Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Mikman »

Zou het niet kunnen dat Genk gewoon wacht tot de deadline omdat ze ook willen zien wat Wagner doet? Als ze nu al zeggen dat ze niet in beroep gaan is Wagner dat misschien eerder van plan om dat wel te doen.


Met dat puntje erbij, heeft STVV nu 10 punten uit de thuismatchen en 12 uit de uitmatchen. In het klassement van de thuismatchen is STVV nu 13e, in het uit-klassment 4e. Het is verdacht stil geworden bij de zogenaamde 'kenners' over de grote, oneerlijke voordelen van kunstgras, niet?
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door lakie »

Genk zou in beroep kunnen gaan. Het zou hun kansen op POI kunnen vergroten natuurlijk, als de match wordt herspeeld EN ze deze winnen .
Maaaar stel dat ze in beroep gaan en dat men beslist, ok match wordt herspeeld, maar ook -2 punten? Wat dan? Dan staan ze in het beste geval (als ze de wedstrijd winnen) even ver als nu. Moesten ze de match evenwel verliezen, dan hebben ze ineens 3 punten minder.... En dan is POI ineens wel heeel ver weg...
Ik denk dus dat Genk geen beroep zal aantekenen...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Esteeveevee »

Stoute mensen in Napels paar bussen aangevallen.
Waar hadden we dat nog een gehoord.
Veel vrienden hebben die niet.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door AirMontella »

Esteeveevee schreef: 10 dec 2019, 23:18 Stoute mensen in Napels paar bussen aangevallen.
Waar hadden we dat nog een gehoord.
Veel vrienden hebben die niet.
Belachelijke post.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Jacques »

Ter zake, allez een beetje: hbvl meldt dat Noord tegen Kortrijk dicht zal blijven.

Voor het overige toch wel genoten van de sportieve prestaties van de wolf en de zeven geitjes in de CL. :clap:
Overdrijven is een kunst
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door smol »

Esteeveevee schreef: 10 dec 2019, 23:18 Stoute mensen in Napels paar bussen aangevallen.
Waar hadden we dat nog een gehoord.
Veel vrienden hebben die niet.
Denk je als wij daar al ooit zouden raken dat je niet aangevallen zou worden.
Belachelijke post, erover zelfs !
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Jacques schreef: 11 dec 2019, 09:11 Ter zake, allez een beetje: hbvl meldt dat Noord tegen Kortrijk dicht zal blijven.

Voor het overige toch wel genoten van de sportieve prestaties van de wolf en de zeven geitjes in de CL. :clap:
"Ik ben MVDV, 17, heb dezelfde irritante trekjes van mijn voorgangers Coucke en Courtois, en ik ga Milik en Mertens tegelijkertijd eens goed voor schut zetten in eigen stadion."
:grappig: :grappig: :grappig:
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door Dreke »

Jacques schreef: 11 dec 2019, 09:11 Ter zake, allez een beetje: hbvl meldt dat Noord tegen Kortrijk dicht zal blijven.
Iemand al een idee of abonnementhouders een ticket krijgen voor een andere tribune? Ik (en met mij nog velen) hoef niet gestraft te worden voor het debiele gedrag van anderen.
A loyal football fan only supports the shirt...
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door enrique »

Pak die debielen op de dag van de wedstrijd op, zet ze in de cel met betonnen ligbank en het probleem is opgelost
Tribune open
Ach, België ...
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door nedr@ »

Dreke schreef: 11 dec 2019, 13:27
Jacques schreef: 11 dec 2019, 09:11 Ter zake, allez een beetje: hbvl meldt dat Noord tegen Kortrijk dicht zal blijven.
Iemand al een idee of abonnementhouders een ticket krijgen voor een andere tribune? Ik (en met mij nog velen) hoef niet gestraft te worden voor het debiele gedrag van anderen.
Normaal gezien krijgen de abonnementhouders een kaart voor op de Oost-Tribune (welk vak ligt nog niet vast). De juiste praktische regeling zal nog gecommuniceerd worden door STVV.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 9:STVV-KRC Genk (Za 28/9 20.30 uur.)

Bericht door STimVV »

KV-Mechelen - Standard van gisteren deed me terugdenken aan deze match van 2 jaar geleden.
Eerst werd de match toen stilgelegd omdat er vanuit tribune Noord bekertjes bier op het veld vlogen. En daarna werd de match definitief gestaakt toen er een paar supporters van Genk het veld op wilden komen.
De match van gisteren toont aan op welke overdreven en verkeerde manier er 2 jaar geleden is geacteerd op Stayen. Zowel door Visser als door de politie.

Gisteren gooiden de supporters van Standaard nen hoop tennisballen op het veld. Match werd stilgelegd. (1e helft)
Daarna kwamen er 5 supporters wat discussieren en duwen met de spelers. De spelers moesten terug naar binnen. (begin 2e helft)

Een beetje vergelijkbaar dus.
Hier waren het bekertjes bier, gisteren tennisballen.
Die van Genk dreigden op het veld te komen. Die van Standard mochten het minutenlang doen.
Gisteren liet de politie rustig begaan, zonder het veld op te komen en het op die manier nog wat erger te maken. Hetgene mij gisteren de juiste beslissing leek. Ondertussen zijn de daders herkend en worden ze bestraft.
Op Stayen stond de politie op het veld (geen supporters) waardoor er werd afgefloten en er nen hoop zever volgde.

Gisteren was , wat mij betreft, een goed voorbeeld van hoe het beter aangepakt was geweest.
Inclusief de overdreven reactie van Visser om de spelers naar binnen te sturen nadat er pintjes op het veld vlogen. Overdreven.
Inclusief de overdreven reactie van Visser+politie om de match af te fluiten op 2 minuten van het eind terwijl de situatie onder controle was.

Ik was tijdens Beerschot - STVV van 2 weken geleden nog getuige van een paar bierdouches tav Hashioka. Op TV zagen jullie het misschien niet. Maar onze spelers hebben tijdens die match ook minsten 10 pinten naar zich heen gekregen. No problem, er werd zelfs niets afgeroepen.
Plaats reactie