Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Van waar komt dat gerucht dat Hollerbach wil opstappen? Waar staat dat ergens?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jack »

Ben 't ook nog niet tegengekomen, maar het zou verdorie terecht zijn.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Timme »

AirMontella schreef: 01 sep 2021, 15:47 Van waar komt dat gerucht dat Hollerbach wil opstappen? Waar staat dat ergens?
Facebook op de pagina van UltraSintruin373.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Ze zouden nog durven vragen of de crew van Hollerbach speler-trainer zou worden om aan genoeg spelers te raken. Ge hebt een dunbevolkt middenveld met blessuregevoeligen en dan halen ze daar niks. De Belgische markt interesseert hun duidelijk niks.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Jones schreef: 01 sep 2021, 16:04 Ze zouden nog durven vragen of de crew van Hollerbach speler-trainer zou worden om aan genoeg spelers te raken. Ge hebt een dunbevolkt middenveld met blessuregevoeligen en dan halen ze daar niks. De Belgische markt interesseert hun duidelijk niks.
Inderdaad ze hadden echt nog wel een aanvallende middenvelder moeten halen, eigenaardig dat dat niet gebeurd is.

Maar dat ze geen Belgen halen is redelijke flauwekul: het laatste jaar hebben ze er 5 gehaald, waarvan 4 gekocht en 1 gehuurd.
Dat is meer dan een hele reeks andere clubs in 1A, zoals bijv Club, KRC, Eupen, Anderlecht, en ga maar door.
Van de 4 gekochte waren er 3 voltreffers: 2 zeer goed doorverkocht, en de andere is al matchenlang uw beste speler.
Aanvulling: ik heb even de lijsten van transfers gecheckt: STVV staat daar in de Top 5 van aantal aangetrokken Belgen in 1A.
Laatst gewijzigd door Franz op 01 sep 2021, 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door STimVV »

Dus als Hollerbach hier vertrekt dan vinden we dat edelmoedig en begrijpen we dat allemaal.
Maar wanneer Maes hier vertrok en dezelfde redenen aanhaalde vond iedereen het hier nen ondankbare, ne geldwolf en wat nog allemaal niet...

Als er straks pakweg een ploeg uit de duitse 2e klasse zijn T1 buiten zet en een voorstel doet aan Hollerbach zal die ook vertrekken. Blijkbaar zijn de contracten van Tateishi niet erg moeilijk om te verbreken. Of hoeveel heeft Beerschot nu juist moeten betalen? De volle 0 euro dacht ik?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door stvvilvoorde »

STimVV schreef: 01 sep 2021, 16:34 Dus als Hollerbach hier vertrekt dan vinden we dat edelmoedig en begrijpen we dat allemaal.
Maar wanneer Maes hier vertrok en dezelfde redenen aanhaalde vond iedereen het hier nen ondankbare, ne geldwolf en wat nog allemaal niet...

Als er straks pakweg een ploeg uit de duitse 2e klasse zijn T1 buiten zet en een voorstel doet aan Hollerbach zal die ook vertrekken. Blijkbaar zijn de contracten van Tateishi niet erg moeilijk om te verbreken. Of hoeveel heeft Beerschot nu juist moeten betalen? De volle 0 euro dacht ik?
Heeft ook maar contract voor een jaar, dus veel zal er niet hoeven betaald te worden.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tesneusdoek »

AirMontella schreef: 01 sep 2021, 15:36
ertee schreef: 01 sep 2021, 15:26
stvvilvoorde schreef: 01 sep 2021, 15:13 Spartak have signed a Steven Gerrard lookalike. Nobody can figure out any other reason behind Maximiliano Caufriez's transfer. Even the club's CEO:
"Maybe this was a mistake but let's not beat ourselves up yet. Yes, he is of lower quality than Sam [Gigot] but let's wait and see."

https://twitter.com/arturpetrosyan/stat ... n%5Es1_c10
Als het al waar is, getuigt dit vooral van heel weinig stijl. Zeker ook de reactie van "journalist" Sven Claes eronder.
But he speaks english also very well he, that Sven Claes. :lol:
He is a real vedet :clap:
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

STimVV schreef: 01 sep 2021, 16:34 Dus als Hollerbach hier vertrekt dan vinden we dat edelmoedig en begrijpen we dat allemaal.
Maar wanneer Maes hier vertrok en dezelfde redenen aanhaalde vond iedereen het hier nen ondankbare, ne geldwolf en wat nog allemaal niet...

Als er straks pakweg een ploeg uit de duitse 2e klasse zijn T1 buiten zet en een voorstel doet aan Hollerbach zal die ook vertrekken. Blijkbaar zijn de contracten van Tateishi niet erg moeilijk om te verbreken. Of hoeveel heeft Beerschot nu juist moeten betalen? De volle 0 euro dacht ik?
- Hollerbach zat wel zonder club, maar ook zonder schandaal. STVV heeft Maes terug "genormaliseerd", daar mocht wel iets meer loyaliteit tegenover staan.
- Hollerbach zijn ontslag zou (op dit moment) puur sportief zijn en hij zou zichzelf zonder werk zetten omwille van principiële redenen: daar neem ik mijn klak voor af. Niet voor jobhoppers die 2 x opslag krijgen op 4 maand en dan een maand later toch nog vertrekken voor 5 frank meer.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door tesneusdoek »

Weet er iemand of ze (Tateishi en Pinto) de ploeg als "af" beschouwen of, integendeel, er nog naar contractvrije spelers (een centrale middenvelder?!) wordt gekeken?
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

STimVV schreef: 01 sep 2021, 16:34 Dus als Hollerbach hier vertrekt dan vinden we dat edelmoedig en begrijpen we dat allemaal.
Maar wanneer Maes hier vertrok en dezelfde redenen aanhaalde vond iedereen het hier nen ondankbare, ne geldwolf en wat nog allemaal niet...

