Brys ontslagen, wie neemt over?

Alles over het beleid van onze club
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Louis XIV »

Lambèrt0201 schreef: 02 jan 2020, 17:10
Halenaar schreef: 02 jan 2020, 12:07 Weer de zoveelste leugen van Meekers, want ze gingen voor een trainer met ervaring in de JPL. Ik weet niet of de man het expres doet, maar van zijn communicatie kan ik ook niks serieus meer nemen.

Kostic zal waarschijnlijk wel alleen maar hier zijn voor zijn diploma, want die heeft nog geen zak bewezen in tegenstelling tot Muscat. Ik verwacht dat Muscat ala Kompany wel de echte trainer zal zijn.
Enkele jaren terug ben ik als jeugdtrainer van STVV naar KRC Genk gegaan.
Ik werkte 6 jaar voor STVV, geen enkele training was te veel, elk jeugdkamp kwam ik als eerste aan en vertrok ik als laatste man.
Sportief kon ik me verbeteren en koos ik, voor KRC Genk. Dit omdat ik dominanter wou leren voetbal spelen.
Een moeilijke keuze, maar ik had ambitie. In Genk heb ik 3jaar gewerkt.

Ooit kwam ik op een evenement in WELLEN aan, en was het Meekers de man die me zwart maakte met zijn dorpsgenoten omdat ik die moment voor KRC Genk gekozen had. Waarom, ?! vraag ik me dan af. Nog steeds ben ik STVV supporter, nog steeds heb ik het beste voor met de club. Die man heeft 0,0 respect. Waarom is Meekers nu degene die moet gaan natrappen op Brys ?

Ik heb hier misschien niks aan om dit te schrijven, die man is misschien een hoogmoedige STVV supporter. Maar het Volk, van VoetbalVolkenVuur. Daar snapt de man niks van !
Ik moet de man ook niet, heimelijkheid staat op zijn gezicht te lezen
biginjapan
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jul 2019, 19:17

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door biginjapan »

Milos Kostic wordt de nieuwe trainer van STVV. Morgen om 16u is er persconferentie waar de hele staf zal worden voorgesteld.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door stvvilvoorde »

Erik Gliha die vorige winter werd binnengehaald, zit die nog bij ons?
Zoja dan komt hij met Kostic een oude bekende tegen, want Gliha speelde bij NK Krka in slovenie toen Kostic er trainer was (en met de club degradeerde)
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jan Bulder »

biginjapan schreef: 02 jan 2020, 21:06 Milos Kostic wordt de nieuwe trainer van STVV. Morgen om 16u is er persconferentie waar de hele staf zal worden voorgesteld.
Voor wie de persbabbels van Brys maar saai vond: prijs u gelukkig, de nieuwe trainer kan toch al 5 woorden meer Engels dan Tintin destijds. Dat moet nogal een indrukwekkend intakegesprek geweest zijn met de Japanse bazen :ill:
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door smol »

Jan Bulder schreef: 03 jan 2020, 18:55
biginjapan schreef: 02 jan 2020, 21:06 Milos Kostic wordt de nieuwe trainer van STVV. Morgen om 16u is er persconferentie waar de hele staf zal worden voorgesteld.
Voor wie de persbabbels van Brys maar saai vond: prijs u gelukkig, de nieuwe trainer kan toch al 5 woorden meer Engels dan Tintin destijds. Dat moet nogal een indrukwekkend intakegesprek geweest zijn met de Japanse bazen :ill:
Nochtans werd hij ergens geprezen om zijn goede kennis van het Engels.
Je zou nog echt heimwee krijgen naar Brepoels ...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Jones »

smol schreef: 03 jan 2020, 20:30
Jan Bulder schreef: 03 jan 2020, 18:55
biginjapan schreef: 02 jan 2020, 21:06 Milos Kostic wordt de nieuwe trainer van STVV. Morgen om 16u is er persconferentie waar de hele staf zal worden voorgesteld.
Voor wie de persbabbels van Brys maar saai vond: prijs u gelukkig, de nieuwe trainer kan toch al 5 woorden meer Engels dan Tintin destijds. Dat moet nogal een indrukwekkend intakegesprek geweest zijn met de Japanse bazen :ill:
Nochtans werd hij ergens geprezen om zijn goede kennis van het Engels.
Je zou nog echt heimwee krijgen naar Brepoels ...
Pas op of ze verwijten je voor nostalgicus beste smol
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door weekenders »

stvvilvoorde schreef: 03 jan 2020, 18:47 Erik Gliha die vorige winter werd binnengehaald, zit die nog bij ons?
Zoja dan komt hij met Kostic een oude bekende tegen, want Gliha speelde bij NK Krka in slovenie toen Kostic er trainer was (en met de club degradeerde)
Die is nog bij ons, want gaat mee naar Pinatar.
De spelers die mee op winterstage gaan zijn:
Kenny Steppe, Tibo Herbots, Samuel Asamoah, Mory Konate, Wolke Janssens, Elton Acolatse, Alexandre De Bruyn, Ibrahima Sankhon, Jordan Botaka, Yohan Boli, Samy Mmaee, Jorge Teixeira, Santiago Colombatto, Yuma Suzuki, Tatsuya Ito, Facundo Colidio, Seungwoo Lee, Jhonny Lucas, Allan Sousa, Steve De Ridder, Nelson Balongo, Christopher Durkin, Daniel Schmidt, Erik Gliha, Duckens Nazon, Pol Garcia.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Henri is de man »

