Nieuwe trainer

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tesneusdoek »

OK.@enerkey, Jacques, Positivo, Roman,... :toppie: Fair enough! Laten we de heer Meekers dan (opnieuw) het voordeel van de twijfel geven ...in de zin van "If you can't beat the enemy, join them!" Het is immers moeilijker om tegen de stroom in te roeien dan mee stroomafwaarts te roeien en stilletjesaan de koers van de boot proberen te veranderen. Indien dat de heer Meekers zijn enige bekommernis was (beetje bij beetje de boel proberen in de goede richting te sturen voor het algemeen welzijn van de voetbalploeg STVV), dan hoop ik daar, naast de aanstelling van Peter Maes (een eerste stap in de goede richting op sportief vlak), binnenkort nog tekenen van te zien en kan ik hem alleen maar bewonderen om zijn stoicijns geduld en zijn olifantenvel. Ik zou zo een martelaarstatuut met moeite zo lang kunnen dragen en had al eerder (misschien te vroeg) een ultimatum gesteld (met waarschijnlijk ontslag tot gevolg), maar ja, dat is dan weer het karakter van iedereen.

In alle geval, wat mij betreft, mogen nu alle extrasportieve discussies (Peter Maes "zijn verleden", de rol en bedoelingen van de heer Meekers, enz.) aan de kant geschoven worden, zodat we ons volop op het sportieve kunnen concentreren (wintermercato, wijzigingen onder Maes, onze evolutie t.o.v. de directe tegenstanders...) want er is heel veel werk aan de boeg. Ik laat het hier dus bij en schaar me volop achter de oproep tot éénheid van de heer Meekers om als 1 man achter het vernieuwde, sportieve project van Peter Maes te staan, waar hopelijk tijdens de wintermercato de ontbrekende onderdelen worden aan toegevoegd zodat de motor weer aan gang slaat! :stvv: :hug: :drunk: :geel: :blauw:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Nieuwe trainer

Bericht door enrique »

Kandidaten nr 10 in België?
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Nieuwe trainer

Bericht door ertee »

John Bostock? Transfervrij momenteel.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Halenaar »

Kagawa ook nog steeds transfervrij :mrgreen:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Jones »

Voor de rechtsback : ex-kanarie Ngawa van ohl, Belg en kent de club
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Brusselmans »

tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 11:32
Wie zijn die supporters die volgens de pers en blijkbaar ook volgens de heer Meekers, continu vragen om spelers en trainers van onder de kerktoren aan te trekken? :gek:
Dat zijn degenen die Wolke vorig jaar tot beste speler van het seizoen gekozen hebben !!!
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Nieuwe trainer

Bericht door Stvv_eng »

Brusselmans schreef: 10 dec 2020, 10:28
tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 11:32
Wie zijn die supporters die volgens de pers en blijkbaar ook volgens de heer Meekers, continu vragen om spelers en trainers van onder de kerktoren aan te trekken? :gek:
Dat zijn degenen die Wolke vorig jaar tot beste speler van het seizoen gekozen hebben !!!
Het is dankzij die supporters dat zijn contract vorig jaar werd verlengd :lol: Heeft voor de rest weinig te zoeken bij STVV..
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Nieuwe trainer

Bericht door hamster »

Stvv_eng schreef: 10 dec 2020, 14:25
Brusselmans schreef: 10 dec 2020, 10:28
tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 11:32
Wie zijn die supporters die volgens de pers en blijkbaar ook volgens de heer Meekers, continu vragen om spelers en trainers van onder de kerktoren aan te trekken? :gek:
Dat zijn degenen die Wolke vorig jaar tot beste speler van het seizoen gekozen hebben !!!
Het is dankzij die supporters dat zijn contract vorig jaar werd verlengd :lol: Heeft voor de rest weinig te zoeken bij STVV..
Na het lezen van zulke reacties denk ik altijd, waarom volg ik eigenlijk STVV...
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door lindoke »

hamster schreef: 10 dec 2020, 18:37
Stvv_eng schreef: 10 dec 2020, 14:25
Brusselmans schreef: 10 dec 2020, 10:28
tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 11:32
Wie zijn die supporters die volgens de pers en blijkbaar ook volgens de heer Meekers, continu vragen om spelers en trainers van onder de kerktoren aan te trekken? :gek:
Dat zijn degenen die Wolke vorig jaar tot beste speler van het seizoen gekozen hebben !!!
Het is dankzij die supporters dat zijn contract vorig jaar werd verlengd :lol: Heeft voor de rest weinig te zoeken bij STVV..
Na het lezen van zulke reacties denk ik altijd, waarom volg ik eigenlijk STVV...
Oei, op uwe teen getrapt? Het is nochtans een feit dat Wolke te kort komt om op het hoogste niveau te voetballen.
Laatst gewijzigd door lindoke op 11 dec 2020, 04:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Nieuwe trainer

Bericht door voetballiefhebber »

tesneusdoek schreef: 09 dec 2020, 17:32 OK.@enerkey, Jacques, Positivo, Roman,... :toppie: Fair enough! Laten we de heer Meekers dan (opnieuw) het voordeel van de twijfel geven ...in de zin van "If you can't beat the enemy, join them!" Het is immers moeilijker om tegen de stroom in te roeien dan mee stroomafwaarts te roeien en stilletjesaan de koers van de boot proberen te veranderen. Indien dat de heer Meekers zijn enige bekommernis was (beetje bij beetje de boel proberen in de goede richting te sturen voor het algemeen welzijn van de voetbalploeg STVV), dan hoop ik daar, naast de aanstelling van Peter Maes (een eerste stap in de goede richting op sportief vlak), binnenkort nog tekenen van te zien en kan ik hem alleen maar bewonderen om zijn stoicijns geduld en zijn olifantenvel. Ik zou zo een martelaarstatuut met moeite zo lang kunnen dragen en had al eerder (misschien te vroeg) een ultimatum gesteld (met waarschijnlijk ontslag tot gevolg), maar ja, dat is dan weer het karakter van iedereen.

In alle geval, wat mij betreft, mogen nu alle extrasportieve discussies (Peter Maes "zijn verleden", de rol en bedoelingen van de heer Meekers, enz.) aan de kant geschoven worden, zodat we ons volop op het sportieve kunnen concentreren (wintermercato, wijzigingen onder Maes, onze evolutie t.o.v. de directe tegenstanders...) want er is heel veel werk aan de boeg. Ik laat het hier dus bij en schaar me volop achter de oproep tot éénheid van de heer Meekers om als 1 man achter het vernieuwde, sportieve project van Peter Maes te staan, waar hopelijk tijdens de wintermercato de ontbrekende onderdelen worden aan toegevoegd zodat de motor weer aan gang slaat! :stvv: :hug: :drunk: :geel: :blauw:
Hopelijk gaat het nu terug de juiste richting uit bij de club. Eén zwaluw maakt natuurlijk nog geen lente, maar het is alvast een belangrijk signaal! Meekers gaat harder worden, zei hij tegen Armand Schreurs. Als ik het goed heb begrepen, wou hij opstappen als de Japanners verder deden hoe ze bezig waren. Er moet iemand zijn die tegen die mannen in wil gaan. Ze moeten niet met 10 Belgen gaan spelen, maar buitenlanders die komen moeten wel een meerwaarde kunnen brengen. Miskopen helemaal uitsluiten kan niemand, maar de laatste tijd werden er veel te veel van dit soort spelers aangeworven.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Nieuwe trainer

Bericht door darion »

Peter Maes kreeg geen garanties over transfers, zo zegt hij zelf in een interview...
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Nieuwe trainer

Bericht door toyotacorolla »

Hoelang zal deze trainer het uitzingen? Geen 1A kwaliteit in deze ploeg, en met inzet gaan ze het niet halen
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Nieuwe trainer

Bericht door lindoke »

toyotacorolla schreef: 13 dec 2020, 17:34 Hoelang zal deze trainer het uitzingen? Geen 1A kwaliteit in deze ploeg, en met inzet gaan ze het niet halen
We gaan PM nog niet te rap beoordelen. Geef die man nu een faire kans. Ik ben zeker dat die er alles gaat aan doen om STVV in de JPL te houden. En als hem dat lukt mag je gerust van een geweldige prestatie spreken. In tegenstelling tot Muscat geloof ik wel dat PM het maximum uit deze spelersgroep kan halen. Of dat gaat volstaan zullen we zien.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Nieuwe trainer

Bericht door tesneusdoek »

toyotacorolla schreef: 13 dec 2020, 17:34 Hoelang zal deze trainer het uitzingen? Geen 1A kwaliteit in deze ploeg, en met inzet gaan ze het niet halen
Die durft :yes: Tateishi echt niet buitengooien hoor... PM blijft hier zolang hij het ziet zitten, zo simpel is het. Als hij ons redt, chapeau, zoniet zal het er dichtbij gezeten hebben. Ik zie eerder :yes: Tateishi vliegen dan PM en dat wil veel zeggen, gezien DMM :yes: Tateishi al zo lang heeft laten aansmodderen en verder gudderen... :clap:
FANFOREVER
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 okt 2010, 08:22

Re: Nieuwe trainer

Bericht door FANFOREVER »

darion schreef: 12 dec 2020, 14:57 Peter Maes kreeg geen garanties over transfers, zo zegt hij zelf in een interview...
Referenties aub
:stvv:
Plaats reactie