Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STimVV »

Stvv_eng schreef: 03 feb 2021, 13:03
STimVV schreef: 03 feb 2021, 12:23 Ivm Pius: rechtsvoetig of linksvoetig. Das toch wel straf...
Check dit you-tubefilmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=kGCvpcwRU8A

Is de 1e keer ooit, denk ik, dat ik niet kan zeggen of een nieuwe speler van ons links-of rechtsvoetig is op basis van een filmpje.
Na een paar minuten was ik overtuigd aan het raken dat hij rechtsvoetig was. Maar naar het eind van het filmpje speelt hij wat meer aan de linkse kant en gebruikt hij zijn linker weer meer. Het maakt hem precies echt niets uit. Je kan zeggen dat hij tweevoetig is, maar bij elke speler zal de éne voet toch altijd beter zijn dan den andere. Zeker bij het uitvoetballen onder druk is dat belangrijk. Maar het blijft voor mij een vraagteken...
Kijk en oordeel zelf.
Ik kan hier nog steeds niks uit afleiden :D
Top voor centraal in een driemansdefensie als je het mij vraagt... Kan iedere kant uit
Ik heb er gisteren nog es speciaal op gelet. Onmogelijk om te zeggen of hij van nature links of rechtsvoetig is. Hij twijfelt niet om langere en middellange crosspassen te geven met links én rechts.
We hebben trouwens nog nen 2e speler die "speciaal" is op dat vlak: Brüls.
Vorige week draaide hij met links een bal in de winkelhaak, en gaf hij met rechts de assist op die stilstaande fase. Als je de stilstaandes fases met rechts doet is dat normaal gezien je voorkeurvoet. Maar gisteren nam hij dan weer een corner met links... :zot:
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Antismurf »

Nakamura vertrekt, wellicht naar een club in Oostenrijk. Huurkost die wegvalt voor een speler die weinig aan de bak kwam.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Antismurf schreef: 08 feb 2021, 11:34 Nakamura vertrekt, wellicht naar een club in Oostenrijk. Huurkost die wegvalt voor een speler die weinig aan de bak kwam.
Benieuwd wat daarvan nog gaat komen, had toch wel genoeg talent. Zijn laatste goal voor ons toonde dat toch ook aan. In Japan geloven ze nog steeds dat hij een groter talent heeft dan Kamada.

Heeft ook wel pech gehad hier. Eerst de onbekwame Muscat, en bij Maes al vrijwel meteen een zware blessure opgelopen.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STVV-fan »

Antismurf schreef: 08 feb 2021, 11:34 Nakamura vertrekt, wellicht naar een club in Oostenrijk. Huurkost die wegvalt voor een speler die weinig aan de bak kwam.
Spijtig. Keito is een talent, maar hij speelt op een positie waar Ito en Lee ook al speelden.

Keito is een speler die het moet hebben van centraal te komen en op doel te schieten.

Als de Japanners nog talenten wensen te halen uit Japan (Kyosuke Tagawa, Daizen Maeda, Shinnosuke Nakatani... ;) :cool:) , denk ik dat ze nu beter eens langs Maes passeren om te kijken of hij ze kan gebruiken.

Als je Maes carte blanche geeft over de profielen en de namen ( naar volgend seizoen toe), dan denk ik wel dat je hier en daar een Japanner ertussen kan schuiven.

Waar blijven die contractverlengingen voor Konaté en Nazon btw?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 08 feb 2021, 13:00
Antismurf schreef: 08 feb 2021, 11:34 Nakamura vertrekt, wellicht naar een club in Oostenrijk. Huurkost die wegvalt voor een speler die weinig aan de bak kwam.
Spijtig. Keito is een talent, maar hij speelt op een positie waar Ito en Lee ook al speelden.

Keito is een speler die het moet hebben van centraal te komen en op doel te schieten.

Als de Japanners nog talenten wensen te halen uit Japan (Kyosuke Tagawa, Daizen Maeda, Shinnosuke Nakatani... ;) :cool:) , denk ik dat ze nu beter eens langs Maes passeren om te kijken of hij ze kan gebruiken.

Als je Maes carte blanche geeft over de profielen en de namen ( naar volgend seizoen toe), dan denk ik wel dat je hier en daar een Japanner ertussen kan schuiven.

Waar blijven die contractverlengingen voor Konaté en Nazon btw?
Misschien komen die er niet en zijn ze op zoek naar andere profielen.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Traint onze nieuwe Japanse rechtsachter al mee ?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door AirMontella »

Er zijn wel wat interessante Belgen wiens contract deze zomer afloopt. Vermoedelijk zullen ze daar ook wel in aan het rondkijken zijn.

Isaac Mbenza (wellicht onhaalbaar) - 24 - rechts/linksbuiten/aanvaller
Massimo Bruno
Daan Heymans (vind ik een must)
Anthony D'Alberto (rechtsachter, nu basisspeler bij Moreirense in Portugese eerste klasse)
Pierre-Yves Ngawa
Lucas Schoofs
Of een gokje wagen op Ismail Azzaoui
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

Kan niemand ons vertellen of Hashuoka al meetraint ??
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Elgromi »

Jones schreef: 10 feb 2021, 23:24 Kan niemand ons vertellen of Hashuoka al meetraint ??
Zit of zat die niet in quarantaine?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Hashioka heeft vandaag voor het eerst getraind.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Bartman »

Halenaar schreef:Hashioka heeft vandaag voor het eerst getraind.
Hopelijk kan hij meteen voor de nodige kwaliteitsinjectie zorgen op de rechterflank. Is hij al speelgerechtigd ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door STVV-fan »

Het is niet ondenkbaar dat komende zomer de volgende spelers zullen vetrekken:
-Steppe
-Sankhon
-Asamoah
-Suzuki (eventueel)

Dus willen de usual suspects aub van nu al beginnen te zeiken dat: 'het uitverkoop is', 'sterkhouders voor een appel en een ei verkocht worden' en 'de vervangers dikke brol zijn'.

Kwestie dat we die zever al achter de rug hebben tegen de zomer
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door enerkey »

Goed idee dan kan er in de zomer alvast gezeurd worden over de winterverkoop.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Jones »

STVV-fan schreef: 11 feb 2021, 19:50 Het is niet ondenkbaar dat komende zomer de volgende spelers zullen vetrekken:
-Steppe
-Sankhon
-Asamoah
-Suzuki (eventueel)

Dus willen de usual suspects aub van nu al beginnen te zeiken dat: 'het uitverkoop is', 'sterkhouders voor een appel en een ei verkocht worden' en 'de vervangers dikke brol zijn'.

Kwestie dat we die zever al achter de rug hebben tegen de zomer
Anticiperen he. Op de middenste 2 zeker. 2 betere in de plaats met een beter profiel. (Gestalte, grinta, techniek, ...liefst voetbalbelg en/of competitie kennen)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

De kop is eraf voor nieuwkomer Daiki Hashioka. Hij trainde vanochtend een eerste keer met de kanaries. Dat komt omdat hij eerst veertien dagen quarantaine moest uitzitten. Peter Maes kan de Japanner -wiens transfer eigenlijk al voor dienst komst werd onderhandeld- naar eigen zeggen nog niet taxeren. “Daarvoor is het natuurlijk veel te vroeg dag. Dat hij kwaliteiten heeft staat buiten kijf. Maar dat hij nog wat tijd zal nodig hebben, staat evenzeer buiten kijf”.
Plaats reactie