Zomertransfers 2020

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 12 okt 2020, 10:31
Halenaar schreef: 11 okt 2020, 23:07 Nergens een post of een bedenking hier, maar toch heel opvallend: deze transferperiode is er geen enkele interesse geweest voor Pol Garcia, ondanks zijn open sollicitatie in de Spaanse pers deze zomer en zijn penibele situatie hier.

Toch wel een teken dat hij op dit forum ook wel overschat word, ook al ben ik het er volledig mee eens dat hij in deze selectie altijd in de basis moet staan.
Bron?
https://as.com/futbol/2020/05/21/migran ... ssion=true

Ook nog een interview in L'Esportiu.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Jacques »

Dit is toch geen open sollicitatie? Mijn Spaans is onbestaande, maar als google translate min of meer correct is, zegt hij eigenlijk niet meer dan dat hij geen voorspellingen durft doen over de toekomst, omdat hij in een competitie en club speelt die op verkopen gericht is en dat hij denkt dat hij nog hogerop kan dan STVV. Dat lijkt mij tweemaal gewoon evident en kan door zowat iedere deftige speler in de kern gezegd worden. Zeg me aub niet dat die maandenlange speculatie alleen maar gebaseerd is op deze prul, want dat is drie keer niks in mijn ogen...

De passages die over STVV gaan vertaald door Google translate:
Na vijf opdrachten verliet je Juve, was het moeilijk om weg te gaan?

Nee, Juventus wilde me voor nog een jaar verlengen, maar ik was al zoveel transfers zat. Ik was het beu om elk jaar van stad, team en teamgenoot te wisselen. De optie om naar Sint Truiden te gaan kwam ter sprake en ik twijfelde er niet aan. Na vier jaar in de Italiaanse Tweede Klasse wilde ik spelen in de Eerste Klasse. De Pro League heeft een geweldig niveau en ik ben blij. Ik heb het voor een jaar verlengd, maar we zullen zien wat er deze zomer gebeurt. Ik zit in een kampioenschap en een verkopende club en het is moeilijk om voetballers jarenlang in dezelfde club te zien. Ik zet nog een stap.

Wat was je beste moment in België?

Er zijn veel mooie momenten geweest. Een wedstrijd tegen Genk die we met 0-3 verloren en 3-3 eindigden waarin ik ook één van de goals scoorde of een overwinning tegen Antwerp waarin ik scoorde en assisteerde. Hoewel ik bij het begin blijf. De coach was degene die me had gebeld om hier te komen, maar hij plaatste me niet in een van de eerste vier wedstrijden. Hij was pissig. Ik dacht: 'Waarom heb je me Italië laten verlaten om hierheen te komen als ik nu niet speel?' Maar ik bleef werken en vanaf de eerste wedstrijd die ik speelde, kwam ik niet meer uit de elf. Het was een grote persoonlijke overwinning. Ik ben waar ik ben omdat ik het heb verdiend. Niemand heeft het mij gegeven, en dat is een van de mooiste dingen die iemand kan hebben.

Zijn profiel wordt zeer gewaardeerd. Linksvoetig centraal met goede beweging en een goede balopbrengst ... Waar zie je jezelf over een paar jaar?

Ik weet niet waar mijn plafond is, maar ik wil zo hoog mogelijk komen en ik weet dat ik veel verder kan gaan dan waar ik nu ben. En ik werk ervoor. Geweldige aanbiedingen hebben mij niet bereikt, maar ik zal elke dag blijven werken. Italië, Spanje, Duitsland, Engeland ... Ik hou van elke competitie. Ik heb geen probleem. Ik ben een van degenen die zeggen dat het resultaat uiteindelijk te zien is. Als ik klaar ben met mijn carrière, die over een lange tijd zal zijn, zal ik beoordelen of ik blij ben met wat ik heb bereikt. Op dit moment blijf ik ambitieus.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Jacques schreef: 12 okt 2020, 11:46 Dit is toch geen open sollicitatie? Mijn Spaans is onbestaande, maar als google translate min of meer correct is, zegt hij eigenlijk niet meer dan dat hij geen voorspellingen durft doen over de toekomst, omdat hij in een competitie en club speelt die op verkopen gericht is en dat hij denkt dat hij nog hogerop kan dan STVV. Dat lijkt mij tweemaal gewoon evident en kan door zowat iedere deftige speler in de kern gezegd worden. Zeg me aub niet dat die maandenlange speculatie alleen maar gebaseerd is op deze prul, want dat is drie keer niks in mijn ogen...

Dat hoop ik ook niet. Dat zou te belachelijk zijn voor woorden..

Ik hoop dat ik hier ook fout zit, maar het is net als Sankhon, een speler die op voorspraak van Brys hier heeft mogen tekenen.
Laat het nu net die twee spelers zijn die toch een tijdje uit de gratie van de huidige trainer gevallen zijn (met Sankhon ook wel deels schorsing)
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Missé-Missé »

KrisP schreef: 11 okt 2020, 22:23
Vouch schreef: 11 okt 2020, 17:44
pat@ schreef: 11 okt 2020, 12:07
Vouch schreef: 11 okt 2020, 10:43
Antismurf schreef: 10 okt 2020, 15:16

Als dat klopt, dacht de bondscoach waarschijnlijk dat het zijn broer was die werd opgeroepen :grappig:
Dat "nationale ploeg-shoppen", tegenwoordig... Ik heb er toch mijn bedenkingen bij. Cyriel Dessers mag mee met de Nigeriaanse nationale ploeg, een rasechte Nigeriaan (Onuachu) moet daarvoor thuisblijven. :roll:

Stel u voor dat Christian Vandevelde (goed, ik weet wel dat dat al 4e generatie Amerikaan was, maar toch) meeging met de Belgen naar het WK wielrennen... Of de Italiaan David Philippaerts wereldkampioen werd voor België. Er zou in België toch raar opgekeken worden.

In België geboren en niet goed genoeg voor de Rode Duivels, dan hebt ge pech, no nationale ploeg for you. Da's mijn gedacht.
Marokko en Turkije niet vergeten. Hoeveel zouden er in die elftallen spelen die in het land van herkomst geboren en getogen zijn? Het zijn allemaal spelers die spelen voor het land waar ze zo van houden. Ook al is de enige band met dat land de satelliet en iets in de lucht.
Ik herinner mij een speler van de Turkse nationale ploeg op het EK2000 die in Engeland opgegroeid was en geen letter Turks kon. Zo'n zaken, daar kan ik niet bij. Eigenlijk is elke middelmatige speler in België dom dat hij niet probeert om Andorrees, San Marinees, Liechtensteiner,... te worden. Zeker van een selectie, en matchen op Wembley, tegen Spanje,... In se doe je net hetzelfde.

Bedoelt ge Kazim-Richards? Da was wel later dan 2000 volgens mij
Ik veronderstel dat het over Mustafa Izzet gaat..
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Elgromi »

Als garcia in winter zou vertrekken mogen ze deze snelle linkse poot wel gaan halen https://m.youtube.com/watch?v=QZVB64ggWtc
En er werd onlangs iets gezegt over allan souza zijn statistieken dees seizoen en dat het raar was dat hij eigenlijk niet meer speelde voor ons. Was dit niet grotendeels doordat hij gewoon niet kwam opdagen voor winterstage in spanje.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Blijkbaar was Lamkel Ze gisteren een aandachtig toeschouwer op het kiel.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Franz »

stvvilvoorde schreef: 18 okt 2020, 13:03 Blijkbaar was Lamkel Ze gisteren een aandachtig toeschouwer op het kiel.
Ja Lamkel Zé op links en Holzhauser op rechts, dat zou nogal vuurwerk geven op het Kiel!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Dreke »

Franz schreef: 18 okt 2020, 13:59
stvvilvoorde schreef: 18 okt 2020, 13:03 Blijkbaar was Lamkel Ze gisteren een aandachtig toeschouwer op het kiel.
Ja Lamkel Zé op links en Holzhauser op rechts, dat zou nogal vuurwerk geven op het Kiel!
In alle mogelijke opzichten een goeie post. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door voetballiefhebber »

Nog altijd geen nieuws. Vrees dat ze hem gaan houden.


Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk

omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door omeloe »

Het is nu 03u27 maandagmorgen in Japan . Die beslissing is voor morgen . Er moeten misschien 20 jappen over beslissen .
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door tesneusdoek »

Eén van de schaarse, positieve dingen die (voor het ogenblik) kunnen weerhouden worden van onze zomermercato 2020: de aankoop van Caccace. Een jonge, beloftevolle speler en bovendien op een positie waar we na het vertrek van De Norre iemand moesten aantrekken. Om maar aan te tonen dat het de STVV-supporter(s) niet uitmaakt waar de spelers vandaan komen, zolang ze maar een toegevoegde waarde zijn in vergelijking met wat er binnen de eigen jeugd rondloopt en zolang ze maar posities op het veld bezetten waar er versterking nodig is.

Indien de verantwoordelijke(n) voor het transferbeleid ooit (waarschijnlijk per ongeluk) op dit forum terechtkomt, kan/kunnen hij/zij dan ook meteen het zwakke excuus dat de STVV-supporter(s) alleen maar warmlopen voor een team vol lokale spelers, ergens steken waar het zonlicht niet schijnt... :mrgreen:

Trek gewoon kwaliteit aan op posities waar die momenteel ontbreekt! Simpel, nietwaar? :toppie:

https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... 020/10/23/
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door save-stvv »

Sinani nu al paar keer zien spelen bij Beveren, dat was een echte aanwinst geweest, type Bezus maar iets slimmer

Ondertussen Jonathan Bamba weer gescoord met Lille tegen Lyon... is hier doorgestuurd aan de winterstop, ondertussen marktwaarde van meer dan 15 milj

Speelde toen met Bezus, Boli vooraan, sterke speler ook
Djene, Gerkens, Peeters en De Sart zaten toen ook in de kern onder Leko.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door Halenaar »

save-stvv schreef: 01 nov 2020, 22:17

Ondertussen Jonathan Bamba weer gescoord met Lille tegen Lyon... is hier doorgestuurd aan de winterstop, ondertussen marktwaarde van meer dan 15 milj
Iebe was beter volgend Leko :mrgreen:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door lakie »

Halenaar schreef: 02 nov 2020, 01:33
save-stvv schreef: 01 nov 2020, 22:17

Ondertussen Jonathan Bamba weer gescoord met Lille tegen Lyon... is hier doorgestuurd aan de winterstop, ondertussen marktwaarde van meer dan 15 milj
Iebe was beter volgend Leko :mrgreen:
Zo heeft elke club wel spelers hoor...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2020

Bericht door stvvilvoorde »

Was ook toch maar gehuurd zonder optie, of ben ik mis?
Plaats reactie