Crisis op Stayen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Brusselmans »

enerkey schreef: 20 jan 2021, 11:43 Ik zou dan gewoon een acteur inhuren om mijn plaats in het stadion in te nemen. Zodat het niet tenkoste gaat van de sfeer op TV.
We hebben toch Binkie !
En een speaker die voor een leeg stadion "Stayen, laat je hoooooore" brult.
Ik hoor het tot in mijn kot.
En ik merk dat mijne intro na 15 jaar nog steeds gebruikt wordt, en mijne song en prachtige zang nog altijd gebruikt wordt bij een doelpunt.
En ik weet al 30 seconden vroeger dan de meeste TV-kijkers wanneer er gescoord wordt, want de wonderlijke klanken verwittigen mij dat ik me moet klaarhouden om te springen. Juist tijd genoeg om mijn corpus delictus in beweging te krijgen.
Ben dus meer aanwezig den je denkt !
:lol: :lol: :lol:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Crisis op Stayen

Bericht door enerkey »

Alle vooruit nu realiseer ik mij inderdaad dat jij de dag van vandaag letterlijk tot 99% van de sfeer bijdraagt. Die ene procent is omdat je daar niet in Binkiepak staat. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Brusselmans »

enerkey schreef: 20 jan 2021, 12:14 Alle vooruit nu realiseer ik mij inderdaad dat jij de dag van vandaag letterlijk tot 99% van de sfeer bijdraagt. Die ene procent is omdat je daar niet in Binkiepak staat. :mrgreen:
EINDELIJK !!!
DE erkenning, nog voor mijn dood, want meestal moet ge zolang wachten.
Dat heeft Einstein zelfs niet mogen meemaken.
Het zijn de allergrootsten die in de zwaarste crisis voorop gaan en pal staan, zelfs als iedereen afhaakt ! Moedig en onverzettelijk :grappig:
Vanaf vandaag is mijn leven geslaagd !
:onfire: :onfire: :onfire:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Crisis op Stayen

Bericht door enerkey »

Einstein heeft bij leve een Nobelprijs gekregen. Doet mij uiteraard plezier dat deze erkenning meer waard is :cool:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Brusselmans »

enerkey schreef: 20 jan 2021, 13:43 Einstein heeft bij leve een Nobelprijs gekregen. Doet mij uiteraard plezier dat deze erkenning meer waard is :cool:
Bwa, is da zoiets als de beker van het Belang in den tijd ?
Ik ben voor de echte erkenning gegaan van Ennerkie, kwestie van prioriteiten.
Troostprijzen laat ik aan anderen, anders moet ik weer teveel naar de kringloop sleuren.
Altijd zo een gedoe en aanschuiven.
:lol:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Halenaar »

Erg benieuwd hoe het bestuur de situatie met Mmae gaat oplossen...

Paar weken laten mokken in de B kern lijkt me al een leuke stap, en liefst zo snel mogelijk naar de uitgang ermee.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Bartman »

Wat me verontrust is dat Mmaee in Kortrijk de voorkeur kreeg op Sankhon in de kern en zelfs speelminuten kreeg. Het waren er maar een paar, maar elke minuut is er één te veel.

Het absolute doemscenario zou kunnen zijn dat Mmaee wordt gezien als vervanger van Pol Garcia.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Stvv_eng »

Bartman schreef: 22 jan 2021, 07:16 Wat me verontrust is dat Mmaee in Kortrijk de voorkeur kreeg op Sankhon in de kern en zelfs speelminuten kreeg. Het waren er maar een paar, maar elke minuut is er één te veel.

Het absolute doemscenario zou kunnen zijn dat Mmaee wordt gezien als vervanger van Pol Garcia.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Sankhon zou geblesseerd zijn... wacht nog steeds op iemand die dit kan bevestigen 😅
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Jones »

Stvv_eng schreef: 22 jan 2021, 07:21
Bartman schreef: 22 jan 2021, 07:16 Wat me verontrust is dat Mmaee in Kortrijk de voorkeur kreeg op Sankhon in de kern en zelfs speelminuten kreeg. Het waren er maar een paar, maar elke minuut is er één te veel.

Het absolute doemscenario zou kunnen zijn dat Mmaee wordt gezien als vervanger van Pol Garcia.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Sankhon zou geblesseerd zijn... wacht nog steeds op iemand die dit kan bevestigen 😅
Twijfel ik aan, was eergisteren op de matchdag aan het lopen op het speelhof
Plaats reactie