Roland Dûchatelet in Humo

Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Roland Dûchatelet in Humo

Bericht door Jacques »

Die voorgestelde tribune aan de spoorwegkant, eigenlijk gewoon een kantoorgebouw met onderaan een paar rijkes stoelkes die toevallig naar een veld gericht zijn, blijft voor mij zowat het lelijkste tribune-ontwerp in de geschiedenis van het voetbal. Zelden heb ik zoiets lelijk gezien. Dit straalt geen greintje voetbalbeleving uit. Als ge niks beter kunt zetten dan zoiets, laat dan maar. Ik hoop voor Union dat hij daar met iets beters op de proppen komt. Anders gaan ze vaak met veel weemoed aan het Dudenpark terugdenken.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Roland Dûchatelet in Humo

Bericht door zipke373 »

Jacques schreef: 10 feb 2022, 09:17 Die voorgestelde tribune aan de spoorwegkant, eigenlijk gewoon een kantoorgebouw met onderaan een paar rijkes stoelkes die toevallig naar een veld gericht zijn, blijft voor mij zowat het lelijkste tribune-ontwerp in de geschiedenis van het voetbal. Zelden heb ik zoiets lelijk gezien. Dit straalt geen greintje voetbalbeleving uit. Als ge niks beter kunt zetten dan zoiets, laat dan maar. Ik hoop voor Union dat hij daar met iets beters op de proppen komt. Anders gaan ze vaak met veel weemoed aan het Dudenpark terugdenken.
Zo ne mooie glazen wand niet? Paste perfect bij de betonnen muur aan de andere kant. :mrgreen:
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Roland Dûchatelet in Humo

Bericht door ertee »

Jacques schreef: 10 feb 2022, 09:17 Die voorgestelde tribune aan de spoorwegkant, eigenlijk gewoon een kantoorgebouw met onderaan een paar rijkes stoelkes die toevallig naar een veld gericht zijn, blijft voor mij zowat het lelijkste tribune-ontwerp in de geschiedenis van het voetbal. Zelden heb ik zoiets lelijk gezien. Dit straalt geen greintje voetbalbeleving uit. Als ge niks beter kunt zetten dan zoiets, laat dan maar. Ik hoop voor Union dat hij daar met iets beters op de proppen komt. Anders gaan ze vaak met veel weemoed aan het Dudenpark terugdenken.
Dat ontwerp was m.i. louter gericht op de wensen van de stadioneigenaar.

Vermoed dat dat voor Union wel andere wensen zullen zijn. Daarnaast wordt er ook samengewerkt met een Londens bureau.
Plaats reactie