Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Tompie »

Mij gaat het lang niet over wie er nu aan het roer is of welke nationaliteit onze spelers hebben. Belgen of Japanners, het kan me eigenlijk weinig schelen.

Het enige wat ik vraag is een competitieve kern die iets hoger mag mikken dan krasselen voor het behoud.

De verschillen in België tussen de teams van pakweg plaats 9 en 18 zijn doorgaans behoorlijk klein. Het gaat vaak om enkele bepalende spelers die de rest beter doen voetballen. Je zag dat ook al dit seizoen: waren Kortrijk, Eupen en zelfs Zulte zoveel beter? Neen.

Het is dan ook godgeklaagd dat je met een kern zit die best oké zou kunnen zijn als je er in elke linie nog een sterkhouder bij zou zetten. Je zou ook meteen heel anders kunnen voetballen.

Nu verpats je met Mboyo en Caufriez weer twee basisspelers. Spelers die niet geweldig zijn, maar ergens nog wel wat kwaliteiten hadden die nuttig voor ons konden zijn in de grijze massa aan middelmaat die onze kern vormt.

Kortom, we hebben een aantal dragende spelers nodig die de rest op sleeptouw kunnen nemen. Nu verwachten we van sommige spelers zaken die ze simpelweg niet kunnen.

Maar je hebt ook niet het gevoel dat het beleid er echt van wakker ligt of leert uit gemaakte fouten. Ik heb toch al wat namen zien passeren deze transferperiode van spelers die hier niet misstaan zouden hebben en uiteindelijk toch ook niet bepaald naar een topploeg vertrokken zijn.

Je hebt ook niet het gevoel dat ze spelers kunnen overtuigen om mee te stappen in een bepaalde visie of project. Want was is dat project dan sportief gezien?

Benieuwd of we nog iets mogen verwachten in ieder geval maar ik verwacht misschien enkel nog wat huurlingen links of rechts.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door lindoke »

Ich goin seffes menne tram in. Ich zal het murrege wol zien. Er gaat nog 1 transfer gebeuren. Suzuki die nog weg gaat en that's it!!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door vuil rat »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 21:49 Achja we hebben er een incapabele Koita, een boomlange spits met 9 goals, en een degelijke spits die actief was op de OS bij.

Tis te zielig voor woorden. Morgen zullen ze hopelijk wel een of andere speler voorstellen (die vandaag getekend heeft). Alé dat hoop ik.

Voor de rest blijf ik erbij dat er eens meer moet gedaan worden dan wat letters op een vod te zetten en op te hangen. Van mij hoeven ze niet weg, maar MOET het anders. Ik ga mij er ook niet meer druk om maken.
Ik doe mee als als er eindelijk is iets ondernomen word . 5 huurspelers en ene nieuwe die niet voldoet zoveelste klungel seizoen achtereen tis genoeg
Verus Priscus
Berichten: 9
Lid geworden op: 31 aug 2021, 21:56
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Verus Priscus »

Helemaal geen fan van Mboyo en financieel een mooie uitgaande transfer maar nu je vertrouwen in de twee nieuwe spitsen zetten is sportieve zelfmoord.
Och waarom zitten we ons allemaal druk te maken terwijl er misschien wel een heel goede reden is voor onze transferinactiviteit , Pinto op vakantie of iets dergelijks...
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Verus Priscus schreef: 31 aug 2021, 22:06 Helemaal geen fan van Mboyo en financieel een mooie uitgaande transfer maar nu je vertrouwen in de twee nieuwe spitsen zetten is sportieve zelfmoord.
Och waarom zitten we ons allemaal druk te maken terwijl er misschien wel een heel goede reden is voor onze transferinactiviteit , Pinto op vakantie of iets dergelijks...
Misschien is de inkt op in de printer en kunnen er geen contracten afgeprint worden..

Iemand nog een beter excuus voor 3 punten? :lol:
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

Verus Priscus schreef: 31 aug 2021, 22:06 Helemaal geen fan van Mboyo en financieel een mooie uitgaande transfer maar nu je vertrouwen in de twee nieuwe spitsen zetten is sportieve zelfmoord.
Och waarom zitten we ons allemaal druk te maken terwijl er misschien wel een heel goede reden is voor onze transferinactiviteit , Pinto op vakantie of iets dergelijks...
Manager van Buatu, verteld me nochtans geen 30 minuten geleden dat Pinto zn telefoon niet oppakt 😂
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jones »

Kan iemand hun zeggen dat de mercato afloopt vandaag en niet 6 september
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Dreke »

Tompie schreef: 31 aug 2021, 21:57
De verschillen in België tussen de teams van pakweg plaats 9 en 18 zijn doorgaans behoorlijk klein. Het gaat vaak om enkele bepalende spelers die de rest beter doen voetballen. Je zag dat ook al dit seizoen: waren Kortrijk, Eupen en zelfs Zulte zoveel beter? Neen.