Als er straks pakweg een ploeg uit de duitse 2e klasse zijn T1 buiten zet en een voorstel doet aan Hollerbach zal die ook vertrekken. Blijkbaar zijn de contracten van Tateishi niet erg moeilijk om te verbreken. Of hoeveel heeft Beerschot nu juist moeten betalen? De volle 0 euro dacht ik?
Ik was content dat we van Maes verlost waren...

En voor de coach Hollerbach zie ik toch mogelijkheden bij STVV, maar uiteraard kan ik zijn persoonlijke verhouding en frustraties tov T&P niet inschatten, misschien is het wel zo erg als voor Nazon, remember diens Twitter :P
Maar met dit STVV van vandaag valt toch wat te bereiken vind ik: in 5-3-2 twee goede keepers, een goede groep van 4 verdedigers voor 3 plaatsen, twee goede wingbacks (en Ko is eigenlijk een OK doublure), twee centrale brekers die beter en beter worden, Rocco en De Ridder valabel op de 8, Brüls beste speler (maar er is geen doublure voor: de coach zou De Ridder of Steuckers kunnen klaarstomen), een voorlijn die voor STVV eigenlijk niet haalbaar is met Hayashi en Suzuki (en Hara als pinch hitter). Voor 4-3-3 ook nog Ito en Koita in de wachtzaal. En misschien moet Bernd ook proberen om meer uit Filipov en Lee te puren...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door miel »

Jones schreef: 01 sep 2021, 16:04 Ze zouden nog durven vragen of de crew van Hollerbach speler-trainer zou worden om aan genoeg spelers te raken. Ge hebt een dunbevolkt middenveld met blessuregevoeligen en dan halen ze daar niks. De Belgische markt interesseert hun duidelijk niks.
Ik had ook graag nog een extra aanvallende middenvelder gehad die direkt inzetbaar is ,net omwille van de blessuregevoeligen
Maar echt dun bevolkt kan je het daar niet noemen omdat ze er tot nog toe maar met 3 man op het middenveld gespeeld hebben ( in 5/3/2 )
Durkin , Konate , VanDessel , Bruls , DeRidder , Reiz , Ito , Lee , Steuckers , Delorge , Als het moet moet de trainer zijn jongeren maar gebruiken of ze zijn weer weg ( Castro Montes)
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vuil rat »

Laat het uit dat Hollerbach vertrekt e . Dan is mijn laatste stukje hoop mee weg .DEnk niet da ge zelf nog ne degelijke trainer vind dan :heil:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jack »

Piana schreef:
STimVV schreef: 01 sep 2021, 16:34 Dus als Hollerbach hier vertrekt dan vinden we dat edelmoedig en begrijpen we dat allemaal.
Maar wanneer Maes hier vertrok en dezelfde redenen aanhaalde vond iedereen het hier nen ondankbare, ne geldwolf en wat nog allemaal niet...

Als er straks pakweg een ploeg uit de duitse 2e klasse zijn T1 buiten zet en een voorstel doet aan Hollerbach zal die ook vertrekken. Blijkbaar zijn de contracten van Tateishi niet erg moeilijk om te verbreken. Of hoeveel heeft Beerschot nu juist moeten betalen? De volle 0 euro dacht ik?
- Hollerbach zat wel zonder club, maar ook zonder schandaal. STVV heeft Maes terug "genormaliseerd", daar mocht wel iets meer loyaliteit tegenover staan.
- Hollerbach zijn ontslag zou (op dit moment) puur sportief zijn en hij zou zichzelf zonder werk zetten omwille van principiële redenen: daar neem ik mijn klak voor af. Niet voor jobhoppers die 2 x opslag krijgen op 4 maand en dan een maand later toch nog vertrekken voor 5 frank meer.
Dit en ook met 't verschil dat Maes op dat moment sportief nog niet te klagen had.
Had in de winter de spelers gekregen die hij vroeg en de volgende transferperiode moest nog komen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Steuckers allemaal fijn en wel, maar hem kan/mag je niet als opties beschouwen. Ten eerste is em geblesseerd, ten tweede weten we niet eens of hij de selectie onder Hollerbach nog zal halen (Ook al is dat niet zo moeilijk tegenwoordig).

Vertrouwen in de jongeren hebben allemaal goed en wel, maar hoeveel middenvelders hebben we nu echt? De Ridder (?), Reitz, Konaté, Brüls, Durkin. Ik tel er 4 waarvan eentje nu al rood achter zn naam heeft. Veel succes later op het seizoen... en neen ik maak geen telfout ;)
Plaats reactie