Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

Buya en Matsubara zijn eindelijk speelgerechtigd. Op 15 februari kunnen we dus een eerste keer beroep doen op onze wintertransfers :mrgreen:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door STimVV »

Indien ze allemaal wedstrijdfit zijn (wat in geval van Buya nog wel een tijdje zal duren) zouden deze jongens allemaal in de kern moeten komen: Teixeira, Garcia, Matsubara, Buya, DeRidder.
De plekjes worden dan toch duur... benieuwd wie dan zal moeten wijken. Wat mij betreft: Wolke, Mmaee, DeBruyn... maar dan komen we niet aan genoeg belgen door Asamoah zn schorsing. (Voetbalbelg)
De situatie is aan het ontstaan dat bepaalde spelers de voorkeur zullen krijgen op anderen omwille van hun nationaliteit ipv hun kwaliteit.
Herbots ipv Schmidt bijvoorbeeld. Dat kan al wat oplossen zonder kwaliteitsverlies te hebben bij je "echte" invallers die een meerwaarde zouden moeten kunnen brengen als ze invallen.
Steppe, Herbots (of Asamoah), Bushiri, DeSmet, DeRidder, Botaka. Dan heb je er net 6. De rest mag van mij ingevuld worden met 12 buitenlanders die beter zijn dan the usual zwakste schakels. De 19e man moet dan ook een belg zijn voor het geval dat er in de opwarming iemand van die 6 uitvalt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jacques »

Niet gedacht dat ik dit snel ging zeggen maar op basis van de laatste wedstrijden verdient De Bruyn minstens een plek op de bank. De nieuw/terugkomers moeten hun plek ook maar verdienen zoals de rest, ook al hebben ze intrinsiek misschien meer kwaliteit.
Overdrijven is een kunst
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Bartman »

Jacques schreef:Niet gedacht dat ik dit snel ging zeggen maar op basis van de laatste wedstrijden verdient De Bruyn minstens een plek op de bank. De nieuw/terugkomers moeten hun plek ook maar verdienen zoals de rest, ook al hebben ze intrinsiek misschien meer kwaliteit.
Akkoord. Had dit enkele maanden geleden ook nooit gezegd, maar just is just. In het systeem Kostic doet hij het niet slecht.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

Zowel Buya Turay , Texeira , Matsubara en Garcia moeten onmiddellijk in de wedstrijdkern opgenomen worden. Waarom ? Omdat ze beter zijn dan minstens 4 anderen die er nu deel van uitmaken . Daar kan geen enkele discussie over zijn .Samen met Bushiri heb je dan 5 nieuwkomers . En welke 5 dan moeten sneuvelen in de kern voor deze heren laat mij koud want iedereen is vervangbaar .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Henri is de man »

fruitboerke schreef: 13 feb 2020, 12:50 Zowel Buya Turay , Texeira , Matsubara en Garcia moeten onmiddellijk in de wedstrijdkern opgenomen worden. Waarom ? Omdat ze beter zijn dan minstens 4 anderen die er nu deel van uitmaken . Daar kan geen enkele discussie over zijn .Samen met Bushiri heb je dan 5 nieuwkomers . En welke 5 dan moeten sneuvelen in de kern voor deze heren laat mij koud want iedereen is vervangbaar .
Dat is wel erg kort door de bocht. Zeker voor Turay en Matusbara.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Jean-Paul »

Bartman schreef: 13 feb 2020, 10:24
Jacques schreef:Niet gedacht dat ik dit snel ging zeggen maar op basis van de laatste wedstrijden verdient De Bruyn minstens een plek op de bank. De nieuw/terugkomers moeten hun plek ook maar verdienen zoals de rest, ook al hebben ze intrinsiek misschien meer kwaliteit.
Akkoord. Had dit enkele maanden geleden ook nooit gezegd, maar just is just. In het systeem Kostic doet hij het niet slecht.
Ik vind De Bruyn samen met Colombatto, Colidio en Sankhon bij de uitblinkers.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Brusselmans »

