MOESKROEN

Al de rest dat nergens anders thuis hoort, hier graag!
Plaats reactie
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

MOESKROEN

Bericht door Condor »

De uitspraak van het BAS ten voordele van Moeskroen doet alle haren ten berge rijzen. Ik verlies alle geloofwaardigheid in de bestaande organen van het Belgisch voetbal. Je moet tegenwoordig volledig corrupt zijn en handelen. Schaf de bestaande nomenclatuur van spelersmakelaar af er geef die functie een andere titel die men pas mag dragen na scholing en minstens 5 jaar eerlijke status gevoerd te hebben in het Belgisch voetbal. Zo als men nu bezig is jaagt men de supporters weg van alle tereinen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: MOESKROEN

Bericht door enerkey »

Haha stond nochtans in de sterren geschreven. Je mag ook omkopen, je laten omkopen, vuurpijlen van buiten het stadion naar binnen schieten, doorverkooppercentages omzeilen, valse bankwaarborgen geven, als voorzitter van een voetbalclub ook voorzitter zijn van de pro league en voetbalbond,...

Dat een ploeg eigendom is van een spelermakelaar vind ik dan nog het minste. Daarvoor dient de Belgische competitie nu eenmaal, gesubsidieerd door de overheid. Daarvoor ga je dan toch geen licenie weigeren.

Velen zullen dit wel weer snel vergeten, waarna ze volgend seizoen voor de 7de keer op rij verbaasd te zijn als Moeskroen ook dan terug hun licentie haalt. Want als je het na 5 keer al niet doorhad, dan na nu de 6de keer ook niet....
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: MOESKROEN

Bericht door Jacques »

Ach, het BAS gaf Woluwe een licentie en liet hen deelnemen aan de eindronde voor promotie op een moment dat het zijn spelers al niet meer kon betalen. Het BAS bevond KV Mechelen schuldig aan omkoping maar vertikte het om ze te bestraffen. Het BAS geeft Moeskroen al 5 jaar een licentie ondanks dat het door makelaars gerund wordt. Dit lag geheel in de lijn der verwachtingen en is niet eens de strafste stoot van het BAS. Ik snap de verontwaardiging niet. Zolang het BAS in zijn huidige vorm bestaat, zal het ieder jaar een klucht zijn.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie