Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Qua profiel, historiek en cijfers een meerwaarde.
Handig voor dit seizoen, noodzakelijk met oog op volgend seizoen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door miel »

lindoke schreef: 03 sep 2021, 06:23
STVV-fan schreef: 02 sep 2021, 22:08
lindoke schreef: 02 sep 2021, 21:44
STVV-fan schreef: 02 sep 2021, 21:14
lindoke schreef: 02 sep 2021, 20:57
Ja miel, je hebt weeral gelijk.
Het triestige is, is dat je niet wil zien dat miel daar wel ergens gelijk heeft
Ja STVV-fan, je hebt ook gelijk.
En dan denkt men soms dat de reacties van STVV-fan ongelooflijk zijn :grappig:
Weet je wat het is? Jij en jouw trawanten zoals miel blijven hier het beleid maar volop steunen met argumenten die op gene zak trekken omdat ze compleet geen sportieve ambitie hebben. Jullie kappen hier dan maar wat op mensen die het goed voor hebben met STVV en van de club houden. Mensen die de ziel van de club jaar na jaar zien verloren gaan en dat frustrerend vinden. Mensen die net als talloze websites en kranten zien dat STVV sportief niet gewapend is en spreken van een moeilijk seizoen. Ter info: als de media spreekt over een moeilijk seizoen dan is dat hetzelfde als: " tegen degradatie spelen " , "kans om af te vallen " enz.... Termen die ik en vele anderen hier in de mond nemen. Zelfs de trainer en de spelers zeggen dat zonder te verbloemen. Maar jij en nog enkele anderen hier horen en zien dat niet en blijven volharden dat het allemaal niet zo erg is. Dan argumenteren zoals: " Blijven volhouden, misschien krijg je nog eens gelijk " is volledig naast de kwestie. Dus nee, het wil niet zeggen dat als STVV er jaar na jaar met de hakken over de sloot en met vol risico erin blijft dat wij allemaal overdrijvers, fantasten of drama queens zijn. En nee, het wil niet zeggen dat als STVV er jaar na jaar met de hakken over de sloot en met vol risico erin blijft dat jullie de waarheid in pacht hebben. Wees er maar zeker van dat als STVV met de juiste mensen en met de nodige sportieve ambitie zou bestuurd worden je mij en vele anderen hier op het forum heel anders zou horen reageren. Dus stop er nu eens mee (en jij ook miel) om de zaken anders voor te stellen dan wat ze zijn en niet telkens de mensen te irriteren met belachelijke argumenten terwijl het klaar en duidelijk is dat het alweer een moeilijk en triestig seizoen gaat worden en......ja, dat we weeral eens risico lopen om te degraderen.
Mijne man , ik ga nog één keer reageren
Ik steun het beleid helemaal niet , ge moet de moeite anders eens doen om mijn posts te lezen
Het enige wat ik wel ondersteun , van het beleid is dat ze trachten om financieel gezond te blijven
Het ligt niet in mijn aard , om te blijven zeuren , steeds opnieuw en opnieuw , dan bekijk ik of er andere oplossingen zijn
En geloof me , er zijn zo nog mensen , meer dan je denkt , maar die hebben het hier al lang wijselijk voor bekeken gehouden .
Enige nuance is hier op zijn plaats ,maar dat kan of mag hier blijkbaar niet , hier zijn er die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden , zelfs een verkeerde woordspeling wordt gebruikt om hun zelf te verheffen .
Wat u betreft Lindoke , gij moet hulp zoeken , elke post waar de negatieveteit van afdruipt wordt door u geliket ,
En dan spreek in niet eens over het jaren lang , altijd die zelfde zever over STVV die ge zelf dropt
Zelfs in deze post leg je geen enkele nuance aan de dag , want sinds de Japanners het hebben over genomen , hebben we juist vorig seizoen tegen de degradatie moeten strijden
Ik lees uw posts wel , dat STVV u geen bal meer kan schelen hebt ge al meermaals geschreven , dat is uw goed recht , maar hou uw hatelijkheden dan ook voor u zelf
Gij hebt mij geen enkele les te leren .Gij hebt het hier zelfs al meermaals toegejuicht wanneer er iemand zei dat hij niet meer naar Staaien zou komen , en ik ben er zeker van dat het voor u ook al een hele tijd geleden .
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

Stvv_eng schreef: 03 sep 2021, 09:18 Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
Als ik de comments bekijk op YT was die man blijkbaar zijn familie aan het uitschelden, dan snap ik het nog wel :mrgreen:

Op papier lijkt dit een uitstekende transfer en vervanger voor Max.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Halenaar schreef: 03 sep 2021, 09:25
Stvv_eng schreef: 03 sep 2021, 09:18 Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
Als ik de comments bekijk op YT was die man blijkbaar zijn familie aan het uitschelden, dan snap ik het nog wel :mrgreen:

Op papier lijkt dit een uitstekende transfer en vervanger voor Max.
Op papier lijkt mij dit een serieuze verbetering tov Max.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef: 03 sep 2021, 09:25
Stvv_eng schreef: 03 sep 2021, 09:18 Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
Als ik de comments bekijk op YT was die man blijkbaar zijn familie aan het uitschelden, dan snap ik het nog wel :mrgreen:

Op papier lijkt dit een uitstekende transfer en vervanger voor Max.
Kijk, zo moeilijk zijn we toch niet hè? :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Stvv_eng schreef: 03 sep 2021, 09:18 Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
Och, hier zijn ook al Turkse spelers geweest die in de tribune klommen om ambras te maken. Beetje leven in de brouwerij kan gene kwaad. Wie wist anders nog dat Ankaragücu hier ooit een oefenmatch is komen spelen? :D Hoeveel rode kaarten alweer tijdens die match? 4? :D
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Piana schreef: 03 sep 2021, 09:37
Stvv_eng schreef: 03 sep 2021, 09:18 Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
Och, hier zijn ook al Turkse spelers geweest die in de tribune klommen om ambras te maken. Beetje leven in de brouwerij kan gene kwaad. Wie wist anders nog dat Ankaragücu hier ooit een oefenmatch is komen spelen? :D Hoeveel rode kaarten alweer tijdens die match? 4? :D
Wedstrijd afgefloten met 3-2 tussenstand in blessuretijd omwille van teveel rode kaarten voor de Turken dacht ik.
Die Turkse spelers waren ook terug rap beneden meen ik me te herinneren.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door pat@ »

Mooie vrije transfer. Als hij hier verderzet wat hij voorheen deed dan zit er volgend seizoen wel een transfer voor een miljoentje aan te komen richting G-6.
Eerst hier bevestigen natuurlijk. Dit hiaat, voor de ene al wat meer nodig als de andere, is opgevuld. .
Het moeilijkste komt nu natuurlijk, een vrije creatieve speler vinden op het middenveld. Vinden ze die deze week nog dan is de transferzomer gelukt voor weinig geld.

Even het vak van Dynamo Dresden bestormen, dan moet je het verstand toch even op 0 kunnen zetten. :lollig:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Piana schreef: 03 sep 2021, 09:37
Stvv_eng schreef: 03 sep 2021, 09:18 Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
Och, hier zijn ook al Turkse spelers geweest die in de tribune klommen om ambras te maken. Beetje leven in de brouwerij kan gene kwaad. Wie wist anders nog dat Ankaragücu hier ooit een oefenmatch is komen spelen? :D Hoeveel rode kaarten alweer tijdens die match? 4? :D
Dat was de moeite die match ja. Daar was ik ook. Leistner is geen doetje. De rijzige verdediger heeft een imposante verschijning. Dat hij maar niet springt richting Tateishi in de tribune als er geen versterking meer volgt. :grappig:
Die wordt opgepeuzeld
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Tompie »

De waarheid ligt zoals wel vaker ergens in het midden jongens… Anders waren we ofwel al lang verdwenen uit het profvoetbal ofwel speelden we elk jaar mee voor de titel. 😉

Laat ons het hier een beetje aangenaam houden. Ik had er normaal al na vorig seizoen de stekker uit getrokken omdat ik eigenlijk met mijn eigen job, kind en bouw mijn handen al vol genoeg heb. Ik heb het dan toch nog maar een jaartje verlengd maar ik heb niet de tijd om elke discussie hier als een schoolmeester te volgen. Dat is ook nooit de stijl van dit forum geweest.

Discussiëren mag, daar dient dit forum natuurlijk voor. Maar probeer het een beetje deftig te houden.

On topic: ken de speler niet maar het profiel is zeker interessant. Hopelijk scoren ze nog iets qua creativiteit want dat lijkt me toch echt noodzakelijk.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Brusselmans »

3 miljoen voor Cauffriez, en dan als vervanger ene die in Hamburg/QPR zijn sporen verdiend heeft !
En nog niet tevreden, nu begint het gezaag weer over een middenvelder !

Het is hier nogal wat !
Doo wil ich ni langszitte in de tribuun, nee merci !
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

AirMontella schreef: 03 sep 2021, 09:04 Toni Leistner heeft getekend. 31-jarige Duitse centrale verdediger van 1m90.

Was vorig jaar aan de slag bij Hamburg en daarvoor oa bij QPR waar hij kapitein was.

https://www.transfermarkt.nl/toni-leist ... eler/86916

Afbeelding

Laat zich alleszins niet doen: :lol:

https://www.youtube.com/watch?v=9fQhxtfLaa0
Dat filmpje is om te gieren, der Toni lijkt me 'a ras apart'
Het is zoals Damianek onder het filmpje zegt over de toeschouwer die door Toni wordt aangepakt:
"Wie der Typ Angst kriegt als Leistner auf die Tribüne kommt, total goldig"
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door enerkey »

Gewoon zalig dat filmpje. Ge ziet die kerel met zijn grote mond en gebaren snel op zijn gemakske wegkruipen :lol:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door enerkey »

Stvv_eng schreef: 03 sep 2021, 09:18 Zolang hij stopt met het in tribunes klimmen om supporters aan te vallen, is het wel een speler met heel veel ervaring en een meer dan waardige vervanger voor Caufriez.
Hij deed dat zo met een cool dat het van mij gewoon mag. Op het gemakje de tribune opkruipen. Je ziet dat kerelke wegkruipen; op zijn gemakje die achterna wandelen. En gewoon een simpel duwtje om het punt te bewijzen. Het is ook niet zo dat hem die een trek op zijn gezicht gaf of zo ;)
Plaats reactie