meer tussen de eigen supporters te gaan zitten.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Dreke »

Nog even in de marge. Dat de stad de projectgronden (want dat was Staaien in de ogen van RD) voor zo een belachelijke prijs verkocht heeft, is een pure schande.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jacques »

pat@ schreef: 15 jan 2020, 08:53
Jacques schreef: 15 jan 2020, 08:29 Jezus, hoe lelijk is me dat? Asnong heeft nu 4 tribunes getekend met als rode draad dat ze steeds minder op een voetbaltribune lijken en steeds lelijker worden. Gelukkig is er geen 5de tribune om te verkloten.
Wil DMM aub een nieuw stadion op Brustem zetten, liefst eentje met gras dat niet zo lelijk is dat je je kapot schaamt?
Hoe kunnen we DMM dat aan het verstand brengen? Het zou mij ook niet verbazen dat de huur dan ook plotseling stijgt. Dit voor een tribune met een potentieel van 3/4000 zitjes met plaatsen voor thuisploeg en bezoekers, gereduceerd tot een niemendalletje. Het businessplan is natuurlijk belangrijker dan het voetbal.
Het is zoals Asnong zegt "De kantoren sluiten aan bij de rest van het kantorencomplex op Stayen". Het gata over kantoren, niet over tribunes. Daarmee zijn tussen de lijnen de prioriteiten duidelijk aangegeven.
https://radio2.be/limburg/stvv-bouwt-ni ... -erbovenop
Laatst gewijzigd door Jacques op 15 jan 2020, 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jack »

Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest.
Maar we hadden niet anders verwacht, toch?

Het is in z'n geheel een kantorencomplex waar met tegenzin toch ook nog voetbal in gespeeld moet kunnen worden.

RD well played!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Brusselmans »

Dreke schreef: 15 jan 2020, 13:26 Nog even in de marge. Dat de stad de projectgronden (want dat was Staaien in de ogen van RD) voor zo een belachelijke prijs verkocht heeft, is een pure schande.
Met als grote bepleiter de uitvinder van "e ras apoat".
:vomit:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door enerkey »

Wat ik mij wel nog afvraag. Als ze die kantoren in de zomer beginnen bouwen voor een jaar aan een stuk. Waar worden de bezoekende supporters gedurende dat seizoen geposteerd?
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door omeloe »

Dreke schreef: 15 jan 2020, 13:26 Nog even in de marge. Dat de stad de projectgronden (want dat was Staaien in de ogen van RD) voor zo een belachelijke prijs verkocht heeft, is een pure schande.
Dit gebeurt toch in gans Vlaanderen trouwens die discussie is hier al meerdere keren gevoerd .

http://www.stedenbeleid.vlaanderen.be/projectoproep
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Dreke »

En daarin wordt gesteld dat je als bestuur uw grond in eigendom voor een peulschil van de waarde moet verkopen aan een projectontwikkelaar?
A loyal football fan only supports the shirt...
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Dreke »

enerkey schreef: 15 jan 2020, 17:52 Wat ik mij wel nog afvraag. Als ze die kantoren in de zomer beginnen bouwen voor een jaar aan een stuk. Waar worden de bezoekende supporters gedurende dat seizoen geposteerd?
Geen kritische vragen stellen.
A loyal football fan only supports the shirt...
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door stvv'er »

Dreke schreef: 15 jan 2020, 19:19
En daarin wordt gesteld dat je als bestuur uw grond in eigendom voor een peulschil van de waarde moet verkopen aan een projectontwikkelaar?
Dat kan haast niet anders die in Oost (vak J, K) gezet worden denk ik dan.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jones »

Ik vraag me af als men 2 jaar gaat bouwen, waar men ondertussen de bezoekers gaat huisvesten. In vak K van de oost-tribune met een tussenschot ?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Tompie »

De tribune is lelijk maar op het eerste zicht zitten de bezoekende supporters korter op het veld dan de eigen aanhang.

Los van al die lelijkheid boven hun hoofd, zal dat wel nog een oké bezoekersvak zijn met weliswaar een beperkte capaciteit.

Ik zou in ieder geval direct tekenen moest ik als thuissupporter ook wat korter bij het veld kunnen zitten dan boven een metershoge muur...

Zo een tribune zoals het vroegere bezoekersvak in Westerlo (waar nu hun eigen spionkop staat), dat hadden we moeten hebben. Niet te groot niet te klein, kort op het veld. Dan had er nog kantoorruimte boven mogen zijn. En zet de bezoekers dan in enkele vakken van de westtribune die toch akelig leeg is met een afscheiding ertussen. Dan hadden ze zelfs niet zo geweldig veel moeten veranderen aan de verkeersregeling.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door fruitboerke »

Als het allemaal gaat af zijn heb je hier een prachtig stadion zo simpel is het . Wat voor mij echter de belangrijkste vraag dan gaat zijn is of ze dan eindelijk ook in een deftige stevige ploeg gaan investeren . In zo een prachtig complex voor 7 man en ene paardenkop spelen met een ploeg die dan steeds ergens 12de of 13de in de rangschikking staat is echt wel belachelijk dan.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Dreke »

fruitboerke schreef: 16 jan 2020, 01:09 Als het allemaal gaat af zijn heb je hier een prachtig stadion zo simpel is het .
Meen je dat nu echt? Het is een knap commercieel project, maar het straalt 0,0 voetbal uit.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie