STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Piana schreef: 14 jul 2022, 11:16
STVV-fan schreef: 22 jun 2022, 10:24
Dikke schreef: 22 jun 2022, 08:54
Jones schreef: 22 jun 2022, 08:43
Dikke schreef: 21 jun 2022, 23:43
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/10 ... erken.html
Eerste beste artikel wat ik dadelijk terugvind met een verwijzing naar de perikelen omtrent het jeugdcomplex met de stad. Zijn eerder ook al artikels rond verschenen

Al dikwijls genoeg aan bod gekomen dat vooral de stad hierin dwarsligt, wat kan je als club dan nog doen?
In welke zin dwarsliggen ?
Geen gronden willen voorzien/verkopen en een eventuele omgevingsvergunning weigeren
Als ge eens met de burgemeester praat hoort ge toch iets anders. Tateishi is zich trouwens moeten gaan verontschuldigen op het stadhuis voor dat artikel.
Ik denk dat de stad zich in het verleden vrij meegaand heeft opgesteld. Het is DMM dat is afgedaald van een megaproject tot het plaatsen van enkele extra containers op de huidige sites.

Het logo van de stad prijkt nu trouwens op de shirts van het 1e elftal. Het zal dus wel allemaal in orde komen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Krisaias »

Jan Bulder schreef: 14 jul 2022, 11:21
Ik denk dat de stad zich in het verleden vrij meegaand heeft opgesteld. Het is DMM dat is afgedaald van een megaproject tot het plaatsen van enkele extra containers op de huidige sites.

Het logo van de stad prijkt nu trouwens op de shirts van het 1e elftal. Het zal dus wel allemaal in orde komen.
Met het partnership wellicht wel, met de shirts zelf daarentegen :kots:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Het design is gewaagd...helaas niet geslaagd. Een dambordpatroon in een andere tint geel of blauw had mooi kunnen zijn. Voor het uitshirt en keepershirt werkt het dambordpatroon imo wel zeer goed, maar het thuisshirt is een miskleun.
Overdrijven is een kunst
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door ertee »

Ik wacht nog even op wat uitleg bij het achterliggend idee, maar intussen (nu mijn eerste reactie is weggeëbd) vind ik ze best iets hebben.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Krisaias schreef: 14 jul 2022, 11:23
Jan Bulder schreef: 14 jul 2022, 11:21
Ik denk dat de stad zich in het verleden vrij meegaand heeft opgesteld. Het is DMM dat is afgedaald van een megaproject tot het plaatsen van enkele extra containers op de huidige sites.

Het logo van de stad prijkt nu trouwens op de shirts van het 1e elftal. Het zal dus wel allemaal in orde komen.
Met het partnership wellicht wel, met de shirts zelf daarentegen :kots:
https://www.truineer.be/2022/07/stvv-oe ... OGdon5iOt4

Voila.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jan Bulder »

Jacques schreef: 14 jul 2022, 11:25 Het design is gewaagd...helaas niet geslaagd. Een dambordpatroon in een andere tint geel of blauw had mooi kunnen zijn. Voor het uitshirt en keepershirt werkt het dambordpatroon imo wel zeer goed, maar het thuisshirt is een miskleun.
Het komt wat beter uit bij die rode en grijze shirts ja, maar het motief op zich trekt ook op niks.

Jammer, er zijn oneindig veel mogelijkheden met een ruitjesmotief die veel mooier zouden zijn dan dit. Als mijn grafische ontwerper hiermee afkomt, gooi ik hem buiten.

Dat dat dan nog eens goedgekeurd wordt door verantwoordelijken van de club, begrijp ik al helemaal niet.
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jebus4life »

ALs we ze op de plein niet kunnen kloppen, kunnen we ze proberen schaakmat te zetten :grappig:

Nee, onbegrijpelijk, wie heeft ze ontworpen? 1 of andere stagair bij DMM die ze niks anders konden laten doen?
Ik vind het leuk dat ze iets opvallend proberen, maar ik vind het absoluut niet geslaagd. Kan DMM geen partnership fixen met een Japans modemerk ofzo? Wacko Maria is label gestart door 2 Japanse ex-voetballers, die hebben zowaar nog voeling met de business...
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Geel-Blauw »

Jebus4life schreef: 14 jul 2022, 13:21 ALs we ze op de plein niet kunnen kloppen, kunnen we ze proberen schaakmat te zetten :grappig:

Nee, onbegrijpelijk, wie heeft ze ontworpen? 1 of andere stagair bij DMM die ze niks anders konden laten doen?
Ik vind het leuk dat ze iets opvallend proberen, maar ik vind het absoluut niet geslaagd. Kan DMM geen partnership fixen met een Japans modemerk ofzo? Wacko Maria is label gestart door 2 Japanse ex-voetballers, die hebben zowaar nog voeling met de business...
Het is ontworpen door een ontwerper van Beams, een kledingmerk in Japan.
Nie zievere, speile!
Jebus4life
Berichten: 1232
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jebus4life »

Dan ist tijd om dieje zen diplom af te pakken.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

Het doet nu eigenlijk totaal niet ter zake,
maar elke keer als ik Coppens zie moet ik aan Zjef van Familie denken :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jack »

Leuk dat ze iets uniek proberen, niet gewoon ons logo op iets uit de catalogus...maar dit is heeeeel lelijk.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door zipke373 »

Het was een fantastisch truitje geweest met gele of blauwe blokjes... " Komaan geel-bruin" roepen vind ik trouwens ook maar niks. :mrgreen:
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door vuil rat »

Ja tis gelijk Jacques hierboven zegt gebruik blauw in plaats van da goud en ge hebt een geslaagd tenue maar dees zijn echt de lelijkste die ik ooit heb geweten . Vraag mij af waarom ze zo zot zijn van die goudkleur .De uit uitrusting steekt al jaren mijn ogen uit da zwart mogen ze ook mee gaan stoppen .Voor mij krijgen ze voor de uitrusting :rood:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door voetballiefhebber »

We gaan in de buurt komen van de lelijkste truitjes in de competitie. We komen hiermee wel in het nieuws, wat anders niet gebeurt.
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door droopy »

Flauwe reacties
Smaken verschillen uiteraard

Maar om nu weer zo neerbuigend te doen

Ze proberen tenminste iets speciaals te doen
De ene vindt het lelijk, de andere vindt het mooi

Vroeger ging men gewoon naar de vavantas en kwam men terug met een paar ontwerp dat ook door de provinciale ploegen werd gebruikt

Wij zijn stvv, e speciaal ploegske met speciaal truitjes … so what … be proud :fuck:
Plaats reactie