Zomertransfers 2021

Alles over (mogelijke) transfers bij STVV

Moderator: stvvilvoorde

Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Bartman schreef: 27 mar 2021, 09:40
Jacques schreef:Het zou voor ons vooral interessant zijn als hij ook de U23 haalt voor de Olympische Spelen in Tokio. ;)
Enfin, hij mag ook gewoon terugkeren naar ons, als hij terug kan aanknopen bij zijn beste niveau.
Als hij met goesting zou terugkeren en hij haalt zijn beste niveau terug, dan is dat een absolute versterking. Vraag is natuurlijk waarom het er dit seizoen niet uit kwam zoals vorig seizoen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Omdat zijn beste plaats op de 6 is in een driehoek in het middenveld.
Zo heeft hij begin van dit seizoen maar enkele keren mogen/kunnen spelen (als ik me goed herinner ondermeer tegen Gent waar hij het ook erg goed deed).
In een 4 mans middenveld, of op de 8, laat staan op de flanken, dan is het direct een pak minder.
Het is blijkbaar niet de man om veel veld af te dekken, hij moet in duel in zone kunnen spelen, en dan goed inspelen naar medespelers.
Ik veronderstel dat hij zo speelt met Argentinië, eigenlijk exact zoals Biglia vroeger speelde.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Franz schreef: 27 mar 2021, 12:17
Bartman schreef: 27 mar 2021, 09:40
Jacques schreef:Het zou voor ons vooral interessant zijn als hij ook de U23 haalt voor de Olympische Spelen in Tokio. ;)
Enfin, hij mag ook gewoon terugkeren naar ons, als hij terug kan aanknopen bij zijn beste niveau.
Als hij met goesting zou terugkeren en hij haalt zijn beste niveau terug, dan is dat een absolute versterking. Vraag is natuurlijk waarom het er dit seizoen niet uit kwam zoals vorig seizoen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Omdat zijn beste plaats op de 6 is in een driehoek in het middenveld.
Zo heeft hij begin van dit seizoen maar enkele keren mogen/kunnen spelen (als ik me goed herinner ondermeer tegen Gent waar hij het ook erg goed deed).
In een 4 mans middenveld, of op de 8, laat staan op de flanken, dan is het direct een pak minder.
Het is blijkbaar niet de man om veel veld af te dekken, hij moet in duel in zone kunnen spelen, en dan goed inspelen naar medespelers.
Ik veronderstel dat hij zo speelt met Argentinië, eigenlijk exact zoals Biglia vroeger speelde.
Klopt helemaal. Bij STVV werd er verwacht dat hij de rol van de 8 zou aankunnen. Zeker in het systeem dat oorspronkelijk de bedoeling was van 1 statische 6 en 2 types 8 ervoor. Eerlijk gezegd had ik dit ook wel van hem verwacht.

Ma bon, als echte 6 wil ik hem wel terug, maar vrees dat het niet erin zal zitten.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Jacques »

AirMontella schreef: 26 mar 2021, 15:09 Interessante aflopende contracten Jupiler Pro league:

Fashion Sakala (maar wellicht onhaalbaar)
Andrew Hjulsager
Massimo Bruno
Marius Noubissi
Daan Heymans
Laurent Jans
Cameron McGeehan
Jovan Stojanovic
Pierre-Yves Ngawa
Noubissi heeft intussen bijgetekend bij Wilrijk.
Hjulsager vind ik een interessante speler voor op de 8, eventueel de 10, al moet men op die posities misschien ook wel ruimte laten voor Steuckers en Van Dessel om te ontbolsteren. Jans en Ngawa kunnen interessant zijn in de breedte, al hoop ik vooral dat men bereid is om een inspanning te doen om Lavalée en Pius te overtuigen om te blijven, individueel schat ik die hoger in dan Jans en Ngawa. Een en ander zal ook afhangen van het systeem dat Maes volgend seizoen wil spelen. En vooral ook van de reeks waarin we zullen uitkomen...
Overdrijven is een kunst
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Franz »

Sakala, Hjulsager en Bruno zijn onhaalbaar... die hebben er alledrie een super seizoen opzitten en zullen hogerop kunnen/willen.
De anderen zijn eventueel goede aanvullingen in de kern, maar toch niet meteen duidelijke stevige versterkingen.
We zullen vooral vervangers moeten vinden voor (de doelpuntenproductie van) Suzuki en Nazon - in de veronderstelling dat we in 1A blijven!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

Franz schreef: 30 mar 2021, 13:54 Sakala, Hjulsager en Bruno zijn onhaalbaar... die hebben er alledrie een super seizoen opzitten en zullen hogerop kunnen/willen.
De anderen zijn eventueel goede aanvullingen in de kern, maar toch niet meteen duidelijke stevige versterkingen.
We zullen vooral vervangers moeten vinden voor (de doelpuntenproductie van) Suzuki en Nazon - in de veronderstelling dat we in 1A blijven!
Uiteraard blijven we dit seizoen in eerste. Volgend seizoen, daar gaat het om.

Nazon vervangen, sorry, maar als dat niet kan, dan is onze scouting 0,0 waard. Af en toe een flits maar voor de rest, véél te weinig. Als we écht op hem moeten blijven rekenen, dan zullen we niet meer meespelen voor PO II (huidige versie), laat staan voor PO I.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Nog niemand nieuw getekend. Awoert! Awoert zeg ik u!
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Crazy Horse »

onze Japanse chief sprak: we gaan vanaf nu vooral moeten verkopen. De ambitie top zes wordt verlaten, wegens niet meer realistisch, nu enkel nog degradatie vermijden.
Dat heet dan : de ambitie bijstellen.
Mensen toch: hij heeft nu een argument gevonden om maar weer eens te kunnen cashen. Eerst met Suzuki zeker? Onder meer ..
Met lede ogen, die uitbuiting.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Crazy Horse »

... Want wat zeg je tegen de supporters als je na een bijna degradatie je beste speler maar weer eens wil verkopen: sorry, we kunnen niet anders. Simpel toch? Maar ja, dan kan je niet langer beloven dat je de top zes ambieert, he. Ontmaskerd.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Crazy Horse schreef: 03 apr 2021, 22:53 ... Want wat zeg je tegen de supporters als je na een bijna degradatie je beste speler maar weer eens wil verkopen: sorry, we kunnen niet anders. Simpel toch? Maar ja, dan kan je niet langer beloven dat je de top zes ambieert, he. Ontmaskerd.
Voila hier is den eerste. Er is nooit geen geheim gemaakt dat je jaarlijks voor 5 miljoen EUR zal moeten verkopen als er geen tweede investeerder bijkomt. Dit jaar nog voor zo een 3.5 miljoen dus. Er is genoeg kapitaal om te verkopen om hier over te gaan en ruimte te maken voor aankopen.

Als iemand het realistisch zou vinden dat Suzuki voor een 4de jaar STVV zou kiezen na een seizoen met deze cijfers...het zei zo. Maar er is misschien nog klein kansje dat we hem een jaar langer kunnen houden.

Over Pius en Lavalee hebben we zelf niet te beslissen...kan je ook de klaagzang over beginnen.

Waar zijn we min of meer zeker van volgend seizoen? Harioka, Cauffriez (indien het goed komt), Buatu, Texeira, Konate, Durkin, De Ridder, Bruls, Steuckers, Van Dessel Behoud van de overige 15 er een 7-8 tal en haal er 5 bij en je zal er wel staan na de lessen die getrokken zijn. In de huidige competieformat is Play-off 2 een gezonde doelstelling die je kan halen en tenminste tot het seizoenseinde zou moeten voor in aanmerking komen.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Bartman »

Yellow Feaver schreef:
Crazy Horse schreef: 03 apr 2021, 22:53 ... Want wat zeg je tegen de supporters als je na een bijna degradatie je beste speler maar weer eens wil verkopen: sorry, we kunnen niet anders. Simpel toch? Maar ja, dan kan je niet langer beloven dat je de top zes ambieert, he. Ontmaskerd.
Voila hier is den eerste. Er is nooit geen geheim gemaakt dat je jaarlijks voor 5 miljoen EUR zal moeten verkopen als er geen tweede investeerder bijkomt. Dit jaar nog voor zo een 3.5 miljoen dus. Er is genoeg kapitaal om te verkopen om hier over te gaan en ruimte te maken voor aankopen.

Als iemand het realistisch zou vinden dat Suzuki voor een 4de jaar STVV zou kiezen na een seizoen met deze cijfers...het zei zo. Maar er is misschien nog klein kansje dat we hem een jaar langer kunnen houden.

Over Pius en Lavalee hebben we zelf niet te beslissen...kan je ook de klaagzang over beginnen.

Waar zijn we min of meer zeker van volgend seizoen? Harioka, Cauffriez (indien het goed komt), Buatu, Texeira, Konate, Durkin, De Ridder, Bruls, Steuckers, Van Dessel Behoud van de overige 15 er een 7-8 tal en haal er 5 bij en je zal er wel staan na de lessen die getrokken zijn. In de huidige competieformat is Play-off 2 een gezonde doelstelling die je kan halen en tenminste tot het seizoenseinde zou moeten voor in aanmerking komen.
Plus Mboyo
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Yellow Feaver »

Bartman schreef: 04 apr 2021, 09:30
Yellow Feaver schreef:
Crazy Horse schreef: 03 apr 2021, 22:53 ... Want wat zeg je tegen de supporters als je na een bijna degradatie je beste speler maar weer eens wil verkopen: sorry, we kunnen niet anders. Simpel toch? Maar ja, dan kan je niet langer beloven dat je de top zes ambieert, he. Ontmaskerd.
Voila hier is den eerste. Er is nooit geen geheim gemaakt dat je jaarlijks voor 5 miljoen EUR zal moeten verkopen als er geen tweede investeerder bijkomt. Dit jaar nog voor zo een 3.5 miljoen dus. Er is genoeg kapitaal om te verkopen om hier over te gaan en ruimte te maken voor aankopen.

Als iemand het realistisch zou vinden dat Suzuki voor een 4de jaar STVV zou kiezen na een seizoen met deze cijfers...het zei zo. Maar er is misschien nog klein kansje dat we hem een jaar langer kunnen houden.

Over Pius en Lavalee hebben we zelf niet te beslissen...kan je ook de klaagzang over beginnen.

Waar zijn we min of meer zeker van volgend seizoen? Harioka, Cauffriez (indien het goed komt), Buatu, Texeira, Konate, Durkin, De Ridder, Bruls, Steuckers, Van Dessel Behoud van de overige 15 er een 7-8 tal en haal er 5 bij en je zal er wel staan na de lessen die getrokken zijn. In de huidige competieformat is Play-off 2 een gezonde doelstelling die je kan halen en tenminste tot het seizoenseinde zou moeten voor in aanmerking komen.
Plus Mboyo
Ik was nochtans overtuigd dag ik hem erbij geschreven had :cool:
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door droopy »

Bartman schreef:
Yellow Feaver schreef:
Crazy Horse schreef: 03 apr 2021, 22:53 ... Want wat zeg je tegen de supporters als je na een bijna degradatie je beste speler maar weer eens wil verkopen: sorry, we kunnen niet anders. Simpel toch? Maar ja, dan kan je niet langer beloven dat je de top zes ambieert, he. Ontmaskerd.
Voila hier is den eerste. Er is nooit geen geheim gemaakt dat je jaarlijks voor 5 miljoen EUR zal moeten verkopen als er geen tweede investeerder bijkomt. Dit jaar nog voor zo een 3.5 miljoen dus. Er is genoeg kapitaal om te verkopen om hier over te gaan en ruimte te maken voor aankopen.

Als iemand het realistisch zou vinden dat Suzuki voor een 4de jaar STVV zou kiezen na een seizoen met deze cijfers...het zei zo. Maar er is misschien nog klein kansje dat we hem een jaar langer kunnen houden.

Over Pius en Lavalee hebben we zelf niet te beslissen...kan je ook de klaagzang over beginnen.

Waar zijn we min of meer zeker van volgend seizoen? Harioka, Cauffriez (indien het goed komt), Buatu, Texeira, Konate, Durkin, De Ridder, Bruls, Steuckers, Van Dessel Behoud van de overige 15 er een 7-8 tal en haal er 5 bij en je zal er wel staan na de lessen die getrokken zijn. In de huidige competieformat is Play-off 2 een gezonde doelstelling die je kan halen en tenminste tot het seizoenseinde zou moeten voor in aanmerking komen.
Plus Mboyo
Helaas


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Piana »

De investeringen in de jeugd beginnen ook hun eerste vruchten af te werken, dat zijn goedkope transfers. Er moeten geen spelers aangetrokken worden om Van Dessel en Steuckers de weg te belemmeren, integendeel.

Elke club in eerste heeft een structureel deficit, je mag dat gerust uitbreiden naar praktisch alle clubs in Europa. We kunnen ook gaan werken zonder dat deficit, maar dan moeten we een niveau of 2 zakken vrees ik. Suzuki zou je met de cijfers van dit jaar minstens 5 miljoen moeten opbrengen, liefst nog wat meer natuurlijk. Dat voetbalclubs duiventillen geworden zijn, dat is een spijtige evolutie, maar dat is niet alleen zo op Stayen. Keerzijde is natuurlijk wel dat je een waardige vervanger moet zoeken. Hopelijk luisteren ze ook volgende transferperiode naar Maes.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door AirMontella »

Franz schreef: 30 mar 2021, 13:54 Sakala, Hjulsager en Bruno zijn onhaalbaar... die hebben er alledrie een super seizoen opzitten en zullen hogerop kunnen/willen.
De anderen zijn eventueel goede aanvullingen in de kern, maar toch niet meteen duidelijke stevige versterkingen.
We zullen vooral vervangers moeten vinden voor (de doelpuntenproductie van) Suzuki en Nazon - in de veronderstelling dat we in 1A blijven!
Massimo Bruno he, Gianni is uiteraard onhaalbaar. :)
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Zomertransfers 2021

Bericht door Smurf »

Da Costa van Moeskroen
Frey van Beveren

Of toch iets in die stijl. Een spits die alleen op doel af kan van aan de middenlijn. (Nazon zou dat eigenlijk ook moeten kunnen, maar het mag toch wat meer zijn). Da Costa is bijna een voorhoede op zichzelf en Frey moet niet veel onderdoen.

Brecht Dejaegere mogen ze wat mij betreft ook nog steeds gaan halen. Wordt nu verhuurd aan Toulouse in Ligue 2. Staan 2de momenteel en Dejaegere doet het daar helemaal niet slecht. Maar geen idee of die haalbaar is.

Op de 6 kunnen we volgens mij nog steeds enorme vooruitgang boeken. Konaté en Durkin hebben hun nut. Maar als we hoger willen mikken, moet daar een type Dendoncker. Maar dan op ons niveau. Nu ja, als de Japanners er eentje op Rode Duivel niveau willen halen, mij niet gelaten.

De beste zomertransfer wordt echter het behouden van Suzuki of het verlappen van Suzuki voor een miljoen per gemaakt doelpunt.
Plaats reactie