Q&A sessie voor supporters

Alles over het beleid van onze club
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Q&A sessie voor supporters

Bericht door Jones »

Timme schreef: 04 mar 2020, 21:53
Jones schreef: 04 mar 2020, 19:30 Wat moet je bij punt 1.1 invullen om deel te nemen ? Er staat geen uitleg over
Je naam denk ik
Ik dacht het ook
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Q&A sessie voor supporters

Bericht door Krisaias »

Ik heb daar ook gewoon mijn naam ingevuld
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Q&A sessie voor supporters

Bericht door fruitboerke »

voetballiefhebber schreef: 03 mar 2020, 23:28 Ik maak me zorgen over het spelsysteem dat wordt gehanteerd met het oog op volgend seizoen. Van achteren uit proberen op te bouwen, dat is wat Anderlecht zonder succes ook al probeerde. Is toch gemakkelijk voor de tegenstanders. Je moet maar hoog druk gaan zetten op de verdedigers en de doelman om ze in de fout te dwingen. Gaat een pak tegendoelpunten opleveren en je gaat nauwelijks aan de overkant geraken hiermee.
Zit een deel waarheid in maar het hangt natuurlijk ook sterk af met welke spelers dat je zoiets wil doen . Met degenen die hier nu rondlopen is dit inderdaad kamikaze spelen. :beer:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Q&A sessie voor supporters

Bericht door Halenaar »

Toch eigenlijk wel erg.

Iedereen maar zagen en klagen over het bestuur, en hoeveel beter ze het zelf zouden doen. Zowel hier, maar zeker op de social media.

Maar als dan de club een zeldzame keer de hand uitreikt naar de supporters komt er geen of amper reactie. Niet op dit topic, en al zeker niet op facebook. Daar was zelfs geen enkele reactie op te vinden, maar als ze verliezen of het bestuur een onbekende buitenlander halen weten ze massaal wel de weg te vinden om hun gal te spuwen.

Triestig.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Q&A sessie voor supporters

Bericht door enerkey »

In onze streek is het armoei troef. Ge geraakt er amper op een deftige manier. We zitten al 50 jaar te wachten op een aansluiting met de E40.
Daardoor is er amper een bedrijf dat heeft kunnen groeien en deftig kan sponsoren. Geen bedrijven genre Naessens bij ons.
Ik kan het nu al vertellen. Uiteindelijk gaan deze mensen gewoon blijven doorgaan tot de het stad de voetbalploeg heeft die het economisch gezien verdiend, ergens in een lagere reeks. Om dan te klagen over hoe goed het was in de tijd dat we nog in eerste klas speelde.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Q&A sessie voor supporters

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef: 09 mar 2020, 11:17 Toch eigenlijk wel erg.

Iedereen maar zagen en klagen over het bestuur, en hoeveel beter ze het zelf zouden doen. Zowel hier, maar zeker op de social media.

Maar als dan de club een zeldzame keer de hand uitreikt naar de supporters komt er geen of amper reactie. Niet op dit topic, en al zeker niet op facebook. Daar was zelfs geen enkele reactie op te vinden, maar als ze verliezen of het bestuur een onbekende buitenlander halen weten ze massaal wel de weg te vinden om hun gal te spuwen.

Triestig.
Correct, maar je ziet hetzelfde met de wedstrijden:
- STVV - KV Mechelen: 234 vind-ik-leuks (enfin, de meesten vonden het niet zo leuk ;) ) en 181 reacties.
- Standard - STVV: 138 vind-ik-leuks en 4 reacties
Volgens mij vind je het hele seizoen een gelijkaardig patroon. Cijfers zeggen niet alles, maar in deze toch veel.

Enfin, heb zelf wel een vraag ingestuurd. Benieuwd of ze mij zullen uitnodigen. Ik sta mogelijk nog ergens op een zwarte lijst van het Roland tijdperk. :lol:
Overdrijven is een kunst
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Q&A sessie voor supporters

Bericht door Jones »

Daar gaat de sessie. Daar gaan we niks meer van horen...
Plaats reactie