Nieuwe trainer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Muscat krijgt vanavond/ morgen zijn C4, Van Winckel neemt het over. Net ook bevestigd op Twitter door een journalist: https://twitter.com/PerroneMarcell1/sta ... 8011956240

Mijn ideale trainer op dit moment: Stijn Vreven. Kind van het huis, motivator pur sang en weet als geen ander het publiek mee op te zwepen. En dat gaan we enorm hard nodig hebben de komende tijd.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Oscar »

Vreven is niet vrij op dit ogenblik en Vercauteren die komt nooit naar STVV, daar voelt die zich te goed voor.
Misschien Peter Maes proberen, kan wel een ploeg vormen denk ik en heeft goesting om terug te beginnen in
het voetbal.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Bartman »

Stijn Vreven, Yannick Ferrera of Wouter Vrancken

Maar de stijl van die arrogante Japanners indachtig zou het zomaar eens een Afrikaan kunnen worden.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Laatst gewijzigd door Tompie op 02 dec 2020, 08:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongepaste belediging
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Nieuwe trainer

Bericht door voetballiefhebber »

Stijn Vreven en Wouter Vrancken zijn niet vrij.

Peter Maes of Glen De Boeck zijn dat wel dacht ik. Hopelijk weer geen onbekende Japanner of dergelijke. Moet iemand zijn die vertrouwd is met het Belgisch voetbal. Laat die man mee het profiel bepalen van de versterkingen. Als hij STVV erin kan houden, wordt zijn contract automatisch verlengd.
Stuur hem op pad om de spelers te overtuigen om naar STVV te komen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jan Bulder »

Nu gaan we zien of ze bij DMM iets begrepen hebben van het falen van de voorbije jaren en de onvrede bij de fans.

Ik gok op neen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tesneusdoek »

Eerst en vooral Tateishi buiten of tenminste sportief gemuilbekt. Dan Jacky Matthijssen halen, als die zijn contract bij de bond dat toelaat. Heeft volgens mij al verschillende keren open gesolliciteerd naar de job door aan te klagen wat er misloopt bij STVV en kan dankzij zijn werk voor de U21 jonge spelers waar hij de waarde van kent, overtuigen om naar hier te komen. Dat moet zelfs voor DMM een goede move zijn (jonge spelers met een groeiende meerwaarde als ze bij STVV spelen en de boel helpen redden). Voeg daar dan een drietal ervaren spelers bij die onmiddelijk inzetbaar zijn en die Jacky wel zal kunnen overtuigen en er is weer hoop. :stvv:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Nieuwe trainer

Bericht door STimVV »

Ik heb Peter Maes altijd een trainer gevonden die goed zou passen bij STVV. Maar dat was dan wel 5j geleden.
Misschien is zijn tijd voorbij, of misschien is hij enkel beter geworden en moet hij die kans krijgen.
Hij is 2 jaar jonger dan Brys, dus de leeftijd lijkt me geen probleem op voorwaarde dat hij nog "mee" is.
Een jonge T2 die een meerwaarde kan geven op dat vlak, zoals Charai en Verbist dat doen bij Brys, is aangewezen.
Peter Maes T1 + Vince Euvrard (of Bernd Thys) als T2?
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 253
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Antismurf »

Halenaar schreef: 01 dec 2020, 19:49 Muscat krijgt vanavond/ morgen zijn C4, Van Winckel neemt het over. Net ook bevestigd op Twitter door een journalist: https://twitter.com/PerroneMarcell1/sta ... 8011956240

Mijn ideale trainer op dit moment: Stijn Vreven. Kind van het huis, motivator pur sang en weet als geen ander het publiek mee op te zwepen. En dat gaan we enorm hard nodig hebben de komende tijd.
De beloftentrainer neemt over? Dan hebben ze dus weer geen plan B. En ik maar denken dat Japanners zo georganiseerd waren?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Bernd Hollerbach nieuwe trainer volgens Sporza.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Nieuwe trainer

Bericht door stvvilvoorde »

Ik hoop voor het beste, maar vrees voor het ergste.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jacques »

Idem. Als ze met Hollerbach afkomen, zie ik daarin een bewijs dat Tateishi en Pinto de kern van het probleem zijn.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jacques »

STimVV schreef: 01 dec 2020, 20:44 Ik heb Peter Maes altijd een trainer gevonden die goed zou passen bij STVV. Maar dat was dan wel 5j geleden.
Misschien is zijn tijd voorbij, of misschien is hij enkel beter geworden en moet hij die kans krijgen.
Hij is 2 jaar jonger dan Brys, dus de leeftijd lijkt me geen probleem op voorwaarde dat hij nog "mee" is.
Een jonge T2 die een meerwaarde kan geven op dat vlak, zoals Charai en Verbist dat doen bij Brys, is aangewezen.
Peter Maes T1 + Vince Euvrard (of Bernd Thys) als T2?
Idee is niet slecht, maar geen fan van Maes na zijn gedoe met Veljkovic. Zet Mathijssen ipv Maes en ik ben akkoord. Maar gaat niet gebeuren.
Overdrijven is een kunst
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Positivo »

Jacques schreef: 01 dec 2020, 22:09 Idem. Als ze met Hollerbach afkomen, zie ik daarin een bewijs dat Tateishi en Pinto de kern van het probleem zijn.
Waarom ?
Die ZIJN het probleem
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jacques »

Lijkt me het type coach dat wel wil dansen naar de pijpen van het bestuur. Amper ervaring in België op een bizarre passage in Moeskroen na. Geen herkenbaarheid, zal de kloof tussen bestuur en fans niet kunnen dichten. Tout court niet het profiel waar fans op hopen.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Nieuwe trainer

Bericht door voetballiefhebber »

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bernd_Hollerbach

Hollerbach was ook veelal assistent-coach. De situatie bij Moeskroen was ook al zo vreemd destijds. Men wou hem toen zelfs ontslaan en ineens was hij toch genezen.

Hier heb ik grote vragen bij. Dan had ik veel liever Storck gehad, maar die heeft ook al een club natuurlijk.
Plaats reactie