Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door enrique »

Middenveld en breedte van de kern lijken mij GROTE problemen !
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jan Bulder »

KNRI schreef: 02 sep 2021, 10:34 Dan nog is dit geen zekerheid dat ander clubs met meer geld u komen leegpluimen. Klaar ben je nooit.
Wie had ooit gedacht dat Mboyo en Caufriez, met alle respect voor hun leeftijd of niveau, targets zouden zijn voor andere clubs, op een hoger niveau dan nog?
Ik ben voorstander van een competitiestart zonder open transferperiode. Zo kunt ge bezig blijven. De sport is trouwens ziek. Zwaar geldziek... Dat is de bron van alle miserie.
Een deftige club zorgt dat het een alternatief heeft voor het een speler verkoopt.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Jan Bulder schreef: 02 sep 2021, 10:55
KNRI schreef: 02 sep 2021, 10:34 Dan nog is dit geen zekerheid dat ander clubs met meer geld u komen leegpluimen. Klaar ben je nooit.
Wie had ooit gedacht dat Mboyo en Caufriez, met alle respect voor hun leeftijd of niveau, targets zouden zijn voor andere clubs, op een hoger niveau dan nog?
Ik ben voorstander van een competitiestart zonder open transferperiode. Zo kunt ge bezig blijven. De sport is trouwens ziek. Zwaar geldziek... Dat is de bron van alle miserie.
Een deftige club zorgt dat het een alternatief heeft voor het een speler verkoopt.
Ze hebben met Hayashi en Hara toch twee vervangers voor de voorlijn gekocht, vooraleer Mboyo (en Suzuki) vertrok(ken)???
En dat Caufriez aan een waanzinnig bedrag - dat dan ook nog eens in zijn contract zou staan en dus niet kon geweigerd worden - verkocht kon worden was een mega opportuniteit, in een zone van ons team waar we in eerste instantie met Lavalée, Buatu, Teix en Pius wel genoeg spelers hebben. En waar men blijkbaar veel vertrouwen heeft in opkomende jongeren Mindombe en Van Helden (al is die wel gekwetst zeker?).

En inderdaad: de sport is zeeeeeeer zwaar geldziek, en de transferperiode zou moeten stoppen bij de start van de competitie, en de inkomende transfers zouden bijvoorbeeld kunnen beperkt worden in aantal of geldmassa, enzomeer...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stan »

Jan Bulder schreef: 02 sep 2021, 10:12
KNRI schreef: 02 sep 2021, 10:10
Jacques schreef: 02 sep 2021, 09:32 . Het wordt een zoveelste k*tseizoen. Leg u erbij neer en maak uzelf geen blaasjes wijs.
Misschien toch ff afwachten met zo'n uitspraak. Eigenlijk begint het seizoen nu pas....
Ik wil het wel eens zien; Hayashi- Suzuki vanvoor. Een potentiele wervelwind?

Veel zal duidelijk worden de komende weken!
Ik weet niet in welke sportcultuur gij zijt opgegroeid, maar als ge iets wilt bereiken, begint een seizoen op de 1e speeldag.
En in december/januari Suzuki weg, geen vervanger enz. enz. enz.
Gebruikersavatar
Missé-Missé
Berichten: 190
Lid geworden op: 15 aug 2011, 12:05

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Missé-Missé »

STVV-fan schreef: 01 sep 2021, 19:44 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/09/01/

Het zal iets zijn...
Nu hebt ge er ineens geen vertrouwen meer in, gij zijt toch echt niet te schatten he :grappig:

Waarom niet eigenlijk?

Dan is er ook nog de these dat een speler zonder contract niks kan bijbrengen omdat hij geen contract heeft.
Transfervrij op 1/07/22: Erling Haaland, Killian Mbappé en... Yuma Suzuki..

Ik vind overigens dat STVV daar in het algemeen veel te weinig gebruik van maakt.. als je een vitrine club bent en volgens het wheeler dealer principe financieel tracht te groeien is dit nochtans de ideale manier om vooruit te geraken.

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... gen-gratis

Bovenstaand voorbeeld is natuurlijk van een andere grootorde, maar dit is bij elke club op eender welk niveau toe te passen.
Enige voorwaarde is wel dat je een scoutingscel die naam waardig moet hebben...
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Dreke »

Heeft er iemand eigenlijk een idee waarom de markt sluit eind augustus en niet bij het begin van de meeste competities?
A loyal football fan only supports the shirt...
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Dreke schreef: 02 sep 2021, 11:21 Heeft er iemand eigenlijk een idee waarom de markt sluit eind augustus en niet bij het begin van de meeste competities?
De filière Mogi-Gent/Anderlecht/Standard/etc zeker? Waarbij de bondstop voor de makelaars het 'verkoopseizoen' verlengt...
En internationaal hetzelfde met de UEFA en de grote makelaars...
Money rules!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Dreke schreef: 02 sep 2021, 11:21 Heeft er iemand eigenlijk een idee waarom de markt sluit eind augustus en niet bij het begin van de meeste competities?
Een klein donkerbruin vermoeden omdat voetbal in de handen is van makelaars? Hoe langer transferperiodes, hoe meer deals, hoe meer commissies?
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Elgromi »

Missé-Missé schreef: 02 sep 2021, 11:21
STVV-fan schreef: 01 sep 2021, 19:44 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/09/01/

Het zal iets zijn...
Nu hebt ge er ineens geen vertrouwen meer in, gij zijt toch echt niet te schatten he :grappig:

Waarom niet eigenlijk?

Dan is er ook nog de these dat een speler zonder contract niks kan bijbrengen omdat hij geen contract heeft.
Transfervrij op 1/07/22: Erling Haaland, Killian Mbappé en... Yuma Suzuki..

Ik vind overigens dat STVV daar in het algemeen veel te weinig gebruik van maakt.. als je een vitrine club bent en volgens het wheeler dealer principe financieel tracht te groeien is dit nochtans de ideale manier om vooruit te geraken.

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... gen-gratis

Bovenstaand voorbeeld is natuurlijk van een andere grootorde, maar dit is bij elke club op eender welk niveau toe te passen.
Enige voorwaarde is wel dat je een scoutingscel die naam waardig moet hebben...
Had gisteren een gekeken op transfermarkt naar duitse clubloze spelers. Staan paar goei namen tussen.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door miel »

Henri is de man schreef: 02 sep 2021, 10:05
stvvilvoorde schreef: 02 sep 2021, 09:51 Hollerbach: " Ik ben de hoofdtrainer van Kanaries, dat was ik gisteren, dat ben ik vandaag, Ondanks de onware berichten die woensdag opdoken dat ik ontslag had genomen bij STVV, vond ik het belangrijk om alle STVV fans te laten weten dat ik blijf en me volledig inzet om zo hard mogelijk te werken voor de geweldige fans van STVV om in de juiste richting vooruit te gaan."

https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... de-club-v1
Die mens gaat een cultheld worden. Als hij met deze kern erin slaagt onderin weg te blijven, is dat een fenomenale prestatie. Ik supporter voor hem
Uiteindelijk zullen het toch de spelers zijn die voor het resultaat zorgen
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Elgromi schreef: 02 sep 2021, 12:11
Missé-Missé schreef: 02 sep 2021, 11:21
STVV-fan schreef: 01 sep 2021, 19:44 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/09/01/

Het zal iets zijn...
Nu hebt ge er ineens geen vertrouwen meer in, gij zijt toch echt niet te schatten he :grappig:

Waarom niet eigenlijk?

Dan is er ook nog de these dat een speler zonder contract niks kan bijbrengen omdat hij geen contract heeft.
Transfervrij op 1/07/22: Erling Haaland, Killian Mbappé en... Yuma Suzuki..

Ik vind overigens dat STVV daar in het algemeen veel te weinig gebruik van maakt.. als je een vitrine club bent en volgens het wheeler dealer principe financieel tracht te groeien is dit nochtans de ideale manier om vooruit te geraken.

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... gen-gratis

Bovenstaand voorbeeld is natuurlijk van een andere grootorde, maar dit is bij elke club op eender welk niveau toe te passen.
Enige voorwaarde is wel dat je een scoutingscel die naam waardig moet hebben...
Had gisteren een gekeken op transfermarkt naar duitse clubloze spelers. Staan paar goei namen tussen.
Zoals ? Zeg zo eens iets…
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Alain »

Missé-Missé schreef: 02 sep 2021, 11:21
STVV-fan schreef: 01 sep 2021, 19:44 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/09/01/

Het zal iets zijn...
Nu hebt ge er ineens geen vertrouwen meer in, gij zijt toch echt niet te schatten he :grappig:

Waarom niet eigenlijk?

Dan is er ook nog de these dat een speler zonder contract niks kan bijbrengen omdat hij geen contract heeft.
Transfervrij op 1/07/22: Erling Haaland, Killian Mbappé en... Yuma Suzuki..

Ik vind overigens dat STVV daar in het algemeen veel te weinig gebruik van maakt.. als je een vitrine club bent en volgens het wheeler dealer principe financieel tracht te groeien is dit nochtans de ideale manier om vooruit te geraken.

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... gen-gratis

Bovenstaand voorbeeld is natuurlijk van een andere grootorde, maar dit is bij elke club op eender welk niveau toe te passen.
Enige voorwaarde is wel dat je een scoutingscel die naam waardig moet hebben...
Er is toch nog een verschil tussen spelers die op 1 juli transfervrij worden en spelers die op 1 september nog altijd transfervrij zijn.
Van bovengenoemd rijtje zal er op 1/09/22 geen enkele meer transfervrij zijn hoor. En Juventus zal de meeste van deze transfervrije deals hebben afgesloten tijdens de laatste zes maanden van het contract, en niet meer begin september.

Het is niet onmogelijk dat je nu nog iets nuttigs binnenhaalt, maar je gaat toch al serieus chance moeten hebben.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Elgromi »

Jones schreef: 02 sep 2021, 12:26
Elgromi schreef: 02 sep 2021, 12:11
Missé-Missé schreef: 02 sep 2021, 11:21
STVV-fan schreef: 01 sep 2021, 19:44 https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/09/01/

Het zal iets zijn...
Nu hebt ge er ineens geen vertrouwen meer in, gij zijt toch echt niet te schatten he :grappig:

Waarom niet eigenlijk?

Dan is er ook nog de these dat een speler zonder contract niks kan bijbrengen omdat hij geen contract heeft.
Transfervrij op 1/07/22: Erling Haaland, Killian Mbappé en... Yuma Suzuki..

Ik vind overigens dat STVV daar in het algemeen veel te weinig gebruik van maakt.. als je een vitrine club bent en volgens het wheeler dealer principe financieel tracht te groeien is dit nochtans de ideale manier om vooruit te geraken.

https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/ ... gen-gratis

Bovenstaand voorbeeld is natuurlijk van een andere grootorde, maar dit is bij elke club op eender welk niveau toe te passen.
Enige voorwaarde is wel dat je een scoutingscel die naam waardig moet hebben...
Had gisteren een gekeken op transfermarkt naar duitse clubloze spelers. Staan paar goei namen tussen.
Zoals ? Zeg zo eens iets…
https://www.transfermarkt.nl/spieler/ve ... &yt0=tonen
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door miel »

Jan Bulder schreef: 02 sep 2021, 10:55
KNRI schreef: 02 sep 2021, 10:34 Dan nog is dit geen zekerheid dat ander clubs met meer geld u komen leegpluimen. Klaar ben je nooit.
Wie had ooit gedacht dat Mboyo en Caufriez, met alle respect voor hun leeftijd of niveau, targets zouden zijn voor andere clubs, op een hoger niveau dan nog?
Ik ben voorstander van een competitiestart zonder open transferperiode. Zo kunt ge bezig blijven. De sport is trouwens ziek. Zwaar geldziek... Dat is de bron van alle miserie.
Een deftige club zorgt dat het een alternatief heeft voor het een speler verkoopt.
Voor Mboyo vertrok , hebben ze 2 spitsen binnen gehaald , en Suzuki is uiteindelijk gebleven ook Koita ,Filippov en Balongo zijn er nog
Elke transfer zal geen schot in de roos zijn , maar dat geld evenzeer voor ander clubs .
Welk punt wil je feitelijk maken ? of had jij Caufriez dan gehouden
Systematisch alles in vraag stellen , en geen enkel gehoor hebben voor een ander argument dat is gemakkelijk
Wie of wat hadden ze dan moeten halen en tegen welke prijs ?
Ik kan er u anders enkele opnoemen , maar daarvoor moet er heel diep in het rood gegaan worden , zo is het gemakkelijk , en zelfs dan heb je geen zekerheid . Maar voor velen heeft dat hier geen belang , want als het financieel mis gaat staan die zelfde te roepen (wanbeleid)
Als ze communiceren is het amateuristisch of leugens , doen ze het niet is het ook iets
Toen wij aan het seizoen begonnen hadden wij zeker een vrij evenwichtige kern , voor mij diende enkel Suzuki fatsoenlijk vervangen te worden en mocht er nog een sterke polyvalente middenvelder bij komen
Het is inderdaad amateuristisch dat Suzuki in de tussentijd niet wilde of mocht spelen , onvergeeflijk zelf , daar hebben speler en club onherroepelijk gefaald .
Dat die middenvelder er niet is gekomen heeft mij ook ontgoocheld , maar 1 hij moest beter zijn dan wat hier is en 2 ge moet hem kunnen of willen betalen
Ik vind dat ze hun kern behoorlijk hebben ingevuld en hen afrekenen louter en alleen omdat die middenvelder er niet is gekomen dat laat ik aan andere doordravers over
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

KNRI schreef: 02 sep 2021, 10:10
Jacques schreef: 02 sep 2021, 09:32 . Het wordt een zoveelste k*tseizoen. Leg u erbij neer en maak uzelf geen blaasjes wijs.
Misschien toch ff afwachten met zo'n uitspraak. Eigenlijk begint het seizoen nu pas....
Ik wil het wel eens zien; Hayashi- Suzuki vanvoor. Een potentiele wervelwind?

Veel zal duidelijk worden de komende weken!
Geen wervelwind, potentieel wel twee heel vervelende spitsen om tegen te spelen, die zullen zorgen voor een aantal balveroveringen op de helft van de tegenstander en (hopelijk) doelpunten, dat wel. Maar daarmee zijn de andere gebreken in de kern niet weggewerkt.
En ik ben duidelijk gefrustreerd. Gefrustreerd omdat ik wel wil geloven dat het goed komt, maar ge op 1 september u toch weer in't zak gezet voelt door Peppi en Kokki. Pinto heeft 4 maanden zitten leuren met uw beste aanvaller, raakte hem nergens kwijt en presteert het nu nog om dat af te doen als een verwezenlijking. Wat een clown. Die denkt zeker dat we allemaal (even) achterlijk zijn (als hij)? Tateishi liet dan alweer optekenen 'opnieuw te bekijken wat mogelijk is met Suzuki in januari', de leursaga deel 2 met andere woorden. Dus zelfs als Hayashi-Suzuki werkt, is het voor 4 maanden, dan weer een maand geen goesting hebben en 1 februari zullen we zien of hij hier nog is en opnieuw goesting heeft?
Wat een shitshow is dit. Ik heb er even mijn buik van vol.
Laatst gewijzigd door Jacques op 02 sep 2021, 13:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie