Socio tokens

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Socio tokens

Bericht door tesneusdoek »

https://qoly.jp/2020/12/14/cutefroger-s ... view-gib-1

Hieronder de "Google-"vertaling van een interview met de heer Shinnosuke Murata van STVV dat vandaag in het Japans verscheen:

-Sportbusiness die verandert door corona-ramp-Interview met de heer Murata van Sint-Truiden VV.

Wereldwijd neemt het aantal mensen dat besmet is met het nieuwe coronavirus toe.

Het aantal nieuw geïnfecteerde mensen neemt in Japan toe vóór de volledige winter. Maar in Europa is de situatie nijpender dan in Japan.

Ondertussen kondigde Sint-Truiden VV (hierna: STVV) de uitgifte van fan tokens aan.

We vroegen de heer Shinnosuke Murata van STVV waarom hij nu fan tokens uitgeeft en hoe de situatie is in Corona in België.

- Kun je ons allereerst vertellen wanneer je hoorde over het bestaan ​​van fan-tokens?

Eerder dit jaar werd in februari of maart een token uitgegeven bij FC Barcelona, ​​en ik hoorde dat er zoiets bestaat.

Ik heb de app zelf gedownload en ermee gespeeld, en als hij interessant was, heb ik hem als gebruiker gebruikt.

-Wat voor indruk had u toen u de app daadwerkelijk gebruikte?
De algemene indruk van het bedrijfsmodel is dat de moeilijkheid van fanbetrokkenheid in voetbalclubs iets is dat ik voel door mijn dagelijkse marketingactiviteiten, dus terwijl ik die problemen oplos, is het ontwerp ook klantvriendelijk. Ik dacht.

-Ben je al aan het nadenken over wat je met fan-tokens wilt doen?

Omdat Socios.com zelf een snel evoluerende dienst is, richten we ons nu op autosocio's die de betrokkenheid van fans vergroten en systemen waarmee mensen op beslissingen kunnen stemmen.

Er worden bijvoorbeeld chatfuncties geïmplementeerd, games kunnen worden gespeeld en voordelen worden gegeven, dus ik zou dergelijke dingen in de toekomst graag willen doen.

Coronasituatie in lokaal België
-Vervolgens hoorde ik dat de huidige situatie in de Belgische Corona vrij slecht is, maar hoe is het nu eigenlijk?

Met de snelle toename van het aantal geïnfecteerde mensen, zijn we vanaf maandag 2 november de tweede lockdown ingegaan en is het moeilijk voor mensen om naar buiten te gaan en actief te zijn.

-Ik heb gehoord dat het verbod op niet-toeschouwers op de 19e is opgeheven, maar gaan de niet-toeschouwersspelen in de toekomst door?

De lockdown loopt voor het gemak door tot 13 december, tot die tijd.

Van de stad van 40.000 tot buitenlandse fans
- Ik hoorde dat er drie jaar verstreken zijn sinds DMM deze maand eigenaar werd van Sint-Truiden. Denk je aan de kwestie voor het vierde jaar?

Aan de zakelijke kant zijn er veel dingen die ik wil doen.

Spelers uit vele landen komen naar het kleine stadje met een bevolking van 40.000 en zijn actief, dus activiteiten die de betrokkenheid kunnen vergroten, niet alleen met lokale fans, maar ook met buitenlandse fans, inclusief de uitgifte van fan tokens. Ik zou het niet alleen bij Socios.com willen doen.
Voor Japanse fans
- Denk je na over de voordelen voor Japan en de voordelen voor houders van deze fan token?

Het is een beetje moeilijk om uitkeringen te krijgen die beperkt zijn tot Japan, maar over het algemeen zou ik graag uitkeringen willen voorbereiden die zelfs vanuit het buitenland kunnen worden genoten.

-Tot slot, heb je een bericht voor Japanse fans dat je zoiets zou willen doen?

Als we de game en sociale media bekijken, zien we alle Japanse fans die ons zelfs midden in de nacht steunen, dus we willen ze eerst bedanken. Ik zou het willen noemen.

[Topic] De "manier" van voetbalfans zal veranderen! Wat is een "fan token"?

We zullen ons best doen om het team dichter bij je te laten voelen, dus deze keer zullen we een tool genaamd Socios.com als trigger gebruiken, maar iedereen die ons volgt op andere maatregelen, Ik zou graag een team willen creëren waarbij ik je graag ondersteun.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Socio tokens

Bericht door Geel-Blauw »

Voor de geïnteresseerden de poll over de 'slogan' op de kapiteinsarmband is beëindigd en wordt 1924 [stvv logo] 373.
Nie zievere, speile!
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Socio tokens

Bericht door Positivo »

Shinnosuke Murata
Ik had van de man nog nooit gehoord. COO van stvv volgens het organigram. Ik verschoot wel even toen ik zag hoeveel Japanners zich met stvv inlaten. Tja, we hebben het even onbezorgd over tokens. Je kunt het vergelijken dat je thuis effen zit te praten over de bankrekeningen in de living terwijl de keuken helemaal in brand staat.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Socio tokens

Bericht door Stvv_eng »

Ik denk dat de meeste tokens misschien inderdaad uit Europa komen, maar dan eerder de Japanners die in Europa wonen...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Socio tokens

Bericht door Jacques »

Geel-Blauw schreef: 15 dec 2020, 00:56 Voor de geïnteresseerden de poll over de 'slogan' op de kapiteinsarmband is beëindigd en wordt 1924 [stvv logo] 373.
Volgens deze site zouden er 3000 mensen gestemd hebben. Ik blijf het opmerkelijk vinden, maar ik moet wel toegeven: voorlopig nemen de token-houders betere beslissingen dan Tateishi & Pinto. :toppie: :mrgreen:

