STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door lindoke »

https://sporza.be/nl/2019/12/21/stvv-mo ... ichting-r/

Je mag tegenwoordig niet meer te veel roepen in het stadion blijkbaar. Dat je geen rasistische gezangen of geluiden uit kan ik inkomen. Maar dat je als betalende supporter een partijdige ref niet meer op de korrel mag nemen is belachelijk.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door enerkey »

"Hij is een hoer van Verhaeghe"

==> "Hij is de boeleerster van Verhaeghe"

"Vuile zwarte, uw moeder is een hoer"

==>Arbiter, ur ma is nen iemer

Als ge de standaardzin der standaardzinnen uitspreekt maakt ge ze het wel heel makkelijk.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door Krisaias »

Dat krijgt ge als ge ex-scheidrechters hierover laat beslissen. Wel vreemd dat we nooit iets horen over boetes bij thuiswedstrijden van Bruhhe of Standard. Binnenkort kunnen we allemaal op het voetbal gaan zitten zoals op een tennismatch :roll:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door KNRI »

Vroeger riepen we gewoon; 'vuile zwette'.
Tegenwoordig kan het allemaal niet vuilgebekt en brainless genoeg meer zijn... :headbang:

De club zal de gevolgen wel betalen :roll:
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door droopy »

Vroeger waren we een volksclub met een vurige maar sympathieke supportersschare

En ik herinner mij nog bij promoties in ‘87 etc dat STVV (en zijn supporters) als een aanwinst voor 1ste klasse werden beschouwd

We kunnen dus veel zeggen dat RD en de Japanners de ziel uit de club hebben gehaald, maar de huidige STVV supporters mogen ook eens in eigen boezem kijken ... het is de laatste tijd ronduit gênant ... al ben ik ook blij dat er nog een ‘brigada’ is die nog tifo’s maken ... hopelijk herpakken ze zich en laten ze de schandelijke spreekkoren weg ...

We zitten in de ogen van andere clubs nu al op het niveau van Moeskroen ... maw ze zullen ons liever kwijt zijn dan rijk ... het is ooit anders geweest ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door Jacques »

Ach, men slaat ook gewoon door in de politieke correctheid tegenwoordig. Er staat altijd wel iemand klaar met een belerend vingertje, niet zelden iemand die nog geen vijf keer in een voetbalstadion geweest is, met in zijn zog de boekhouder van de Bond/Pro League. Volgens mij staat er bij die disciplinaire zittingen vooraan een bakske voor bancontact, zodat men ineens kan afrekenen. Daardoor krijg je net nog meer reactie. Vroeger was het overigens niet allemaal beter. Het is niet dat "makaken", "stof op hun longen" of "hij is een hondenlul" literaire pareltjes zijn...
Overigens heb ik het gevoel dat men ons viseert met deze onzin sinds de derby. Alsof wij het grootste crapul van België zijn. Hoe belachelijk kan men zijn. Als Lamkel Zé aan de boorden van de Maas een hoop bokken over zich heen krijgt, maakt Michel de grinser zich er van af met "wij zijn Standard, wij laten ons niet doen" en dan hoor je al die betweters ineens niet meer. Als Anderlecht-supporters in Luik hun buschauffeur verplichten te stoppen, zodat zij kunnen uitstappen en mensen op straat gaan aanvallen, haalt het niet eens de websites. Ma die van Sintruin hebben iets naar de scheids geroepen, ho maar. :roll:
Ga toch kakken met heel die zever.

Anyway, de ondervoorzitter van Germinal-Beerschot-Wilrijk-... heeft vandaag een open brief gepubliceerd die een gevoel vertolkt waar ik me wel in kan vinden. https://www.beerschot.be/nieuws/open-br ... tter-damen
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door Brusselmans »

Ik denk er lichtelijk anders over, hoop dat het mag ?

Eerstens zou men individuen als Preud'homme eens een jaar moeten schorsen.
Wat die allemaal uitkraamt en doet tijdens een match, dat is alle fatsoen voorbij.
Heeft niks meer met sport te maken, alleen maar het boeltje verder opfokken.
Als journalist zou ik hem gewoon links laten liggen, er komt toch geen zinng woord uit, het is ten allen tijde Calimero op zijn allerbest en provoceren.

Tweedes ... Degenen die menen tolerant te moeten zijn met de geciteerde spreekkoren, proficiat. Ik zie niet in wat dat nog te maken heeft met de tegenstander proberen op te jagen.
Laat de moeders er buiten, dank u !!!! How low can you go ! Als iemand het tegen mij zegt, klop ik zijn kop er af. En degenen die het allemaal niet zo erg vinden, ik ben maar eens benieuwd als ze het u komen te zeggen ! Ik vrees toch dat het kot te klein zal zijn !!!

Derdes ... Supporters die zich constant misdragen, en dan heb ik het over Standard, Genk, Brugge ... Laat die het maar eens voelen, en niet met 4000 euro. Match achter gesloten deuren en forfait aan de broek bij bengaals of voorwerpen gooien. Maar nee, die mogen rustig verder doen, keer op keer opnieuw. Andere ploegen worden voor het minste beboet, da werkt natuurlijk wrevel op.

Maar nogmaals, er zijn er die op alles een opmerking hebben, vermanende vingertjes opsteken, u gaan haten omdat ge iets over Boli of Brijs durft zeggen. Aan de andere kant zijn bas-classe spreekkoren dan weer verwaarloosbaar. Ik probeer het te snappen maar het lukt me niet. En als je denkt dat een scheidsrechter je gunstig gezind gaat zijn na de rotzooi, dan ben je echt achterlijk !
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door Dreke »

Moest ik van de beroepsvereniging van de prostituees zijn, ik zou een klacht indienen tegen de Bond.
A loyal football fan only supports the shirt...
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV moet €4000 betalen voor spreekkoren tijdens STVV-Cub Brugge

Bericht door Jean-Paul »

droopy schreef: 22 dec 2019, 16:34 Vroeger waren we een volksclub met een vurige maar sympathieke supportersschare

En ik herinner mij nog bij promoties in ‘87 etc dat STVV (en zijn supporters) als een aanwinst voor 1ste klasse werden beschouwd

We kunnen dus veel zeggen dat RD en de Japanners de ziel uit de club hebben gehaald, maar de huidige STVV supporters mogen ook eens in eigen boezem kijken ... het is de laatste tijd ronduit gênant ... al ben ik ook blij dat er nog een ‘brigada’ is die nog tifo’s maken ... hopelijk herpakken ze zich en laten ze de schandelijke spreekkoren weg ...

We zitten in de ogen van andere clubs nu al op het niveau van Moeskroen ... maw ze zullen ons liever kwijt zijn dan rijk ... het is ooit anders geweest ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat is eigen aan de manier van denken en niet alleen in onze club dat mag je gewoon veralgemenen.
Plaats reactie