KOSTIC

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

KOSTIC

Bericht door Condor »

Was Mr Hayen niet goed????? Ik zag hem graag bezig, en met veel overgave. En de opvolger van Kostic is ook al bekend. Het geld kan zeker niet op. Wat een knoeibestuur toch allemaal kan verwezenlijken. Inderdaad een club is rapper afgebroken dan opgebouwd.Het is niet voor niets dat er meer lege zitplaatsen zijn dan supporters op Stayen. Schakel nog maar een dozijn trommelaars bij in het stadion dan kunnen we de treurzangen niet meer horen.
Trunekson
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jul 2017, 23:36

Re: KOSTIC

Bericht door Trunekson »

Condor schreef: 03 jan 2020, 01:53 Was Mr Hayen niet goed????? Ik zag hem graag bezig, en met veel overgave. En de opvolger van Kostic is ook al bekend. Het geld kan zeker niet op. Wat een knoeibestuur toch allemaal kan verwezenlijken. Inderdaad een club is rapper afgebroken dan opgebouwd.Het is niet voor niets dat er meer lege zitplaatsen zijn dan supporters op Stayen. Schakel nog maar een dozijn trommelaars bij in het stadion dan kunnen we de treurzangen niet meer horen.
Ach vorig seizoen toen we hele tijd in PO1 stonden kwam het volk ook niet terug, aan wie ligt het dan?
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: KOSTIC

Bericht door FANFOREVER »

Duchatelet heeft hier alles naar de kloten geholpen
:stvv:
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: KOSTIC

Bericht door Condor »

Waarom Duchatelet? Ik denk eerder dat alles wat op stayen nu nog is aan hem te danken is. Er is toch een bestuur of niet.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: KOSTIC

Bericht door the fan »

Duchatelet heeft met zijn fratsen en geklungel de put enorm diep gemaakt!!
Dat we nu, zijn individueel genomen foute transfers, nog moeten terugbetalen... steekt enorm.
En dan zeggen sommigen... Zonder Roland waren we dood en hij heeft ons een stadion gegeven...
Er zwaren VEEL gegadigden om die grond te kopen voor een peulschil!!
Maar Rolandke schepen... had het goed geregeld.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: KOSTIC

Bericht door miel »

the fan schreef: 05 jan 2020, 07:59 Duchatelet heeft met zijn fratsen en geklungel de put enorm diep gemaakt!!
Dat we nu, zijn individueel genomen foute transfers, nog moeten terugbetalen... steekt enorm.
En dan zeggen sommigen... Zonder Roland waren we dood en hij heeft ons een stadion gegeven...
Er zwaren VEEL gegadigden om die grond te kopen voor een peulschil!!
Maar Rolandke schepen... had het goed geregeld.
Wie waren die vele gegadigden om de grond te kopen voor een peulschil ?
En welke van de gegadigden wilden er dan een nieuw stadion op bouwen ?
De Japanners hebben de club gekocht , de schuld zal wel verrekend zijn in de aankoop prijs , of dacht je dat een concern als DMM achterlijk is
Trouwens de éénmalige schuldschikking tav de NV Staaien , is betaald door de verkoop met meerwaarde van De Norre en Bezus , maw door individueel
genomen foute transfers van Duchatelet .
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: KOSTIC

Bericht door Jean-Paul »

Ja Miel dat is heel erg juist, maar je kan niet aan de hebzuchterij van miljardairs onderuit.
Op ieder ogenblik en iedere gelegenheid proberen ze hun portefeuille te spijzen met de nodige trucs en de juiste hersenkronkels die eigen zijn aan geldgewin.
Maar voor iedere mens is dat een normale zaak.
HIj heeft STVV voor een habbekrats gekocht via aandelen en dergelijke.
Hij heeft niet geinvesteerd in de club Stvv zelf maar in zijn nv Stayen.
Dat is ook de werkelijkheid.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: KOSTIC

Bericht door BoemBoem »

Jean-Paul schreef: 05 jan 2020, 10:47 Ja Miel dat is heel erg juist, maar je kan niet aan de hebzuchterij van miljardairs onderuit.
Op ieder ogenblik en iedere gelegenheid proberen ze hun portefeuille te spijzen met de nodige trucs en de juiste hersenkronkels die eigen zijn aan geldgewin.
Maar voor iedere mens is dat een normale zaak.
HIj heeft STVV voor een habbekrats gekocht via aandelen en dergelijke.
Hij heeft niet geinvesteerd in de club Stvv zelf maar in zijn nv Stayen.
Dat is ook de werkelijkheid.
Oh nee, niet opnieuw die discussie aub :lol:..

Er zijn voorstanders en tegenstanders, deze zijn niet verenigbaar..
Einde.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: KOSTIC

Bericht door Condor »

Dus beamen jullie dat er geen bestuur is op stayen anders kunnen zulke dwaasheden toch niet gebeuren.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: KOSTIC

Bericht door Louis XIV »

Ik wil niet op de zaken vooruitlopen maar ik vrees dat hij wel eens de titel ‘Kotsziek’ zou kunnen krijgen...
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: KOSTIC

Bericht door Jean-Paul »

Louis XIV schreef: 05 jan 2020, 17:26 Ik wil niet op de zaken vooruitlopen maar ik vrees dat hij wel eens de titel ‘Kotsziek’ zou kunnen krijgen...
Tja Louis quatorze dat zijn zo van die dingens des levens.
Maar we hebben al zo veel meegemaakt met onze club dat we dit er ook nog bijpakken he.
We kunnen niet anders dan het voordeel van de twijfel aanvaarden.
Ik zie zolang er coach staat en niet manager dat het om een korstondig verblijf gaat.
Trainers zijn werknemers die als er tegen de richting van de clubleiders word ingegaan een lang verblijf mogen vergeten.
Managers echter zijn in tegenstelling tot coach wel gericht om langer aan te blijven mits dat ze met een bepaald bedrag zelf hun spelers mogen kiezen.
Een garantie is dit natuurlijk ook niet maar je hebt de situatie voor een klein stuk wel zelf in de hand maar de volledige verantwoordelijkheid hangt wel in je nek.
Voetbal is nu eenmaal een groot commercieel begrip geworden dat er voor sentiment, en dergelijke geen plaats meer is.
Het motto is ander en beter.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: KOSTIC

Bericht door Yellow Feaver »

Hoeveel heeft Hayen gehaald? 4 op 15?
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: KOSTIC

Bericht door Dreke »

Net dat het idioot was om Hayen te bewieroken na Genk, vind ik het ongepast om zijn rapport te maken op basis van die 5 matchen.
A loyal football fan only supports the shirt...
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: KOSTIC

Bericht door Stvv_eng »

Dreke schreef: 06 jan 2020, 22:16 Net dat het idioot was om Hayen te bewieroken na Genk, vind ik het ongepast om zijn rapport te maken op basis van die 5 matchen.
Nicky was niet klaar om T1 te worden. Maar dan bevestig ik niet dat de huidige trainer dat wel is. Ik heb liever dat ze Hayen nu even sparen en laten komen wanneer hij 100% klaar is.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: KOSTIC

Bericht door Krisaias »

Het zeg natuurlijk niks, maar de sfeer in Pinatar is goed en er wordt hard gewerkt (al worden ze iets minder afgebeuld dan onder Brys) ... vooral onze nieuwe physical coach Luciano Trani is een hevig manneke. Eerste indrukken van de nieuwe staf zijn wel OK, maar ja ... het blijft afwachten
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie