Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door lindoke »

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... /02/?amp=1

Toch wel spijtig dat die hier nooit een contract gekregen heeft.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door stvvilvoorde »

Zeker omdat we op die moment en het half seizoen sindsdien een belgenprobleem en gewoonweg geen rechtsback hadden;

Daags voor de ploegstage in Nederland was hij wel aanwezig op een berucht lockdownfeest.
Hij had bij wijze van spreke heel onze kern kunnen besmetten.
Maar moest dat een issue geweest zijn, dan hadden ze hem wsl stante pede naar huis gestuurd, dus het zou me verbazen moesten ze er toen al weet van gehad hebben.
Anneke
Berichten: 112
Lid geworden op: 10 aug 2011, 13:27

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Anneke »

Qua zomertransfers moeten er sowieso al enkele uitgaande transfers zijn: Wolke, Matsubara, Ito, Balongo..

Qua inkomende transfers:
1. goede balvaste spits met diepgang. Niet haalbaar, maar voor mij mogen ze eens diep in de buidel tasten voor een Chuba Akpom. Is misschien niet realistisch, maar toch..

2. een aanvallende middenvelder/10 zoals vb.: Ataru Esaka
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Na twee wedstrijden waar hij uit de selectie viel kreeg Colombatto gisteren zijn eerste basisplaats bij zijn nieuwe ploeg. Maakte de 90min vol, maar verloor wel.

Lee is al vijf matchen op een rij niet geselecteerd geweest.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Anneke schreef: 04 mar 2021, 15:28 Qua zomertransfers moeten er sowieso al enkele uitgaande transfers zijn: Wolke, Matsubara, Ito, Balongo..

Qua inkomende transfers:
1. goede balvaste spits met diepgang. Niet haalbaar, maar voor mij mogen ze eens diep in de buidel tasten voor een Chuba Akpom. Is misschien niet realistisch, maar toch..

2. een aanvallende middenvelder/10 zoals vb.: Ataru Esaka
Akpom?
Laat die misschien er maar tussen uit.
Die zal enkel voor Brugge nog ‘misschien’ haalbaar kunnen zijn als beide van veel water bij de wijn houden.

Qua type zou het volledig zijn wat we nodig hebben, maar Elke club zoekt zo iemand spijtig genoeg.

Een 10 vind ik niet nodig. Bruls is meer dan goed genoeg en hoeft niet door weer een Japanner vervangen te worden.
Dan veel liever iemand om centraal op het middenveld wat kracht en rust bijbrengt. En liefst ook verticaal naar voor kan spelen.

EN FLANKEN AUB
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Tompie »

Chuba Akpom is vooral invaller bij Middlesbrough, nummer 9 in de Engelse Championship (2de klasse) . Heb die hype rond hem eerlijk gezegd nooit begrepen. Voor ons zou het momenteel zeker een nuttige speler zijn, daar niet van.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door BoemBoem »

Tompie schreef: 04 mar 2021, 19:27 Chuba Akpom is vooral invaller bij Middlesbrough, nummer 9 in de Engelse Championship (2de klasse) . Heb die hype rond hem eerlijk gezegd nooit begrepen. Voor ons zou het momenteel zeker een nuttige speler zijn, daar niet van.
Mea culpa.

Ik dacht dat ik hem onlangs had zien scoren in de Europa league.
Desalniettemin denk ik dat het nog te hoog gegrepen is voor ons, spijtig genoeg.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Krisaias »

BoemBoem schreef: 04 mar 2021, 20:17
Tompie schreef: 04 mar 2021, 19:27 Chuba Akpom is vooral invaller bij Middlesbrough, nummer 9 in de Engelse Championship (2de klasse) . Heb die hype rond hem eerlijk gezegd nooit begrepen. Voor ons zou het momenteel zeker een nuttige speler zijn, daar niet van.
Mea culpa.

Ik dacht dat ik hem onlangs had zien scoren in de Europa league.
Desalniettemin denk ik dat het nog te hoog gegrepen is voor ons, spijtig genoeg.
Dat was vorig seizoen, toen hij nog bij PAOK zat, tegen Ajax trouwens.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Halenaar »

Kent u Cyle Larin nog? De 25-jarige Canadees speelde vorig jaar nog voor Zulte Waregem en ging daar vlammend van start, met zeven doelpunten en evenveel assists voor nieuwjaar. Vervolgens begon de motor evenwel wat te sputteren, waarop Essevee besloot om de aankoopoptie van 2,5 miljoen niet te lichten.

Nadien werd de gehuurde spits van Besiktas nog gelinkt aan Anderlecht, Antwerp en zelfs STVV, maar uiteindelijk keerde hij terug naar zijn moederclub in Istanbul. Met succes, want daar is Larin dit seizoen al goed voor 16 goals in 30 optredens. Prestaties die blijkbaar interesse wekken vanuit de Premier League, aldus Sabah.

Volgens het Turkse medium bereidt niemand minder dan West Ham United, momenteel knap vierde in Engeland, namelijk een bod van maar liefst 15 miljoen voor op de 31-voudig international. Of hoe Larin komende zomer een absolute toptransfer kan versieren. En ze aan de Gaverbeek dus toch nog eens stevig zullen vloeken.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Elgromi »

Junior Pius kreeg op de site whoscored man off the match, kan me er wel in vinden, kwam heel secuur over. Na zwakke match tegen oostende, ookwel de revelatie van het seizoen kwam hem deze kwer goed uit de verf. Hopelijk volgende match weer en dan hebben we toch wel 4 goede verdigers gewoon. We geven ook niet veel weg vind ik laatste tijd alleen ongelukkige goalen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Wintertransfers Seizoen 2020-2021

Bericht door Stvv_eng »

Stvv_eng schreef: 01 jan 2021, 11:51 Nu ze toch meelezen haal Kaoru Mitoma snel erbij :D Als deze man op de 10 kan spelen mogen Lee, Ito en Nakamura in de deal betrokken worden :lol:
Goeie speler die ik al genoemd had op 1 januari, maar dus onhaalbaar als een Brighton zich mengt in de strijd
Plaats reactie