Terzijde: ze zouden de resultaten wel op de site bekend moeten maken. Die informatie is immers relevant/interessant voor iedereen, ook niet-token-houders.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Socio tokens

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 15 dec 2020, 14:48
Geel-Blauw schreef: 15 dec 2020, 00:56 Voor de geïnteresseerden de poll over de 'slogan' op de kapiteinsarmband is beëindigd en wordt 1924 [stvv logo] 373.
Volgens deze site zouden er 3000 mensen gestemd hebben. Ik blijf het opmerkelijk vinden, maar ik moet wel toegeven: voorlopig nemen de token-houders betere beslissingen dan Tateishi & Pinto. :toppie: :mrgreen:

Terzijde: ze zouden de resultaten wel op de site bekend moeten maken. Die informatie is immers relevant/interessant voor iedereen, ook niet-token-houders.
Dat is wel een opvallend "rond" getal...juist op de kop 3000 stemmers... :shock:
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Socio tokens

Bericht door ertee »

tesneusdoek schreef: 15 dec 2020, 15:15
Jacques schreef: 15 dec 2020, 14:48
Geel-Blauw schreef: 15 dec 2020, 00:56 Voor de geïnteresseerden de poll over de 'slogan' op de kapiteinsarmband is beëindigd en wordt 1924 [stvv logo] 373.
Volgens deze site zouden er 3000 mensen gestemd hebben. Ik blijf het opmerkelijk vinden, maar ik moet wel toegeven: voorlopig nemen de token-houders betere beslissingen dan Tateishi & Pinto. :toppie: :mrgreen:

Terzijde: ze zouden de resultaten wel op de site bekend moeten maken. Die informatie is immers relevant/interessant voor iedereen, ook niet-token-houders.
Dat is wel een opvallend "rond" getal...juist op de kop 3000 stemmers... :shock:
Ik wou net hetzelfde schrijven. Vreemd. Zou kunnen, maar vreemd.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Socio tokens

Bericht door Jacques »

Dat zal wel afgerond zijn, neem ik aan. Of stemmer 2998 heeft een bijzondere fascinatie voor ronde getallen en heeft nog 2x extra gestemd. :)
Overdrijven is een kunst
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Socio tokens

Bericht door Geel-Blauw »

Jacques schreef: 15 dec 2020, 14:48
Geel-Blauw schreef: 15 dec 2020, 00:56 Voor de geïnteresseerden de poll over de 'slogan' op de kapiteinsarmband is beëindigd en wordt 1924 [stvv logo] 373.
Terzijde: ze zouden de resultaten wel op de site bekend moeten maken. Die informatie is immers relevant/interessant voor iedereen, ook niet-token-houders.
Als je de app download kan je dit zien, ook als je geen tokens hebt. Er staat ook dat 28% gestemd heeft maar ik denk dat als je meerdere tokens bezit je stem dus ook zwaarder doorweegt.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Socio tokens

Bericht door Tompie »

Net eens een wedstrijd gezien van Zayror op Fifa. Je kan dat live volgen op YouTube. We wonnen (op een diefje) tegen Cercle Brugge met een doelpunt diep in blessuretijd. :D Cercle had nog geen punten en Zayror is een van de betere spelers, dus het was sowieso wel een verrassing dat het zo lang duurde voor de 2-1 viel... Wel leuk om eens te zien en merkte zelfs een beetje zenuwen. :D
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Socio tokens

Bericht door STimVV »

Tompie schreef: 27 jan 2021, 16:08 Net eens een wedstrijd gezien van Zayror op Fifa. Je kan dat live volgen op YouTube. We wonnen (op een diefje) tegen Cercle Brugge met een doelpunt diep in blessuretijd. :D Cercle had nog geen punten en Zayror is een van de betere spelers, dus het was sowieso wel een verrassing dat het zo lang duurde voor de 2-1 viel... Wel leuk om eens te zien en merkte zelfs een beetje zenuwen. :D
Afgelopen zondag kwam ik tijdens het zappen op telenet Gent-Stvv tegen op Fifa. Die mannen hebben zelfs ne coach! :grappig: En das met 2 commentatoren! :grappig:
Ik ben ook blijven kijken tot de match gedaan was. :lol:
Tompie, wij mankeren iets joh! :gek: :lol:
Tijd dat Covid-times voorbij zijn... man man man. :cool:
stvvrules
Berichten: 59
Lid geworden op: 20 aug 2012, 12:33
Supporter van: STVV

Re: Socio tokens

Bericht door stvvrules »

De coin is ondertussen wel serieus de hoogte ingeschoten. 21 euro per stuk op moment van schrijven

Zijn 1078 personen met stv coins waarvan 3 personen 95% in bezit hebben

https://explorer.chiliz.com/tokens/0xd7 ... en-holders
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Socio tokens

Bericht door enerkey »

Dat is echt gek. Dit was mij nog niet opgevallen. Dit betekent dat de STVV tokens nu een totale waarde hebben van 20 miljoen euro :lol:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Socio tokens

Bericht door Geel-Blauw »

Een betere investering dan Bitcoin :o
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Socio tokens

Bericht door Krisaias »

stvvrules schreef: 09 mar 2021, 01:53 De coin is ondertussen wel serieus de hoogte ingeschoten. 21 euro per stuk op moment van schrijven

Zijn 1078 personen met stv coins waarvan 3 personen 95% in bezit hebben

https://explorer.chiliz.com/tokens/0xd7 ... en-holders
Verdere navraag leert dat het niet helemaal klopt dat 3 personen 95% in bezit hebben. Het gaat hier namelijk om een ander platform waar meerdere mensen Fan Tokens kopen, die dan samengevoegd zijn tot één grote groep.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie