Socio tokens

Alles over het beleid van onze club
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Socio tokens

Bericht door Stvv_eng »

Ik ben serieus benieuwd of hier iemand tokens heeft gekocht. Ik lees net dat 60% van de tokens al verkocht zijn. Mijn onderbuikgevoel zegt allesinds dat die tokens nu allemaal in de handen van Japanners zijn.
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 09 dec 2020, 19:31, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Socio tokens

Bericht door Halenaar »

Als ik het op Twitter bekijk zijn het vooral mensen die al tokens hadden van de overige clubs.

Zelf heb ik er ook 1 blijkbaar, net zoals elke abonnee. Daar is een mail van geweest een paar dagen terug ;)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Socio tokens

Bericht door Stvv_eng »

Halenaar schreef: 09 dec 2020, 19:20 Als ik het op Twitter bekijk zijn het vooral mensen die al tokens hadden van de overige clubs.

Zelf heb ik er ook 1 blijkbaar, net zoals elke abonnee. Daar is een mail van geweest een paar dagen terug ;)
Al 30.000/50.000 stuks verkocht. Dit had ik allesinds helemaal niet verwacht. Ik verschiet er een beetje van aangezien niemand in mijn kring er één heeft gekocht. Enkel hebben we allemaal idd die gratis token gekregen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Socio tokens

Bericht door Krisaias »

Stvv_eng schreef: 09 dec 2020, 19:27
Halenaar schreef: 09 dec 2020, 19:20 Als ik het op Twitter bekijk zijn het vooral mensen die al tokens hadden van de overige clubs.

Zelf heb ik er ook 1 blijkbaar, net zoals elke abonnee. Daar is een mail van geweest een paar dagen terug ;)
Al 30.000/50.000 stuks verkocht. Dit had ik allesinds helemaal niet verwacht. Ik verschiet er een beetje van aangezien niemand in mijn kring er één heeft gekocht. Enkel hebben we allemaal idd die gratis token gekregen.
Had er uit nieuwsgierigheid 4 bijgekocht, dus met die ene gratis heb ik er nu 5, maar had ook nooit verwacht dat er al zoveel de deur uit zouden zijn ... lijkt me idd niet dat de STVV-fans massaal aan het kopen geslagen zijn...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Socio tokens

Bericht door Jacques »

Bizar gegeven. Zal wel de Aziatische markt zijn zeker? Ik laat deze kelk graag aan mij voorbijgaan. Ik zie toch niet goed genoeg om te zien wat er op De ridder zijn kapiteinsband staat. :)
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Socio tokens

Bericht door enerkey »

Natuurlijk wel makkelijk verdient. Als die effectief allemaal de deur uitgaan.
Een pleister op een houten been natuurlijk gezien de trainersontslagen en mislukte dure transfers.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Socio tokens

Bericht door Yellow Feaver »

Mijn bezorgdheid hieromtrent al paar kaar kenbaar gemaakt. Het tokensysteem zou wel zo op punt komen te staan dat het leeuwendeel niet op de vrije markt in het buitenland, maar wel onder abo's, aankopers van losse tickets in thuisvakken en vrijwilligers verdeeld zou worden.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Socio tokens

Bericht door Dreke »

Halenaar schreef: 09 dec 2020, 19:20 Zelf heb ik er ook 1 blijkbaar, net zoals elke abonnee. Daar is een mail van geweest een paar dagen terug ;)
Die mail ik gemist precies...
A loyal football fan only supports the shirt...
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Socio tokens

Bericht door Stvv_eng »

Ik heb dus gevraagd naar de data op twitter en blijkt nu dat 90% uit europa komt. Ik probeer ze nu te contacteren om eventueel nog specifiekere data te verkrijgen...

Afbeelding
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Socio tokens

Bericht door Timme »

Krisaias schreef: 09 dec 2020, 20:01
Stvv_eng schreef: 09 dec 2020, 19:27
Halenaar schreef: 09 dec 2020, 19:20 Als ik het op Twitter bekijk zijn het vooral mensen die al tokens hadden van de overige clubs.

Zelf heb ik er ook 1 blijkbaar, net zoals elke abonnee. Daar is een mail van geweest een paar dagen terug ;)
Al 30.000/50.000 stuks verkocht. Dit had ik allesinds helemaal niet verwacht. Ik verschiet er een beetje van aangezien niemand in mijn kring er één heeft gekocht. Enkel hebben we allemaal idd die gratis token gekregen.
Had er uit nieuwsgierigheid 4 bijgekocht, dus met die ene gratis heb ik er nu 5, maar had ook nooit verwacht dat er al zoveel de deur uit zouden zijn ... lijkt me idd niet dat de STVV-fans massaal aan het kopen geslagen zijn...
Idem
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Socio tokens

Bericht door tesneusdoek »

Stvv_eng schreef: 10 dec 2020, 14:21 Ik heb dus gevraagd naar de data op twitter en blijkt nu dat 90% uit europa komt. Ik probeer ze nu te contacteren om eventueel nog specifiekere data te verkrijgen...

Afbeelding
Een zekere :Roland: kocht de tokens op en heeft voorgesteld om de huur van het stadion omhoog te trekken om de verhuurder te bedanken voor de geleverde inspanningen... :mrgreen:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Socio tokens

Bericht door Geel-Blauw »

Ik denk dat mensen die al gebruik maakte van Socio gewoon ook wat tokens van STVV hebben gekocht. Ik zie dat een token voor een ploeg als Istanbul Basaksehir slechts 1€ kost dus de prijs voor een STVV-token zal binnenkort wel dalen.
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Socio tokens

Bericht door tesneusdoek »

Omdat ik niet goed wist waar dit te posten... We hebben blijkbaar ook een professionele Esports Player (ZayroR) die voor STVV uitkomt in de Proximus ePro League. :beer:
https://sports.yahoo.co.jp/official/det ... 1-spnaviow

The Belgian Pro League-sponsored e-sports tournament 2020/21 "Proximus ePro League" will start on Wednesday, December 16th. At the same time, we are pleased to announce that professional esports player ZayroR (belonging to NETGEN ESPORTS) has decided to participate in this league as a club recommended player.

ZayroR played as a representative of STVV last season, but will officially collaborate as a professional esports player from the 2020-21 season. In addition, we plan to cooperate with NETGEN ESPORTS in player management and business promotion related to "Proximus ePro League".

[Comment by Zeiro]
"I am delighted to be able to represent STVV again in the Proximus ePro League. I aim to win the title with my fans. COME ON STVV!"

[Tournament name] Proximus ePro League
[Meeting Schedule] December 16, 2020 (Wednesday) -May 2020
[Distribution] Eleven Sports Facebook, Youtube channel
Afbeelding :stvv:
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Socio tokens

Bericht door BoemBoem »

tesneusdoek schreef: 10 dec 2020, 21:42 Omdat ik niet goed wist waar dit te posten... We hebben blijkbaar ook een professionele Esports Player (ZayroR) die voor STVV uitkomt in de Proximus ePro League. :beer:
https://sports.yahoo.co.jp/official/det ... 1-spnaviow

The Belgian Pro League-sponsored e-sports tournament 2020/21 "Proximus ePro League" will start on Wednesday, December 16th. At the same time, we are pleased to announce that professional esports player ZayroR (belonging to NETGEN ESPORTS) has decided to participate in this league as a club recommended player.

ZayroR played as a representative of STVV last season, but will officially collaborate as a professional esports player from the 2020-21 season. In addition, we plan to cooperate with NETGEN ESPORTS in player management and business promotion related to "Proximus ePro League".

[Comment by Zeiro]
"I am delighted to be able to represent STVV again in the Proximus ePro League. I aim to win the title with my fans. COME ON STVV!"

[Tournament name] Proximus ePro League
[Meeting Schedule] December 16, 2020 (Wednesday) -May 2020
[Distribution] Eleven Sports Facebook, Youtube channel
Afbeelding :stvv:
Vorig jaar ook trouwens..
zelfs kampioen geworden dacht ik?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Socio tokens

Bericht door tesneusdoek »

BoemBoem schreef: 11 dec 2020, 10:57
tesneusdoek schreef: 10 dec 2020, 21:42 Omdat ik niet goed wist waar dit te posten... We hebben blijkbaar ook een professionele Esports Player (ZayroR) die voor STVV uitkomt in de Proximus ePro League. :beer:
https://sports.yahoo.co.jp/official/det ... 1-spnaviow

The Belgian Pro League-sponsored e-sports tournament 2020/21 "Proximus ePro League" will start on Wednesday, December 16th. At the same time, we are pleased to announce that professional esports player ZayroR (belonging to NETGEN ESPORTS) has decided to participate in this league as a club recommended player.

ZayroR played as a representative of STVV last season, but will officially collaborate as a professional esports player from the 2020-21 season. In addition, we plan to cooperate with NETGEN ESPORTS in player management and business promotion related to "Proximus ePro League".

[Comment by Zeiro]
"I am delighted to be able to represent STVV again in the Proximus ePro League. I aim to win the title with my fans. COME ON STVV!"

[Tournament name] Proximus ePro League
[Meeting Schedule] December 16, 2020 (Wednesday) -May 2020
[Distribution] Eleven Sports Facebook, Youtube channel
Afbeelding :stvv:
Vorig jaar ook trouwens..
zelfs kampioen geworden dacht ik?
Zoveel te beter en dat meen ik. Alhoewel het niet echt mijn ding is en ik (ongetwijfeld omwille van mijn leeftijd en de generatie waartoe ik behoor) er persoonlijk niet het interessante van inzie, zie ik toch bij mijn kinderen dat e-sports en online games, beroemde gamers, youtubers...iets is dat meer leeft dan een "echte" voetbalwedstrijd. Een "echte" match is te lang, te saai,...er zijn te weinig emoties, visuele en auditieve impulsen... Ik denk dat dat er wel een beetje zal uitgroeien met de jaren en dat ze "echte" sportevenementen meer en meer gaan appreciëren, maar de basis van clubliefde kan dankzij e-sports en online activiteiten wel gelegd worden bij deze nieuwe generatie. Hoe raar ik dat persoonlijk ook blijf vinden. Goed initiatief dus! :toppie: :stvv:
Plaats reactie