Het is dan ook godgeklaagd dat je met een kern zit die best oké zou kunnen zijn als je er in elke linie nog een sterkhouder bij zou zetten. Je zou ook meteen heel anders kunnen voetballen.
Amen!
A loyal football fan only supports the shirt...
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door voetballiefhebber »

Stvv_eng schreef:
Verus Priscus schreef: 31 aug 2021, 22:06 Helemaal geen fan van Mboyo en financieel een mooie uitgaande transfer maar nu je vertrouwen in de twee nieuwe spitsen zetten is sportieve zelfmoord.
Och waarom zitten we ons allemaal druk te maken terwijl er misschien wel een heel goede reden is voor onze transferinactiviteit , Pinto op vakantie of iets dergelijks...
Manager van Buatu, verteld me nochtans geen 30 minuten geleden dat Pinto zn telefoon niet oppakt Afbeelding
Die is gewoon slapen Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk

BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door BoemBoem »

Stvv_eng schreef: 31 aug 2021, 22:19
Verus Priscus schreef: 31 aug 2021, 22:06 Helemaal geen fan van Mboyo en financieel een mooie uitgaande transfer maar nu je vertrouwen in de twee nieuwe spitsen zetten is sportieve zelfmoord.
Och waarom zitten we ons allemaal druk te maken terwijl er misschien wel een heel goede reden is voor onze transferinactiviteit , Pinto op vakantie of iets dergelijks...
Manager van Buatu, verteld me nochtans geen 30 minuten geleden dat Pinto zn telefoon niet oppakt 😂
Zal nog in onderhandelingen zitten?

Nee ik hou mezelf voor de gek..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
JJR
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 aug 2019, 11:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door JJR »

Fans van Charlton organiseerden een protestmars in
Sint-truiden om Duchâtelet buiten te krijgen, en dat heeft gewerkt. Jammer dat Japan zo ver is…
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Stvv_eng »

JJR schreef: 31 aug 2021, 22:24 Fans van Charlton organiseerden een protestmars in
Sint-truiden om Duchâtelet buiten te krijgen, en dat heeft gewerkt. Jammer dat Japan zo ver is…
Haal de pers in België en je haalt de pers daar ook. Met een spandoek krijg je net de aandacht van Voetbalbelgie… Als je op twitter kijkt lees je alsmaar vaker een Japanner die ook zegt dat we gaan degraderen. Ze zijn niet dom ;)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Halenaar »

JJR schreef: 31 aug 2021, 22:24 Fans van Charlton organiseerden een protestmars in
Sint-truiden om Duchâtelet buiten te krijgen, en dat heeft gewerkt. Jammer dat Japan zo ver is…
RD woonde jaren langs Stayen en hoeveel protestmarsen waren er toen? Inderdaad, amper.

Grote mond online en hier en daar een spandoekske, en daar stopt het dan ook mee hier.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Tateishi zélf denkt dat we een goeie ploeg hebben.

Als ik trainer was liet ik mij niet belachelijk maken en was ik weg. Je kunt toch niet weken verkondigen dat je versterking nodig hebt, om dan gewoon terug naar de orde van de dag te gaan als ze de laatste dag van de mercato nog 2 basisspelers verkopen zonder ze te vervangen?
Ik ging nog liever "terug naar de fabriek", zoals Brepoels het vroeger noemde.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Halenaar schreef: 31 aug 2021, 22:34
JJR schreef: 31 aug 2021, 22:24 Fans van Charlton organiseerden een protestmars in
Sint-truiden om Duchâtelet buiten te krijgen, en dat heeft gewerkt. Jammer dat Japan zo ver is…
RD woonde jaren langs Stayen en hoeveel protestmarsen waren er toen? Inderdaad, amper.

Grote mond online en hier en daar een spandoekske, en daar stopt het dan ook mee hier.
Ik ken er anders wel een paar die hun nek uitstaken, maar eens het om de knikkers ging stonden ze helemaal alleen. De gelijkgezinden waren plots nergens meer te bespeuren.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie