De Ziekenboeg

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Jacques »

Van Parijs tot Port-au-Prince. Het is duidelijk dat STVV niet de prioriteit is van Nazon. Waarom zouden wij van hem dan onze prioriteit moeten maken? Vindt er iemand dat we hem hiervoor moeten belonen met een contractverlenging? No player is bigger than the club en al zeker Nazon niet. 30 juni, einde contract, dag en bedankt.
Overdrijven is een kunst
Jacobus
Berichten: 116
Lid geworden op: 20 aug 2019, 18:03

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Jacobus »

Uit het Belang van Limburg

Ongeval met grasmaaier: einde seizoen voor STVV’er Maximiliano Caufriez
Het lijkt eerlijk gezegd op een 1 april-grap, maar helaas is het dat niet. STVV’er Maximiliano Caufriez maakte gisteren na de woensdagtraining een schuiver in zijn tuin toen hij het gras maaide. Daarbij kwam de verdediger met zijn voet onder het mes van de machine terecht.
Gunter Schoofs

Caufriez moet donderdagmorgen met spoed geopereerd worden aan de zwaar gehavende linkervoet. Dit betekent meteen het einde van het seizoen voor hem. Caufriez moet zelfs bang afwachten in welke mate zijn voet herstelt, voor het vervolg van zijn voetbalcarrière. Toch maakt de club zich sterk dat een terugkeer zeker mogelijk is.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Halenaar »

Het kan precies niet op de laatste tijd...hoe je zoiets doet vraag ik mij toch ook af :roll:

Hashioka mag zijn borst natmaken.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: De Ziekenboeg

Bericht door enerkey »

Halenaar schreef: 01 apr 2021, 10:38 Het kan precies niet op de laatste tijd...hoe je zoiets doet vraag ik mij toch ook af :roll:

Hashioka mag zijn borst natmaken.
Per jaar moet je 30 keer je gras afrijden. Iedere keer +- 1 uur = 30 uur per jaar.
Voor 2000 euro heb je een Husqvarna die minstens 15 jaar meegaat en dan 1000 euro onderhoud en electriciteit kost. Dus 200 euro op een jaar.
Een gewoon grasmachine kost 500 euro en 1000 euro aan naft/electriciteit/onderhoud op 15 jaar.

Uitgerekend: gaat een profvoetballer nu echt voor 5,90 euro per uur besparing zelf zijn gras afrijden? Ikzelf als Jan Modaal maak me er al niet meer aan moe. Kan ik beter ergens in de plaats gaan bijklussen.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Elgromi »

Kan ook 1 april grap zijn.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: De Ziekenboeg

Bericht door voetballiefhebber »

Elgromi schreef: 01 apr 2021, 12:21 Kan ook 1 april grap zijn.
Is het spijtig genoeg niet, schrijft HBVL er duidelijk bij.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: De Ziekenboeg

Bericht door metser »

Wens niemand iets toe in die aard., maar we mogen ook niet dramatiseren hé. Zo’n geweldige dragende speler is het ook al niet. Was trouwens de laatste matchen geen basisspeler. Eerlijk gezegd, ik vind .......wolke dan nog beter op de RA. Overroepen speler die veel veel veel te duur werd gekocht. Die manager zal een goeie verdient hebben aan deze mistast.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: De Ziekenboeg

Bericht door lindoke »

metser schreef: 01 apr 2021, 13:19 Wens niemand iets toe in die aard., maar we mogen ook niet dramatiseren hé. Zo’n geweldige dragende speler is het ook al niet. Was trouwens de laatste matchen geen basisspeler. Eerlijk gezegd, ik vind .......wolke dan nog beter op de RA. Overroepen speler die veel veel veel te duur werd gekocht. Die manager zal een goeie verdient hebben aan deze mistast.
Ik vind hem toch een heel stuk beter dan Wolke hoor. Wolke is geen rechtsachter en zal het ook nooit worden hetgeen geen schande is aangezien hij als spits opgeleid is. Misschien rendeert hij beter als flankspeler.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: De Ziekenboeg

Bericht door tesneusdoek »

metser schreef: 01 apr 2021, 13:19 Wens niemand iets toe in die aard., maar we mogen ook niet dramatiseren hé. Zo’n geweldige dragende speler is het ook al niet. Was trouwens de laatste matchen geen basisspeler. Eerlijk gezegd, ik vind .......wolke dan nog beter op de RA. Overroepen speler die veel veel veel te duur werd gekocht. Die manager zal een goeie verdient hebben aan deze mistast.
Dat is toch wel een drama hoor (Ik las zelfs dat er zelfs twijfel was omtrent zjjn toekomst als voetbalspeler) , voor de speler, voor de clubkas en voor de trainer die minder defensieve opties heeft in de beslissende fase van het seizoen. Eerst de coronagevallen en nu dit, het lijkt echt wel een negatieve periode of spiraal. Hopelijk kruipt dat niet in de kopkes..... :roll:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: De Ziekenboeg

Bericht door STVV-fan »

Hashioka heeft bewezen deftig zijn plan te kunnen trekken op rechts.
Matsubara kan hetzelfde op links, ondanks de onterechte kritiek van het forum.


Op de counter spelen, iedereen de opdracht geven een uur alles te geven en niet in de 75ste minuut wisselen.

Als Nazon de winning goal maakt lach ik mij dood.

Alsof elke voetballler (en bij uitbreiding gewoon iedere persoon) zich zeer strikt aan alle Covid-regels houdt.

Dat doet niemand.
Duckens is nu gewoon een makkelijke en goedkope zondebok
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Jacques »

Het is alsof de duivel ermee gemoeid is. Stomme blessure hoog aprilgrap gehalte, maar als het echt is, zijn dat vaak de ergste. Veel zal afhangen van de aard van de snijwonden. Als dat oppervlakkig is, zal het wel meevallen, maar als er pezen zwaar geraakt zijn of als hij bv een teen kwijt is (ik zeg maar wat), is het een heel ander verhaal. Hopelijk valt de schade mee...
Overdrijven is een kunst
STVV1924
Berichten: 857
Lid geworden op: 14 sep 2015, 10:52

Re: De Ziekenboeg

Bericht door STVV1924 »

Wat is er van Jarne Steuckers en Stan Van Dessel. Wat is de prognose van hun terugkeer?
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: De Ziekenboeg

Bericht door STimVV »

STVV1924 schreef: 12 nov 2021, 06:23 Wat is er van Jarne Steuckers en Stan Van Dessel. Wat is de prognose van hun terugkeer?
Vandaag staat er in HBVL eindelijk eens wat nieuws te lezen ivm Steuckers. Hij heeft zijn wederoptreden gemaakt bij de beloften.
"Positief was ook de comeback van Jarne Steuckers na een voetblessure die hem de ganse heenronde al aan de kant hield. Steuckers speelde het laatste half uur en leverde de assist voor de 4-0. Ook Rein Van Helden maakte zijn wederoptreden."
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Jacques »

Vandaag een interview met Steuckers in hbvl met wat meer informatie. Hij had blijkbaar last van vochtophoping op het scheenbeen, wat risico op een stressfractuur met zich meebrengt. Zijn eerste doelen nu zijn verder ritme opdoen bij de beloften en mikken op een plek in de selectie voor de winterstage.
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20211123_96831062
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: De Ziekenboeg

Bericht door Halenaar »

De Ridder, Reitz en Van Dessel positief getest op corona blijkbaar. Leistner kan daar nog bijkomen, bij hem zijn ze aan het wachten op de uitslag'
Plaats reactie