Nieuwe trainer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Stvv_eng »

Tateishi en Pinto zullen nu ook wel doorhebben hoe extreem de situatie is. Het zou me verbazen moesten ze niet naar Maes luisteren. Het is tenslotte hun vermogen dat een serieuse deuk krijgt moesten we degraderen. Ik hoop alleen dat de transfers die Maes doet ook effectief een invloed zullen hebben. Moesten we ons redden en die transfers niks blijken dan moeten we ook niet hopen datMaes in de zomer weer inspraak zal krijgen.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tesneusdoek »

https://re-how.net/all/817419/

Hier een "press release" dat op Japanse sites circuleert.

Sint-Truiden VV - Notice of future team staff system
……………………………………………………………………………………………
STVV is pleased to announce the appointment of Belgian Davy Heymans as assistant coach and Belgian Stefen Winters as physical coach. The two will participate in the team training on December 11th.

STVV ≪Top team future team staff system≫
● Director: Peter Maes / Belgium
● Assistant Coach: Davy Heymans / Belgium
● Physical Coach: Stefen Winters / Belgium
● GK coach: Jurgen De Braekeleer / Belgium
● Video Analyst: Yasuro Osato / Japan
■ Director Peter Maes
Date of Birth: June 1, 1964
Nationality: Belgium
■ Davy Heymans Assistant Coach
Date of Birth: August 7, 1978
Nationality: Belgium
■ Stefen Winters Physical Coach
Date of Birth: July 7, 1985
Nationality: Belgium
■ Jurgen De Braekeleer GK coach (Jurgen De Braekeleer)
Date of Birth: April 21, 1968
Nationality: Belgium
■ Yasuro Osato Video Analyst
Date of birth: April 20, 1991
Nationality: Japan
[What is Sint-Truiden VV (STVV)]
A soccer club that belongs to the Belgian Pro League Division 1 founded in 1924. In November 2017, the limited liability company DMM.com acquired management rights. Former FC Tokyo GM Takayuki Tateishi became CEO in 2018. The five pillars are strengthening top teams, enhancing academies, building new business schemes, expanding stadiums, and technological innovation through the introduction of IT. Schmidt Daniel (formerly Vegalta Sendai), Yuma Suzuki (formerly Kashima Antlers), Tatsuya Ito (formerly Hamburger SV), Ko Matsubara (formerly Shimizu S-Pulse), Keito Nakamura (formerly Gamba) Osaka) belongs.
The 2019-20 season ended in 12th place with 33 points (9 wins, 6 draws, 14 losses / goals-17 / 33, 50 goals)
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 15 dec 2020, 11:32 Tateishi en Pinto zullen nu ook wel doorhebben hoe extreem de situatie is. Het zou me verbazen moesten ze niet naar Maes luisteren. Het is tenslotte hun vermogen dat een serieuse deuk krijgt moesten we degraderen. Ik hoop alleen dat de transfers die Maes doet ook effectief een invloed zullen hebben. Moesten we ons redden en die transfers niks blijken dan moeten we ook niet hopen datMaes in de zomer weer inspraak zal krijgen.
Maes zal geen enkel transfer doen vrees ik, die mannen geven hun portefeuille niet uit handen.
Transfers komen steeds uit dezelfde hoek,er zal wel steeds iets blijven plakken, want de meeste spelers hebben teveel gekost naar hun waarde.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 15 dec 2020, 11:32 Tateishi en Pinto zullen nu ook wel doorhebben hoe extreem de situatie is. Het zou me verbazen moesten ze niet naar Maes luisteren. Het is tenslotte hun vermogen dat een serieuse deuk krijgt moesten we degraderen. Ik hoop alleen dat de transfers die Maes doet ook effectief een invloed zullen hebben. Moesten we ons redden en die transfers niks blijken dan moeten we ook niet hopen datMaes in de zomer weer inspraak zal krijgen.
Maar volgens u hadden ze toch goede transfers gedaan en hadden ze niet teveel betaald voor hun spelers, maar was het Brijs zijn schuld dat ze mislukt waren.
Toch raar dat zoveel trainers later het steeds slechter gaat.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Stvv_eng »

vdl schreef: 16 dec 2020, 02:01
Stvv_eng schreef: 15 dec 2020, 11:32 Tateishi en Pinto zullen nu ook wel doorhebben hoe extreem de situatie is. Het zou me verbazen moesten ze niet naar Maes luisteren. Het is tenslotte hun vermogen dat een serieuse deuk krijgt moesten we degraderen. Ik hoop alleen dat de transfers die Maes doet ook effectief een invloed zullen hebben. Moesten we ons redden en die transfers niks blijken dan moeten we ook niet hopen datMaes in de zomer weer inspraak zal krijgen.
Maar volgens u hadden ze toch goede transfers gedaan en hadden ze niet teveel betaald voor hun spelers, maar was het Brijs zijn schuld dat ze mislukt waren.
Toch raar dat zoveel trainers later het steeds slechter gaat.
Toch mooi hoe ge de eerste keer wel deftig reageert, maar het niet kan laten een steek uit te delen. Volgens mij staan we nog steeds niet op de plaats die we verdienden. Voornamelijk door puntenverliezen die niet nodig waren. Ik sta nog steeds achter mn woord dat Brys er uitgekegeld moest worden als ie iedere week loopt te flirten met de smurfen.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Nieuwe trainer

Bericht door vdl »

Stvv_eng schreef: 16 dec 2020, 09:32
vdl schreef: 16 dec 2020, 02:01
Stvv_eng schreef: 15 dec 2020, 11:32 Tateishi en Pinto zullen nu ook wel doorhebben hoe extreem de situatie is. Het zou me verbazen moesten ze niet naar Maes luisteren. Het is tenslotte hun vermogen dat een serieuse deuk krijgt moesten we degraderen. Ik hoop alleen dat de transfers die Maes doet ook effectief een invloed zullen hebben. Moesten we ons redden en die transfers niks blijken dan moeten we ook niet hopen datMaes in de zomer weer inspraak zal krijgen.
Maar volgens u hadden ze toch goede transfers gedaan en hadden ze niet teveel betaald voor hun spelers, maar was het Brijs zijn schuld dat ze mislukt waren.
Toch raar dat zoveel trainers later het steeds slechter gaat.
Toch mooi hoe ge de eerste keer wel deftig reageert, maar het niet kan laten een steek uit te delen. Volgens mij staan we nog steeds niet op de plaats die we verdienden. Voornamelijk door puntenverliezen die niet nodig waren. Ik sta nog steeds achter mn woord dat Brys er uitgekegeld moest worden als ie iedere week loopt te flirten met de smurfen.
Nog steeds deftig hoor, tis gewoon omdat je zo graag mensen uitlacht met een andere mening, dat ze u nu ook met de neus op de feiten duwen.
Wie weet waar we hadden gestaan met een deftige trainer en betere transfers.
Hayen had niet geflirt met Genk en moest ook vertrekken en dat is een clubman.
Maar laat ons hopen dat Maes de boel nog recht kan trekken, want ook al verschillen we van mening, dit wil niemand.
Plaats reactie