De Ziekenboeg

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De Ziekenboeg

Bericht door enerkey »

Het zal toch een punt of 5 zijn. 2x Standard, op Leuven.
Naar mijn inziens heeft hij zich pas laten gaan toen hij in de B-kern zat. Toen hij hier aankwam heb ik hem tegen Olympiakos gezien op Beringen. Toen leek hij mij alleszins in orde.
Kijk als dat allemaal een probleem is moet je gewoon stoppen met internationals aan te werven. Dus gewoon de Reza’s, Nazons van deze wereld daar laten.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De Ziekenboeg

Bericht door STimVV »

Nazon zat trouwens op de bank, viel in rond de 60e minuut. Haiti won met 2-0 van Belize.
Buatu speelde wel de hele match met Angola.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Franz »

STimVV schreef: 26 mar 2021, 20:14 Nazon zat trouwens op de bank, viel in rond de 60e minuut. Haiti won met 2-0 van Belize.
Buatu speelde wel de hele match met Angola.
Tis te hopen dat de mannen van Belize goed thuis komen (en Duckens ook)!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Halenaar »

Ondertussen houdt Nazon een BBQ met meer dan 15 man :clap:

Te bewonderen op zijn storys.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: De Ziekenboeg

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... -afgewerkt

Bij STVV kregen ze de voorbije weken te maken met een corona-uitbraak, maar het ergste lijkt achter de rug te zijn bij de Kanaries. Zo hebben ze deze middag een onderlinge oefenwedstrijd afgewerkt.

Bij STVV lijken ze verlost te zijn van het coronavirus. Zo hebben ze op de club deze middag een onderlinge oefenwedstrijd afgewerkt. De spelers van de eerste ploeg en enkele beloften namen aan de oefenwedstrijd deel.

Het werd uiteindelijk 3-1 voor de ploeg met onder meer Brüls, Mboyo, De Ridder en Suzuki. Brüls, Suzuki en Lavalée waren de doelpuntenmakers voor die ploeg, terwijl Filippov één keer kon tegenscoren.

Afbeelding

Read more: https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... z6qUBWg4v7
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: De Ziekenboeg

Bericht door stvvilvoorde »

Halenaar schreef: 28 mar 2021, 23:02 Ondertussen houdt Nazon een BBQ met meer dan 15 man :clap:

Te bewonderen op zijn storys.
Misschien best aangetekend sturen dat hij in Haiti mag blijven.
Zijn contract loopt toch binnen twee maanden af.
Met de 2 levensbelangrijke matchen in het verschiet, lijkt het risico toch te groot om weeral de kern te besmetten.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De Ziekenboeg

Bericht door lindoke »

stvvilvoorde schreef: 29 mar 2021, 11:01
Halenaar schreef: 28 mar 2021, 23:02 Ondertussen houdt Nazon een BBQ met meer dan 15 man :clap:

Te bewonderen op zijn storys.
Misschien best aangetekend sturen dat hij in Haiti mag blijven.
Zijn contract loopt toch binnen twee maanden af.
Met de 2 levensbelangrijke matchen in het verschiet, lijkt het risico toch te groot om weeral de kern te besmetten.
Gewoon testen als hij terug is. Dan weten ze direct of hij positief is of niet. Indien negatief moet je hem zeker gebruiken. De inzet is te hoog om hem nu disciplinair aan de kant te schuiven. We moeten nog een 4-tal punten halen om niet bij de laatste 2 te zijn. Zoals het gezegde zegt: "het doel heiligt alle middelen".
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: De Ziekenboeg

Bericht door davy »

lindoke schreef: 29 mar 2021, 15:28 Gewoon testen als hij terug is. Dan weten ze direct of hij positief is of niet. Indien negatief moet je hem zeker gebruiken.
Zo simpel is het wel niet: zelfs als je negatief test, is er nog altijd een kans dat je toch besmet bent (bv. als die besmetting recent gebeurde). Als je zelf van zo'n reis terugkomt, moet je daarom vaak op zowel dag 1 als dag 7 een test ondergaan en mag je pas daarna uit quarantaine ...
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: De Ziekenboeg

Bericht door tesneusdoek »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... e-snel-aan

Vanmorgen om 11 uur staan bij STVV nieuwe coronatests op de agenda, in de aanloop naar het thuisduel van zaterdag tegen KV Mechelen.

Peter Maes staat terug op het veld nadat hij begin deze week een negatieve coronatest aflegde. Hij was meer dan twee weken afwezig.

Bij de spelers zijn wellicht Jarne Steuckers en Tatsuya Ito nog te ziek om al deel te nemen aan de groepstraining. “We zullen snel de afspraken weer moeten oppikken, de puntjes op de i zetten en bekijken hoe ver de jongens staan”, vertelt Maes aan HBVL. “Niet alleen de spelers die positief testten, ook zij die bleven doortrainen. Twee weken zonder hoofdcoach is altijd anders.”