Geen Buya Turay dus
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Halenaar »

weekenders schreef: 03 jan 2020, 21:38
stvvilvoorde schreef: 03 jan 2020, 18:47 Erik Gliha die vorige winter werd binnengehaald, zit die nog bij ons?
Zoja dan komt hij met Kostic een oude bekende tegen, want Gliha speelde bij NK Krka in slovenie toen Kostic er trainer was (en met de club degradeerde)
Die is nog bij ons, want gaat mee naar Pinatar.
De spelers die mee op winterstage gaan zijn:
Kenny Steppe, Tibo Herbots, Samuel Asamoah, Mory Konate, Wolke Janssens, Elton Acolatse, Alexandre De Bruyn, Ibrahima Sankhon, Jordan Botaka, Yohan Boli, Samy Mmaee, Jorge Teixeira, Santiago Colombatto, Yuma Suzuki, Tatsuya Ito, Facundo Colidio, Seungwoo Lee, Jhonny Lucas, Allan Sousa, Steve De Ridder, Nelson Balongo, Christopher Durkin, Daniel Schmidt, Erik Gliha, Duckens Nazon, Pol Garcia.
Geen Koike of Turay te bespeuren.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door pat@ »

Zo lang als Hayen T2 blijft kunnen we volgens mij gerust zijn in de intenties vd top. Indien hij zelf de handdoek gaat gooien weet je dat er iets niet snor zit.

Pinto heeft het over het aanspreken van de connecties bij verschillende bonden en navraag over persoon x en y. We zullen dit maar tegoeden trouw geloven.

Het gaat trouwens weer een late transferperiode worden. Nu moeten de nieuwe coach en zijn adviseur de spelersgroep nog analyseren wie er nog bij moet en weg mag/moet. Dat moet deze zomer toch anders indien ze willen meestrijden voor een PO1.
Voor hetzelfde geld zijn we nu wel vertrokken voor een langere tijd, ook al is het met een volledig nieuwe internationale staf met weinig ervaring in het Belgische voetbal. Wel positief is dat de meeste stafleden bij een nationaal team gewerkt hebben of resultaat hebben geboekt in een nationale competitie.

Pinto is wel een zeer goede spreker.
Kostic is wat minder mediageniek maar spreekt voor een Sloveen te zijn redelijk goed Engels. Mostien moest trouwens ook wat zoeken naar sommige Engelse woorden. Van een moderator mag je toch wel een glansrijke prestatie verwachten op dat gebied.

Op naar Pinatar en Schalke 04.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 03 jan 2020, 18:47 Erik Gliha die vorige winter werd binnengehaald, zit die nog bij ons?
Zoja dan komt hij met Kostic een oude bekende tegen, want Gliha speelde bij NK Krka in slovenie toen Kostic er trainer was (en met de club degradeerde)
Je had het voorspeld.. Mooi dit :D Mijn respect heb je :P
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Stvv_eng »

Ook geen Mathieu Troonbeeckx meer...
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door BoemBoem »

Buya is wel degelijk in Sint-truiden..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door Amzu »

Halenaar schreef: 03 jan 2020, 21:45
weekenders schreef: 03 jan 2020, 21:38
stvvilvoorde schreef: 03 jan 2020, 18:47 Erik Gliha die vorige winter werd binnengehaald, zit die nog bij ons?
Zoja dan komt hij met Kostic een oude bekende tegen, want Gliha speelde bij NK Krka in slovenie toen Kostic er trainer was (en met de club degradeerde)
Die is nog bij ons, want gaat mee naar Pinatar.
De spelers die mee op winterstage gaan zijn:
Kenny Steppe, Tibo Herbots, Samuel Asamoah, Mory Konate, Wolke Janssens, Elton Acolatse, Alexandre De Bruyn, Ibrahima Sankhon, Jordan Botaka, Yohan Boli, Samy Mmaee, Jorge Teixeira, Santiago Colombatto, Yuma Suzuki, Tatsuya Ito, Facundo Colidio, Seungwoo Lee, Jhonny Lucas, Allan Sousa, Steve De Ridder, Nelson Balongo, Christopher Durkin, Daniel Schmidt, Erik Gliha, Duckens Nazon, Pol Garcia.
Geen Koike of Turay te bespeuren.
Bushiri staat er ook niet bij.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Brys ontslagen, wie neemt over?

Bericht door STimVV »

Er zijn wel meer spelers van de A-kern die er niet tussen staan: VanDessel, Troonbeeckx, Masoudi, DeSmedt (langdurige blessure dan).
Ik veronderstel dat dit is om plaats vrij te houden voor andere jongens, die later zullen aansluiten.
Het zijn er nu al 26. 30 lijkt me een maximum. 34 onwerkbaar.
Plaats reactie