Bartman schreef: 13 feb 2020, 10:24
Jacques schreef:Niet gedacht dat ik dit snel ging zeggen maar op basis van de laatste wedstrijden verdient De Bruyn minstens een plek op de bank. De nieuw/terugkomers moeten hun plek ook maar verdienen zoals de rest, ook al hebben ze intrinsiek misschien meer kwaliteit.
Akkoord. Had dit enkele maanden geleden ook nooit gezegd, maar just is just. In het systeem Kostic doet hij het niet slecht.
In het systeem Kostic doen blijkbaar een hele hoop spelers het beter !
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

De Bruyn heeft ook sowieso een aanpassingsperiode nodig gehad om te wennen aan de snelheid van uitvoering en intensiteit van 1A.
Vergeet niet dat hij 5 jaren bij de reserven van Anderlecht en in de amateurliga heeft gespeeld voor ie bij ons terechtkwam.
Zo'n spelers hebben altijd een aanpassingsperiode nodig en geraken soms zelf nooit gewend aan dat hoger niveau omdat ze te lang op een lager niveau zijn blijven plakken.
Hoe jonger je bent, hoe makkelijk je die stap kan zetten, maar De Bruyn was wel al 24 als ie bij ons toekwam.
Vorig jaar is hij er amper aan te pas gekomen in de reguliere competitie, vaak niet eens in de wedstrijdkern, tijdens PO2 wel wat meer mogen invallen, (maar in PO2 ligt de intensiteit en het tempo dan ook weer flink wat lager).
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

Henri is de man schreef: 13 feb 2020, 16:34
fruitboerke schreef: 13 feb 2020, 12:50 Zowel Buya Turay , Texeira , Matsubara en Garcia moeten onmiddellijk in de wedstrijdkern opgenomen worden. Waarom ? Omdat ze beter zijn dan minstens 4 anderen die er nu deel van uitmaken . Daar kan geen enkele discussie over zijn .Samen met Bushiri heb je dan 5 nieuwkomers . En welke 5 dan moeten sneuvelen in de kern voor deze heren laat mij koud want iedereen is vervangbaar .
Dat is wel erg kort door de bocht. Zeker voor Turay en Matusbara.
Turay : Gouden schoen en topschutter in Zweden , Texeira : indien fit gewoonweg de beste verdediger die we hebben , Matsubara : 98 wedstrijden op het hoogste niveau in Japan op zijn conto en beste linksachter van Japan , Garcia : spreekt voor zich indien fit altijd in de kern en tot slot Bushiri : Is gewoon beter dan Mmae.Wat is daar kort door de bocht aan ? Die spelers horen gewoonweg bij de 18 dat staat buiten kijf zo simpel is het .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door stvvilvoorde »

In zweden is de goude schoen een synoniem voor de topschutter (zoals dat bij ons de gouden stier is).
Dat zijn geen 2 aparte titels.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

stvvilvoorde schreef: 14 feb 2020, 17:06 In zweden is de goude schoen een synoniem voor de topschutter (zoals dat bij ons de gouden stier is).
Dat zijn geen 2 aparte titels.
En Tex was voor zijn blessure ook maar in povere vorm.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door fruitboerke »

Wat ik wil zeggen is dat op zeer korte termijn deze 5 spelers ( Buya , Tex , Bushiri , Garcia en Matsubara) toch echt wel in staat moeten zijn om een vaste plaats in de wedstrijdkern op te eisen hé. Ik ben van mening dat spelers als een Balongo , Janssens , Troonbeeckx , Mmae en Konaté toch het onderspit moeten delven tegen deze vijf en kwalitatief gewoonweg minder zijn .
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

Ale, hij zit nog maar eens in zijn klaagmodus...
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers seizoen 2019 - 2020

Bericht door Halenaar »

Halenaar schreef: 20 feb 2020, 21:33 Ale, hij zit nog maar eens in zijn klaagmodus...
En voila :lol:

https://www.truineer.be/2020/02/kans-kl ... vv-speelt/
Plaats reactie