Nieuwe trainer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vdl »

KNRI schreef: 08 dec 2020, 20:53
STimVV schreef: 08 dec 2020, 18:00 Bekijk allemaal effe het interview met Maes op de stvv-facebook. Van na zijn 1e veldtraining.
Top. Dit is wat WE (!) nodig hebben.
Ik voel aan mezelf dat ik zaterdag heel anders naar de match zal kijken. Ik kan er weer terug écht achter staan. Dit MOET een nieuwe start zijn en het einde van de negatieve spiraal.
Inderdaad.
Feels good. Hou er een serieus ´brepoels-gevoel' aan over.
Hopelijk volgen de resultaten nu snel.
Wil niet spreken over zijn ambitie, maar over onze ambitie, de man kan het uitleggen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jan Bulder »

Brepoels, is Brepoels: onevenaarbaar.

Maar Maes weet waar het over gaat. En ge hebt het gevoel dat het 'ene van ons' is.

Dat is geen garantie op succes, maar al heel veel waard.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jones »

Brepoels T2 en je hebt het volk nog meer op handen.
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Nieuwe trainer

Bericht door pat@ »

BoemBoem schreef: 08 dec 2020, 19:59
pat@ schreef: 08 dec 2020, 16:18
droopy schreef: 08 dec 2020, 15:26 Wie wordt nu T2 en physical coach?
Heeft Maes geen vaste assistenten?

Zo’n Bernd Thijs lijkt mij wel ok


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kunnen we Traini niet overtuigen om terug verder te doen als physical?
Vandervee is toch genoemd als T2?
Waarom zou je dat doen?
Heb verschillende keren gelezen dat hij ook zo maar wat deed. Gegevens via de hartslagmeters niet kon uitlezen, geen feedback naar de spelers over deze gegevens gaf en geen individueel aangepaste schema’s gaf aan spelers.
Ik denk dat er wel betere te vinden zijn voor zijn job, als deze dingen kloppen natuurlijk.
Ik heb dat nergens opgevangen /gelezen. Wel dat hij goed in de groep lag. Als hetgene klopt wat jij verteld dan is het natuurlijk de normaalste zaak dat we niet meer aan hem denken.
BoemBoem
Berichten: 2954
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Nieuwe trainer

Bericht door BoemBoem »

pat@ schreef: 08 dec 2020, 22:17
BoemBoem schreef: 08 dec 2020, 19:59
pat@ schreef: 08 dec 2020, 16:18
droopy schreef: 08 dec 2020, 15:26 Wie wordt nu T2 en physical coach?
Heeft Maes geen vaste assistenten?

Zo’n Bernd Thijs lijkt mij wel ok


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kunnen we Traini niet overtuigen om terug verder te doen als physical?
Vandervee is toch genoemd als T2?
Waarom zou je dat doen?
Heb verschillende keren gelezen dat hij ook zo maar wat deed. Gegevens via de hartslagmeters niet kon uitlezen, geen feedback naar de spelers over deze gegevens gaf en geen individueel aangepaste schema’s gaf aan spelers.
Ik denk dat er wel betere te vinden zijn voor zijn job, als deze dingen kloppen natuurlijk.
Ik heb dat nergens opgevangen /gelezen. Wel dat hij goed in de groep lag. Als hetgene klopt wat jij verteld dan is het natuurlijk de normaalste zaak dat we niet meer aan hem denken.
Zoals in de krant enkel de datum klopt, zal het op de verschillende rioolwebsites wel niet beter aan toe gaan.

We zien wel wie het wordt ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Nieuwe trainer

Bericht door voetballiefhebber »

Ik ben uiterst positief over de aanstelling van Peter Maes. Maar, we moeten ook realistisch zijn. Je zit met een kern die heel onevenwichtig is.

Dan heb je de concurrentie die ook niet stilzit. STVV is erg laat op de proppen gekomen met Maes en dan moet je nog de transfermarkt opgaan om nog wat spelers te gaan halen. Veel tijd is er niet meer, want W.Beveren zit in de flow, ook Zulte Waregem vond eindelijk het juiste evenwicht en is weer beter bezig de laatste weken. KV Mechelen heeft best een goede ploeg, maar daar zit de efficiëntie momenteel niet mee.
Welke ploeg we in Moeskroen na Nieuwjaar zien is ook twijfelachtig. Oostende is ook al ver weg. AA Gent blijft daar uiteraard niet staan.
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Yellow Feaver »

Armand Schreurs schreef: 08 dec 2020, 20:08
Yellow Feaver schreef: 08 dec 2020, 13:32
enrique schreef: 08 dec 2020, 12:39
Yellow Feaver schreef: 08 dec 2020, 00:11 Herman Schreurs als sportanalist...Ik zal het nooit begrijpen. Die man weet zelden waar het over gaat. Het is al een prestatie dat hij niet over zichzelf begon.
Meekers oogde erg zenuwachtig, maar komt vaak zo over op TV. Zelfs een vrij stoutmoedige uitspraak over zijn persoonlijke situatie. Wat er gezegd is ligt in de lijn met wat ik in de gesprekken met bestuur ondervond...de boodschap is aangekomen en Tatheisi staat onder druk van DMM. Maar laat ons niet te vlug victorie kraaien, alles kan blijkbaar heel snel draaien.

Ook opvallend hoe TVL hiermee omgaat: reporter live ter plaatse, Racing Genk dat net een clubrecord vestigde helemaal naar de achtergrond geduwd.

De grote gelatenheid is vandaag een heel klein beetje verminderd. Het heeft geen plaats gemaakt voor woede, maar zelfs voor een sprankeltje hoop.
Wie is Herman Schreurs?
Inderdaad foutje, Armand Schreurs.
Merci😊
U en ik publieklijk debatteren over voetbal. Dreams come true!
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jean-Paul »

voetballiefhebber schreef: 08 dec 2020, 23:07 Ik ben uiterst positief over de aanstelling van Peter Maes. Maar, we moeten ook realistisch zijn. Je zit met een kern die heel onevenwichtig is.

Dan heb je de concurrentie die ook niet stilzit. STVV is erg laat op de proppen gekomen met Maes en dan moet je nog de transfermarkt opgaan om nog wat spelers te gaan halen. Veel tijd is er niet meer, want W.Beveren zit in de flow, ook Zulte Waregem vond eindelijk het juiste evenwicht en is weer beter bezig de laatste weken. KV Mechelen heeft best een goede ploeg, maar daar zit de efficiëntie momenteel niet mee.
Welke ploeg we in Moeskroen na Nieuwjaar zien is ook twijfelachtig. Oostende is ook al ver weg. AA Gent blijft daar uiteraard niet staan.
Eigenlijk zijn we al dik een maand te laat met de aanstelling van een trainer die de puntjes op de i zet.
Na Beerschot was het duidelijk dat de mot onder de spelers zat en dat iedereen zomaar wat deed.
Verder aanmodderen had geen zin meer.
Een bestuur dat zijn team zo diep ziet zakken en de controle over de spelers verliest en diezelfde spelers niet het niveau halen van een modale eersteklasser dan moet je kort op de bal en man zitten.
Groenwit
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2011, 23:05

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Groenwit »

Peter Maes, toptrainer die jullie ongetwijfeld in 1A zou houden :toppie: . Wordt in de media ook buitenproportioneel hard aangepakt voor zijn rol in Propere Handen, als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Ivan Leko.

Schijnbaar wil STVV onze kegelzetter Davy Heymans binnenhalen om de technische staf te versterken. Zeker doen, we zijn hem liever kwijt dan rijk :mrgreen: . Die heeft ons destijds de promotie naar 1A gekost door de boel te saboteren en brengt als T3 niets bij.

De CFG zal Heymans allicht probleemloos laten gaan, over Stefan Winters zal er wat steviger onderhandeld moeten worden. Ondanks dat geld niet echt een probleem is voor ons, lijkt de CFG me niet de leukste partij om mee te onderhandelen :mrgreen: .
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jean-Paul »

Groenwit schreef: 09 dec 2020, 07:36 Peter Maes, toptrainer die jullie ongetwijfeld in 1A zou houden :toppie: . Wordt in de media ook buitenproportioneel hard aangepakt voor zijn rol in Propere Handen, als je dat bijvoorbeeld vergelijkt met Ivan Leko.

Schijnbaar wil STVV onze kegelzetter Davy Heymans binnenhalen om de technische staf te versterken. Zeker doen, we zijn hem liever kwijt dan rijk :mrgreen: . Die heeft ons destijds de promotie naar 1A gekost door de boel te saboteren en brengt als T3 niets bij.

De CFG zal Heymans allicht probleemloos laten gaan, over Stefan Winters zal er wat steviger onderhandeld moeten worden. Ondanks dat geld niet echt een probleem is voor ons, lijkt de CFG me niet de leukste partij om mee te onderhandelen :mrgreen: .
Toptrainer inderdaad en ben zeker tevreden dat Peter voor onze club heeft gekozen.
Wat betreft zijn ontvangsten, dat was wel degelijk zijn salaris en zijn bazen bepaalden hoe ze hem gingen uitbetalen, tja wat moet je doen om je eigen verdiensten te ontvangen want tenslotte had hij daarvoor diensten gedaan voor zijn baas.
In eerste instantie moeten zijn werkgever en manager aansprakelijk gesteld worden want zij hebben aangezet om Peter uit te betalen met geld dat niet ingeboekt stond en dat is dus belastingfraude.
Op de som die Maes ontvangen heeft moet hij natuurlijk bij de belastingen het ontvangen kapitaal van dat jaar inboeken en zo ook zijn bijdrage doen.
Niet vergeten dat er in België miljarden verdwijnt via legale en illegale wegen doorheen gans Europa en de hele wereld en de Europese staat laat dat ook oogluikend toe.
Ook niet vergeten dat multinationals steun ontvangen van fondsen die daar helemaal niet voor dienen.
De regering Jan Jambon en met name de vlaamse overheid trok dit jaar 34,5 miljoen euro uit het klimaatfonds om dit aan Exxon Mobile te steunen, een multinational met een omzet van 20 miljard dollar. Dit klimaatfonds dient om te investeren in electrisch vervoer en allerhande ecologische voorzieningen.
Dat zijn dan mensen die dat uitvoeren en die ons de wet moeten voorschrijven.
Mensen met slechte bedoelingen heb je nu eenmaal in onze maatschappij, zelfs bij de beleidsmakers en de wetshouders en dat vertaalt zich natuurlijk ook in de voetbalwereld.
Maar ik ben tevreden dat we opnieuw een Belgische trainer mogen voorstellen en dan nog eens een Limburger , laat ons hopen dat deze trend zich ook zal verderzetten om Belgische en als het kan streekeigen spelers aan te trekken.
Stvv MOET Stvv blijven .
Groetjes en succes bij Lommel.
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Stan »

STimVV schreef: 08 dec 2020, 18:00 Bekijk allemaal effe het interview met Maes op de stvv-facebook. Van na zijn 1e veldtraining.
Top. Dit is wat WE (!) nodig hebben.
Ik voel aan mezelf dat ik zaterdag heel anders naar de match zal kijken. Ik kan er weer terug écht achter staan. Dit MOET een nieuwe start zijn en het einde van de negatieve spiraal.
In zijn interview zegt Maes: "... genoeg kwaliteit om resultaat te kunnen spelen ...". Dat belooft voor de komende transfers.
sintruin 373
Berichten: 19
Lid geworden op: 19 okt 2020, 16:04
Supporter van: stvv

Re: Nieuwe trainer

Bericht door sintruin 373 »

Peter Maes binnen halen is een zeer goede keuze .hij heeft veel ervaring en kent de competitie als geen ander
Met een trainer zoals Peter Maes is het handiger om in onderhandeling te gaan met spelers die een meerwaarde kunnen zijn voor STVV
EN wees maar zeker dat hij al wel een lijstje klaar heeft van spelers waar hij in het verleden mee gewerkt heeft .
Groenwit
Berichten: 77
Lid geworden op: 24 okt 2011, 23:05

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Groenwit »

Stan schreef: 09 dec 2020, 10:01
STimVV schreef: 08 dec 2020, 18:00 Bekijk allemaal effe het interview met Maes op de stvv-facebook. Van na zijn 1e veldtraining.
Top. Dit is wat WE (!) nodig hebben.
Ik voel aan mezelf dat ik zaterdag heel anders naar de match zal kijken. Ik kan er weer terug écht achter staan. Dit MOET een nieuwe start zijn en het einde van de negatieve spiraal.
In zijn interview zegt Maes: "... genoeg kwaliteit om resultaat te kunnen spelen ...". Dat belooft voor de komende transfers.
Wat Peter Maes in dat goed half jaar Lommel heeft gerealiseerd heb ik er in al die jaren als fan nog maar weinigen zien doen.

Hij haalde echt meer dan het maximale uit een zeer beperkte groep. Tijdens de winterstop krijg hij wel wat versterking maar die heeft hij eigenlijk nauwelijks gebruikt.

Onder Maes hebben we 2 keer verdiend met 1-0 gewonnen van Beerschot en ook Lokeren met 1-0 verslagen. Dankzij die overwinningen zijn we er uiteindelijk in gebleven en zonder corona hadden we zelfs Play Off 2 gespeeld. Dat terwijl het er bij zijn aanstelling zee benard uit zag.

Het voetbal was vaak niet om aan te zien, maar de vechtlust en mentaliteit op het veld (gekoppeld aan de resultaten) maakten alles goed.

Ik ben er ook van overtuigd dat we met Peter Maes momenteel een stuk hoger zouden staan in het klassement...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1426
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door zipke373 »

Stan schreef: 09 dec 2020, 10:01
STimVV schreef: 08 dec 2020, 18:00 Bekijk allemaal effe het interview met Maes op de stvv-facebook. Van na zijn 1e veldtraining.
Top. Dit is wat WE (!) nodig hebben.
Ik voel aan mezelf dat ik zaterdag heel anders naar de match zal kijken. Ik kan er weer terug écht achter staan. Dit MOET een nieuwe start zijn en het einde van de negatieve spiraal.
In zijn interview zegt Maes: "... genoeg kwaliteit om resultaat te kunnen spelen ...". Dat belooft voor de komende transfers.
Ik vermoed dat die uitspraak eerder bedoeld is als de nul houden en zien of er af en toe een goal uit de bus valt voor ons... Natuurlijk wat ongelukkig als het bestuur meeleest.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jacques »

In het interview in hbvl zegt hij evenzeer het volgende:
Wat is er volgens jou in de voorbije maanden fout gelopen waardoor deze club nu tegen de degradatie vecht?

“Daar gaat een heel proces aan vooraf. Op een bepaald moment kom je in verval en dan draaien de zaken vaak in je nadeel uit. Aanvankelijk zijn dat kleine dingen, maar die worden na verloop van tijd uitvergroot. De situatie in deze spelerskern is niet simpel. Het wordt belangrijk om de volledige selectie te evalueren in de resterende vier wedstrijden voor Nieuwjaar. Dan kunnen we onze conclusies trekken voor de heel belangrijke maand januari. In die maand wordt bepaald wie zich zal redden en wie voor de prijzen zal meespelen.”

Je kan moeilijk op je eerste werkdag al een aantal spelers bij het huisvuil zetten, zelfs iemand die de reputatie heeft (zeer) hard en een brulboei te zijn doet dat niet. Laat dat maar over aan het forum en laat de man zijn werk doen zonder op basis van 1 zin al meteen conclusies te trekken over eventuele transfers. Er zijn voor nieuwjaar nog vier wedstrijden te spelen, drie moeilijke en een tegen een rechtstreekse concurrent. Die ga je sowieso met de huidige kern moeten afwerken en dus is het belangrijk dat je de groep eerst en vooral meekrijgt in je verhaal. In januari kan je dan doorselecteren.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie