Tateishi buiten!

Alles over het beleid van onze club
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Jones »

Dat Tateishi eens begint Engels te leren. Kan hij dat niet in het talencentrum in het kasteel van Velm ? Die kerel is hier al 3 jaar en wil zich niet uitdrukken precies :fuckyou:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Halenaar »

Halenaar schreef: 08 dec 2020, 17:59 Toen de Japanners pas aankwamen hier hadden ze ook een TD op het oog die toen aan het werk was voor RSCA. Ik kan me zijn naam niet herinneren, maar ik weet nog wel dat hij een indrukwekkende CV had die perfect zou passen bij de club.

Ook Thomas Driessen mag van mij terugkomen als scout. Achteraf gezien heeft die toch wel goed werk geleverd bij ons.
Snel opzoekwerk gedaan, was Kevin Vermeulen blijkbaar :)

https://be.linkedin.com/in/kevinvermeulen123

Mag van mij gerust komen met zo'n CV.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef: 08 dec 2020, 17:59 Toen de Japanners pas aankwamen hier hadden ze ook een TD op het oog die toen aan het werk was voor RSCA. Ik kan me zijn naam niet herinneren, maar ik weet nog wel dat hij een indrukwekkende CV had die perfect zou passen bij de club.

Ook Thomas Driessen mag van mij terugkomen als scout. Achteraf gezien heeft die toch wel goed werk geleverd bij ons.
Yup wat een succesperiode. Slechts twee keer gedegradeerd met toppers als Bulos, Zaris, Bonemme, Moris, een hoop spelers die hier onder contract lagen maar eigenlijk in Ujpest zaten en een kerel mee aan het roer van het sportieve beleid die zich nog minder laat zien dan Tateishi. :gek:

Als je doelt op transfers en uitleenbeurten zoals die van Gerkens, Peeters, Charisis of Kitsiou denk ik dat Bormans (hoe kritisch ik er ook voor was) daar een groter aandeel in heeft.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Tateishi buiten!

Bericht door STimVV »

Veel van die pluimen die je opsomt waren toch ook voor Leko. Een coach kan daar ook een belangrijke rol in spelen. Al moet je bestuur daar natuurlijk wel in mee willen. (Hetgeen Tateishi met Brys duidelijk niet deed)
Kitsiou, Charisis, Mechele en Bolingoli kwamen er dankzij Leko. Kitsiou en Charisis kende Leko omdat hij T2 was bij PAOK. De bruggelingen dankzij zijn link met Club als "kind vh huis".
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Tateishi buiten!

Bericht door Halenaar »

Jacques schreef: 08 dec 2020, 18:08
Halenaar schreef: 08 dec 2020, 17:59 Toen de Japanners pas aankwamen hier hadden ze ook een TD op het oog die toen aan het werk was voor RSCA. Ik kan me zijn naam niet herinneren, maar ik weet nog wel dat hij een indrukwekkende CV had die perfect zou passen bij de club.

Ook Thomas Driessen mag van mij terugkomen als scout. Achteraf gezien heeft die toch wel goed werk geleverd bij ons.
Yup wat een succesperiode. Slechts twee keer gedegradeerd met toppers als Bulos, Zaris, Bonemme, Moris, een hoop spelers die hier onder contract lagen maar eigenlijk in Ujpest zaten en een kerel mee aan het roer van het sportieve beleid die zich nog minder laat zien dan Tateishi. :gek:

Als je doelt op transfers en uitleenbeurten zoals die van Gerkens, Peeters, Charisis of Kitsiou denk ik dat Bormans (hoe kritisch ik er ook voor was) daar een groter aandeel in heeft.
Je hebt het over de Standard transfers, daar was hij niet mee bij betrokken. Ook niet zo zeker dat hij zoveel in de pap te roeren had hier over het sportief beleid, maar bon.

Wat wel een feit is dat hij de man was die Bezus, Pullidio, Djene, Dompe en Bamba naar Stayen heeft gehaald voor weinig geld. Spelers die een serieuze meerwaarde (konden) betekenden voor ons. Dat bijvoorbeeld Pullidio en Bamba het hier niet gemaakt hebben is niet zijn schuld, en ondertussen zijn die spelers miljoenen waard.

Dusja, ik denk wel dat hij een aanwinst kan zijn wat betreft scouting.
Plaats reactie