De match tegen KV Mechelen komt dan eigenlijk ook nog te vroeg. “Desnoods moet het op adrenaline gebeuren. Mijn spelers zullen zich de volgende dagen aan veel wedstrijdvormen mogen verwachten, om zo snel mogelijk dat competitieve weer te pakken te krijgen. Verder moeten we bekijken hoe we de schorsingen van Teixeira en Durkin kunnen het best kunnen opvangen.”
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Dreke »

lindoke schreef: 29 mar 2021, 15:28 Gewoon testen als hij terug is. Dan weten ze direct of hij positief is of niet. Indien negatief moet je hem zeker gebruiken. De inzet is te hoog om hem nu disciplinair aan de kant te schuiven. We moeten nog een 4-tal punten halen om niet bij de laatste 2 te zijn. Zoals het gezegde zegt: "het doel heiligt alle middelen".
Helemaal niet mee akkoord. "Het doel heiligt de middelen" is zeker niet altijd van toepassing.

In de eerste plaats moeten een aantal voetballers dringend beseffen in wat voor een luxe positie ze zitten. Niet alleen in het algemeen, maar ook in deze Corona-crisis. Zij zijn even moeten stoppen met voetballen, maar daarna hebben ze hun job (en hopelijk is dat ook hun passie) gewoon verder kunnen uitoefenen. De maatschappij laat hen dat toe en het is hen gegund. Maar daar mag wel iets tegenover staan. En de randdebiel uithangen hoort daar niet bij. Een slag in het gezicht van mensen die door deze crisis hun job kwijt zijn, die mensen verloren zijn, die nog altijd kampen met naweeën van hun ziekte,...

Daar komt nog eens bij dat voetbal een ploegsport is en dat je ook correct moet zijn naar spelers die zich wel gedragen.

Ik heb het wel voor dat ongeleide in Nazon zijn spel. Maar hij mag van mij ook direct ophoepelen. Naar waar kan mij niet eens iets schelen, als het maar weg van STVV is.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: De Ziekenboeg

Bericht door weekenders »

Dreke schreef: 31 mar 2021, 13:04
lindoke schreef: 29 mar 2021, 15:28 Gewoon testen als hij terug is. Dan weten ze direct of hij positief is of niet. Indien negatief moet je hem zeker gebruiken. De inzet is te hoog om hem nu disciplinair aan de kant te schuiven. We moeten nog een 4-tal punten halen om niet bij de laatste 2 te zijn. Zoals het gezegde zegt: "het doel heiligt alle middelen".
Helemaal niet mee akkoord. "Het doel heiligt de middelen" is zeker niet altijd van toepassing.

In de eerste plaats moeten een aantal voetballers dringend beseffen in wat voor een luxe positie ze zitten. Niet alleen in het algemeen, maar ook in deze Corona-crisis. Zij zijn even moeten stoppen met voetballen, maar daarna hebben ze hun job (en hopelijk is dat ook hun passie) gewoon verder kunnen uitoefenen. De maatschappij laat hen dat toe en het is hen gegund. Maar daar mag wel iets tegenover staan. En de randdebiel uithangen hoort daar niet bij. Een slag in het gezicht van mensen die door deze crisis hun job kwijt zijn, die mensen verloren zijn, die nog altijd kampen met naweeën van hun ziekte,...

Daar komt nog eens bij dat voetbal een ploegsport is en dat je ook correct moet zijn naar spelers die zich wel gedragen.

Ik heb het wel voor dat ongeleide in Nazon zijn spel. Maar hij mag van mij ook direct ophoepelen. Naar waar kan mij niet eens iets schelen, als het maar weg van STVV is.
Jonathan Buatu (Angola) is ook op interland vertrokken, moet die dan ook ophoepelen ?
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: De Ziekenboeg

Bericht door enrique »

Best niet beginnen met spelers die zwaar corona gehad hebben, want die hun bobijntje gaat rap af zijn
Naargelang de wedstrijd vordert, kan je zien
Beginnen met hen in de ploeg en een half uur alles geven, is uw eigen doodvonnis tekenen
Ge zijt zwaar in het nadeel tegen KVM, op fysiek vlak
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De Ziekenboeg

Bericht door BoemBoem »

weekenders schreef: 31 mar 2021, 13:34
Dreke schreef: 31 mar 2021, 13:04
lindoke schreef: 29 mar 2021, 15:28 Gewoon testen als hij terug is. Dan weten ze direct of hij positief is of niet. Indien negatief moet je hem zeker gebruiken. De inzet is te hoog om hem nu disciplinair aan de kant te schuiven. We moeten nog een 4-tal punten halen om niet bij de laatste 2 te zijn. Zoals het gezegde zegt: "het doel heiligt alle middelen".
Helemaal niet mee akkoord. "Het doel heiligt de middelen" is zeker niet altijd van toepassing.

In de eerste plaats moeten een aantal voetballers dringend beseffen in wat voor een luxe positie ze zitten. Niet alleen in het algemeen, maar ook in deze Corona-crisis. Zij zijn even moeten stoppen met voetballen, maar daarna hebben ze hun job (en hopelijk is dat ook hun passie) gewoon verder kunnen uitoefenen. De maatschappij laat hen dat toe en het is hen gegund. Maar daar mag wel iets tegenover staan. En de randdebiel uithangen hoort daar niet bij. Een slag in het gezicht van mensen die door deze crisis hun job kwijt zijn, die mensen verloren zijn, die nog altijd kampen met naweeën van hun ziekte,...

Daar komt nog eens bij dat voetbal een ploegsport is en dat je ook correct moet zijn naar spelers die zich wel gedragen.

Ik heb het wel voor dat ongeleide in Nazon zijn spel. Maar hij mag van mij ook direct ophoepelen. Naar waar kan mij niet eens iets schelen, als het maar weg van STVV is.
Jonathan Buatu (Angola) is ook op interland vertrokken, moet die dan ook ophoepelen ?
Was Buatu in de 10 dagen voor die interland dan ook positief getest geweest na een weekendje Parijs?

Was Buatu dan ook aanwezig op de BBQ waar Nazon lieflijk aan deelnam met 10 andere personen?

Was Buatu ook zò ziek op vrijdag en op maandag springlevend om naar het verre Afrika te reizen?

De reden waarom hij verkiest om die interland te spelen moet hij weten. De gebeurtenissen hiervoor maken dat het ongeoorloofd is en alle andere dingen die Dreke samenvat.

Dankzij Nazon zijn uitstapje wordt heel uw ‘operatie redding’ aan de poten gezaagd. God zij dank dat we nog een minieme marge hebben.

En btw, ik zie in de hele post van Dreke nergens staan dat hij moet ophoepelen owv zijn interland.

En voor ge met iets anders gaat schieten,
Nee, ik ben geen dokter en ik heb nergens gelezen dat Nazon de oorzaak is. Maar in deze tijden zo een toeren uitsteken maakt u automatisch kop van jut als het fout loopt.
En er zijn er al andere voor minder erge dingen buiten gevlogen bij hun club.
Laatst gewijzigd door BoemBoem op 31 mar 2021, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Dreke »

BoemBoem schreef: 31 mar 2021, 21:18 Was Buatu in de 10 dagen voor die interland dan ook positief getest geweest na een weekendje Parijs?

Was Buatu dan ook aanwezig op de BBQ waar Nazon lieflijk aan deelnam met 10 andere personen?

Dankzij Nazon zijn uitstapje wordt heel uw ‘operatie redding’ aan de poten gezaagd. God zij dank dat we nog een minieme marge hebben.

Of was je die punten even vergeten?
Even tegen mijn eigen verdediging ingaan. :-) Het is volgens mij helemaal niet aangetoond dat Nazon zijn uitstapje de oorzaak is voor de uitbraak in de club.

Geen tijd nemen voor herstel maar de wereld rond reizen is dom. BBQen met een hele bende is dat ook. Zijn trip naar Parijs was achterlijk en arrogant. Als ge zelfs in zo een crisis u niet kunt gedragen, getuigt dat van een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Dat hij dat maar allemaal op een ander gaat doen...
A loyal football fan only supports the shirt...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: De Ziekenboeg

Bericht door BoemBoem »

Dreke schreef: 31 mar 2021, 21:25
BoemBoem schreef: 31 mar 2021, 21:18 Was Buatu in de 10 dagen voor die interland dan ook positief getest geweest na een weekendje Parijs?

Was Buatu dan ook aanwezig op de BBQ waar Nazon lieflijk aan deelnam met 10 andere personen?

Dankzij Nazon zijn uitstapje wordt heel uw ‘operatie redding’ aan de poten gezaagd. God zij dank dat we nog een minieme marge hebben.

Of was je die punten even vergeten?
Even tegen mijn eigen verdediging ingaan. :-) Het is volgens mij helemaal niet aangetoond dat Nazon zijn uitstapje de oorzaak is voor de uitbraak in de club.

Geen tijd nemen voor herstel maar de wereld rond reizen is dom. BBQen met een hele bende is dat ook. Zijn trip naar Parijs was achterlijk en arrogant. Als ge zelfs in zo een crisis u niet kunt gedragen, getuigt dat van een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Dat hij dat maar allemaal op een ander gaat doen...
Ge moet mij wel de tijd geven om mijn post nog eens na te lezen en aan te passen hè :lol:

Langs de andere kant besef ik ook goed genoeg hoe belachelijk het klinkt dat we liggen zagen over een BBQ.
Maar ja, speciale tijden en een totaal andere discussie natuurlijk.
Al moet Nazon van mij niet weg. Ik wens niemand toe om zijn job te verliezen. Al zou hij van mij wel enkele dagen in COVID uitrusting mogen meedraaien op zo een afdeling.
Als hij kan rondlopen in een binkie pak zal een Covid pak ook wel lukken.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie